سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ وایبر را روی دستگاهتان نصب کنید. پس از دانلود شدن برنامه، با کلیکبر روی آن فرایند نصب آغاز می‌شود. شماره تلفن‌تان را وارد کنید و به وایبر اجازه‌ی دسترسی به دفتر تلفن‌تان را بدهید، سپس یک پیامک حاوی کد دسترسی برایتان ارسال می‌شود.

 

۲ کد دسترسی دریافتی از طریق پیامک را وارد کنید. حالا آماده هستید! اکنون می‌توانید چند گزینه مانند پیام‌ها، آخرین‌ها، دفترتلفن و صفحه کلید را در انتهای پایینی صفحه مقایسه کنید.

 

۳ برای مشاهده‌ی افرادی از دوستانتان که جزو کاربران وایبر هستند، روی دکمه‌ی Free Call کلیک کنید. کلیک روی هریک از مخاطب‌ها، دو گزینه‌ی متفاوت می‌دهد. تماس رایگان (Free Call) و پیامک رایگان (Free Text). انتخاب هریک از این گزینه‌ها باعث آغاز تماس یا ارسال پیام به آن فرد خواهد شد.

 

۴ یک مخاطب را انتخاب کنید و با کلیک روی آن مخاطب و انتخاب Free Call تماس صوتی برقرار کنید. اگر اولین بار است که با استفاده از وایبر در گوشی تان تماس صوتی برقرار می‌کنید، وایبر از شما برای دسترسی به میکروفون اجازه می‌گیرد. برای ادامه OK را بزنید.

 

۵ برای وارد کردن شماره‌ بصورت دستی، Keypad را انتخاب کنید. وایبر قادر به برقراری تماس با کسانی که کاربر وایبر نیستند نمی‌باشد و در صورتی که نتواند حساب کاربری وایبری با شماره‌ی وارد شده پیدا کند از شما درخواست می‌شود که از طریق اپراتورتان با شماره‌ی مذکور تماس بگیرید.


تگ ها : آموزش نصب وایبر Viber بر روی کامپیوتر و لپ تاپ طریقه استفاده از وایبر آموزش کامل نصب وایبر روی کامپیوتر Viber On Pc • آموزش نرم آموزش تصویری راه اندازی وایبر "Viber" بر روی کامپیوتر آموزش استفاده از نرم افزار Viber برای کامپیوتر معرفی و آموزش استفاده از نرم افزار Viber آموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی آموزش نصب دو اکانت وایبر در موبایل به طور همزمان ترفند استفاده از دو شماره همزمان در برنامه های وایبر و واتس اپ ساخت اکانت وایبر با شماره امریکا به زبان ساده و کاملا رایگان چگونه از یک شماره تلفن در دو یا چند اپلیکیشن واتس اپ جلوگیری از هک گوشی با شناسایی علائم آن – آیا گوشی من هک نکته یاور چگونه بدون گوشی هوشمند از تلگرام استفاده کنیم؟ نصب و مدیریت تلگرام در چند گوشی ، تبلت ، لپ تاپ ۵ کاری که می توانید با بلوتوث انجام دهید چگونه نصب وایبر کند شدن گوشی های اندروید و راه های افزایش سرعت این گوشی ها آموزش ردیابی گوشی های مفقود یا دزدیده شده! چگونه برای جاسوسی بر روی تلفن همراه شوهرم به صورت رایگان چگونگی فعال کردن و غیر فعال کردن قفل صفحه نمایش QR Code چیست؟ چگونه یک کد QR را اسکن کنم؟ آموزش ویدیویی آموزش کامل کار کردن با گوشی‌های اندرویدی ۵ عدد از بهترین برنامه های تماس تصویری برای گوشی های دانلود مسنجر وایبر (Viber) برای اندروید+آموزش چگونه گوشی اندرویدی را به تلویزیون متصل کنیم آموزش کامل نصب وایبر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی ۱۰ نشانه اعتیاد به گوشی و ۴ راه مقابله با آن چگونه مانع نمایش تبلیغ ها روی گوشی خود شویم؟ 8 برنامه برتر برای تماس تصویری و VOIP در گوشی های چگونه مشکلات آیفون را به‌راحتی و به سریع‌ترین شکل ممکن چطور گوشی هوشمند خود را سریع تر شارژ کنیم؟ استفاده از دو حساب تلگرام روی گوشی‌های دو سیم‌کارته گام به گام: آموزش نصب و استفاده از وایبر روی گوشی چگونه برای ردیابی کسی با واتساپ پیرامون فیلتر کردن تلگرام و رفع فیلتر تلگرام چه طور اعتیاد به گوشی را ترک کنیم؟ وایبر (Viber) چیست ؟ چگونه مصرف اینترنت گوشی‌های هوشمند را کم کنیم؟ چگونه از شر اعلان های مزاحم در اندروید خلاص شویم چگونه بفهمیم گوشی ما تحت کنترل و جاسوسی است ؟ چگونه در اندروید از اسکایپ استفاده کنیم؟ آموزش اسکن کردن با استفاده دوربین گوشی های اندرویدی خواندن پیام های واتس‌ اپ، تلگرام، وایبر و فیسبوک در حالت جام جم کلیک آموزش نصب وایبر جاسوسی در تلفن همراه بدون نصب نرم افزار در هدف تلفن از راه 101 ترفند توپ اندروید شما صحبت کنید گوشی تایپ میکند ( بدون نرم افزار در همه ی نرم‌افزار جاسوسی تلفن همراه بررسی وایبر آموزش حذف اکانت وایبر Viber چطور وارد تلگرام و واتس‌آپ دیگران شویم؟ + فیلم چگونه با اعتیاد به دنیای مجازی مبارزه کنیم؟ چگونه اعتیاد به موبایل را ترک کنیم؟ +آموزش آیا تلفن همراه شما قابل ردیابی است؟ چگونه گوشی هوشمند خود را به Wi چگونه به صورت همزمان دو نسخه از اپلیکیشن WhatsApp را 10 روش برای آنکه در وایبر، حسابی حرفه‌ای شوید! گام به گام: آموزش نصب و استفاده از وایبر روی پی سی همراه با آموزش نحوه اتصال گوشی به تلویزیون در اندروید ! برسام: زندگی به سرعت فناوری چگونه گوشی اندروید خود را ریست فکتوری کنیم؟ + آموزش آموزش بروزرسانی گوشی های هواوی به اندروید 7.0 نوقا هک تلگرام دیگران بدون نیاز به روت دستگاه با استفاده از آموزش عکاسی سورئال با استفاده از گوشی هوشمند. – وینفون جستجوهای مربوط به چگونه از وایبر در گوشی هوشمند استفاده کنیم

نظرات




نماد