سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

راهنمایی هایی برای انتخاب لامپ روشنایی

انواع لامپ های روشنایی فلئورسنت
چراغ های فلئورسنت برای تحریک بخار جیوه برای تولید موج های UV از الکتریسیته استفاده می کنند که باعث میشود فسفر به فلئورسنت تبدیل شده و نور تولید شود. چراغ های فلئورسنت اصل T-12 سرما تولید کرده و نور خشنی دارند. در نتیجه، آنها معمولا در انبارها و مکان های تجاری استفاده می شوند. هرچند، به تازگی چراغ های T-8 تولید شده نور گرم تری ایجاد کرده و در مکان های مسکونی هم استفاده می شوند. هزینه های پایین انرژی به طور معمول هزینه های نصب اولیه را جبران می کنند. لامپ های فلئورسنت به منظور تنظیم جریان الکتریکی لامپ به بالاست نیاز دارند. البته خطرات بهداشتی و زیست محیطی نیز وجود دارد.

راهنمایی هایی برای انتخاب لامپ روشنایی

انواع لامپ های روشنایی فلئورسنت متراکم
CFL ها (لامپ های کم مصرف) یا چراغ های فلئورسنت متراکم، در شکل و اندازه و انتشار نور شبیه لامپ های رشته ای هستند اما یک سوم برق مصرف می کنند و ۱۵ بار بیشتر از آنها عمر می کنند. قیمت های CFL ها نسبت به اندازه و وات شان متغیر است اما برای مناطق مسکونی عموما از ۱۳ وات آنها استفاده می شود و عمر آنها ۷ سال است. یکی از مضرات این لامپ ها اینست که حاوی مقدار کمی جیوه هستند بنابراین آنها را با دقت استفاده کنید.

راهنمایی هایی برای انتخاب لامپ روشنایی

انواع لامپ های روشنایی CFL ( لامپ های کم مصرف)
لامپ های کم مصرف به شکل مارپیچی نسبت به شکل های دیگر لامپ های رشته ای یا هالوژن هایی که شما: A-خطی، حبابی، چندشاخه (لوستر)، بازتابنده ،PAR مینامید، به خوبی شناخته شده هستند. همه این لامپ های کم مصرف در واقع یک کم مصرف رشته ای را داخل ورقه بیرونی خود دارند. لامپ های کم مصرف چند کاره هستند و می توانند در هرچیزی از چراغ های رو میزی گرفته تا لوستر استفاده شوند.

راهنمایی هایی برای انتخاب لامپ روشنایی

انواع لامپ های روشنایی هالوژن
لامپ های هالوژن شکل تغییریافته لامپ های رشته ای هستند. هالوژن ها خانواده خیلی بزرگی دارند، هرچند در یک محیط مسکونی هالوژن های رایج مورد استفاده لامپ های PAR30 و PAR38 می باشند. لامپ های هالوژن به دلیل اینکه دمای خیلی بالایی را ایجاد می کنند و رشته آنها خیلی نزدیک به سطح شیشه می باشد خطر آتش سوزی و سوختگی دارند. به دلیل این خطرات این لامپ ها باید به کنترل کننده گرما مجهز باشند تا از افرادی که با آنها در تماسند محافظت کنند.

راهنمایی هایی برای انتخاب لامپ روشنایی

HID
HID از کلمه High Intensity Discharge گرفته شده است و به معنی تخلیه با شدت بالا می باشد. لامپ های HID قطعا مثل نام خود عمل می کنند. این لامپ ها طول عمر بسیار بالایی مخصوصا در مقایسه با لامپ های رشته ای استاندارد دارند. اگر یک لامپ رشته ای حدود ۱۰۰۰ ساعت روشنایی ایجاد کند یک لامپ HID بیست برابر بیشتر یعنی حدود ۲۰۰۰۰ ساعت روشنایی ایجاد می کند. این لامپ ها نباید در مناطق مسکونی استفاده شوند به دلیل اینکه مقدار قابل توجهی اشعه UV ایجاد می کنند و نیاز به فیلتر مسدود کننده UV برای جلوگیری از تخریب وسایل داخل لامپ دارند. لامپ های HID معمولا زمانی استفاده می شوند که به نور زیادی برای روشنایی منطقه بزرگی احتیاج باشد.

