سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8
به دلایل مایکروسافت، تاریخچه ی فایل به طور پیش فرض فعال نمی شود و خودتان باید این کار را انجام دهید. روی گوشه ی چپی پایین صفحه ی دسکتاپ کلیک راست کنید و کنترل پنل را انتخاب کنید.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

در کنترل پنل “System and Security” را بیابید و “Save backup copies of your files with File History” را انتخاب کنید.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

برای تعیین مکان ذخیره ی تاریخچه ی فایل های خود، می توانید از لوازم جانبی مانند یو اس بی یا فایل های شبکه استفاده کنید.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

در مثال پایین برای بک آپ گرفتن از ویندوز ۸ فایل درایو شبکه به عنوان مکان ذخیره ی بک آپ انتخاب شده است.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

برای ذخیره ی فایل ها، روی “Restore personal files” کلیک کنید و شما قادر خواهید بود این فایل را به آسانی جا به جا کنید. به پوشه ای که فایل شما در آن قرار دارد مراجعه کنید و از گزینه هایی که در پایین صفحه قرار دارند استفاده کنید تا در زمان جا به جا شوید. وقتی که فایل مورد نظر را پیدا کردید، روی آن کلیک راست کنید و قبل از فشار دادن دکمه ی سبز بزرگ نسخه ای را که می خواهید بازیابی شود انتخاب کنید.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

برای کاهش فواصل بک آپ گرفتن از ویندوز ۸ ، روی “Advanced settings” در سمت راست پنجره ی تاریخچه ی فایل کلیک کنید. “Save copies of files” را تغییر دهید.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

برای دست یابی به فایل در حالت آف لاین در پنجره ی “Advanced settings” تاریخچه ی فایل را تنظیم کنید. این به درد کسانی می خورد که از منبع بک اپ دورند (برای مثال وقتی در راه با لپ تاپ خود کار می کنند). این فایل ها نیز سریعا در آنجا بک آپ گیری می شوند تا سری بعد که بازگشتید، بازیابی شوند.

بک آپ اطلاعات در ویندوز 8

برای جلوگیری از بک آپ گرفتن از ویندوز ۸ به صورت خودکار، در سمت چپ صفحه ی تاریخچه ی فایل روی “Exclude Folders” کلیک کنید.


تگ ها : چگونه در ویندوز ۸ از اطلاعاتمان بک آپ بگیریم چگونه در ویندوز 8 اطلاعات خود را برگرداینم و بک آپ بگیریم آموزش بکاپ گرفتن از کل اطلاعات ویندوز 10 آموزش بکاپ گیری از فایل ها و اطلاعات مهم قبل از نصب مجدد آموزش کامل بک‌آپ گرفتن از ویندوز ۷ آموزش : ” Backup ” چیست و چگونه کار میکند ؟ – وینفون چگونه از اطلاعات کامپیوتر خود بکاپ بگیریم؟ چگونه از اطلاعات خود در ویندوز 8.1 پشتیبان بگیریم؟ + ترفند آموزش بک آپ گرفتن از گوشی های اندرویدی از این فایل و پوشه های مهم حتما قبل از نصب ویندوز بکاپ چگونه بک‌آپ آیتونز را به کامپیوتر دیگری منتقل کنیم؟ همه چیز در مورد بک آپ آیفون و آیپد آموزش گرفتن بک آپ کامل از گوشی و تبلت اندروید بدون روت چگونه با استفاده از iTunes و iCloud از یک iPhone بکاپ معرفی 5 نرم افزار پشتیبان گیری برای اندروید ویندوز اورجینال لب تاب خود را بار ها و بارها نصب کنید چگونه از کامپیوتر خود پشتیبان (Backup) بگیریم؟ چگونه از اطلاعات لپ تاپمان بکاپ بگیریم؟ چگونه از Dropbox خود backup بگیریم؟؟ آموزش نحوه بک آپ گیری و ریستور اطلاعات آیفون یا آیپد راهنمای تهیه بکاپ و ریستور بکاپ از دستگاه iOS با استفاده چگونه از اطلاعات دستگاه‌های iOSی مثل آیفون یا آیپد بکاپ سوال گرفتن فول بکاپ از سامسونگ با برنامه اسمارت سوئیچ چگونه از آی‌فون پیش از نصب iOS 11 بک‌‌آپ بگیریم؟ (Backup) بگیریم؟ چگونه برای ذخیره داده های iOS از آیفون و آیپد خود بک آپ آموزش Ghost يا چگونه از شر نصب پياپي ويندوز خلاص شويم. آموزش تهیه نسخه ی پشتیبان (بک آپ گیری) از مخاطبین در آموزش بکاپ از آیفون آیپاد و آیپد توسط آیتونز نحوه گرفتن قابلیت Reset در ویندوز ۱۰ چیست و چگونه انجام می شود؟ آموزش تصویری نصب ویندوز 7 How Install Windows • آموزش چطور از اطلاعات خود بک آپ قابل اعتماد بگیریم GO 30 برگرداندن فایل های پاک شده در ویندوز 8 چگونه بک آپ آیتونز را به کامپیوتر دیگری منتقل کنیم؟ چگونه از سرویس OneDrive مایکروسافت استفاده کنیم؟ بکاپ گیری از ویندوز فون روی ONEDrive Images about #بکاپ on Instagram موسسه امین رایان اسپادان آی تی پورت مشکل ارتباط voip با Tcuir.xyz 29 برگرداندن فیلم های پاک شده در ویندوز 8 12 020 004+ Best #بکاپ چگونه از سیستم خود بکاپ بگیریم SI 30 بک آپ آیفون کجا ذخیره جستجوهای مربوط به چگونه در ویندوز ۸ از اطلاعاتمان بک آپ بگیریم

نظرات




نماد