راهنمایی هایی برای انتخاب لامپ روشنایی

هالوژن های ترکیبی CFL
GE اخیرا سه تکنولوژی لامپ های کم مصرف، هالوژن و لامپ های رشته ای را باهم ترکیب کرده و لامپ های ترکیبی (Hybrid) را ساخته است. این شرکت اخیرا مدرک “Energy Star” را بدست آورده است، به این معنی که این شرکت از آژانس حفاظت از محیط زیست (Environment Protection Agency) عبور کرده است. این لامپ ها طول عمر طولانی تری را نسبت به لامپ های رشته ای استاندارد دارند.


تگ ها : چگونه از میان انواع لامپ های روشنایی انتخاب کنیم لامپ خانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟ انواع لامپ در سیستم روشنایی چگونه روشنایی مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم چگونه یک لامپ LED انتخاب کنیم ؟ مقایسه انواع لامپ آخرین خبر چگونه لامپ LED مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه نور مناسبی برای منزل انتخاب کنیم؟ چگونه بهترین نورپردازی LED را برای هر اتاق از خانه تان کدام لامپ برای روشنایی مناسب است؟ چراغ های روشنایی و لامپ رشته‌ای چگونه روشنایی مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم لامپ‌های کم مصرف؛ چقدر مفید؟ چقدر مضر؟ 5 موردی که پیش از خرید لامپ‌های LED باید درنظر بگیرید انواع چراغ های LED، نسل جدید روشنایی ها لامپ صنایع روشنایی دانلود انواع لامپهاي مورد استفاده در روشنايي شرکت تحقیقات صنعتی گرین برق – تولید کننده انواع لامپ لامپ SMD انواع لامپ برای اتاق خواب انتخاب چراغ led مناسب برای مکان های مختلف منزل ويكى 5040 تحقیق و بررسی در مورد انواع لامپهاي مورد استفاده در روشنايي لامپ کم مصرف فقط مقاله آذرشید چراغ دیود چگونه انتخاب کنید. لامپ های LED و لامپ های حمام: چه انتخاب نور مناسب برای هر اتاق خانه محاسبه روشنایی ساختمان بگو چطور برای خانه ام لامپ بخرم؟ انتخاب نوع مناسب لامپ برای [PDF]ﻣﺸﺨﺼﺎﺕ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻻﻣﭗ ﻫﺎ دوربینهایی که به شکل لامپ به بازار آمدند تحقیق انواع لامپهای مورد استفاده در روشنایی منابع روشنایی ( مقاله ای برای مهندسان برق ) لامپهای کم مصرف COB SMD LED تجهیزات روشنایی [PDF]نور و روشنایی چطور یک چراغ مطالعه عالی بخریم ؟ تفاوت لامپهای کم مصرف با لامپهای پر مصرف دوربین به شکل لامپ آذرطیف انواع لامپهای مورد استفاده در روشنایی دوربین با چه لامپی کجا را روشن کنیم راهنمای انتخاب ال ای دی مناسب نصب و راه اندازی آکواریوم های گیاهی: نور ﺳﻴﺴﺘﻢ روﺷﻨﺎﻳﻲ اﺳﺘﺨﺮ لامپ شبیه دوربین دانستنی های نورپردازی تفاوت لامپ COB LED و SMD LEDآی تی تکنیک کدام لامپ واقعاً‌ کم‌مصرف است؟ +نمودار مصرف Big 30 گاز داخل لامپ رشته ای برق. قدرت. کنترل. الکترونیک. مخابرات. تاسیسات. لامپ های فلورسنت زباله لامپ روشنایی انواع میان انواع لامپ میان انواع وسایل برقی چگونه به انتخاب یک پیانو لامپ SI 30 گاز لامپ رشته ای نسخه چاپی جستجوهای مربوط به چگونه از میان انواع لامپ های روشنایی انتخاب کنیم

نظرات




نماد