سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ تمام برنامه هایی که ازشان استفاده نمی کنید ببندید. تنها یکی از برنامه های ضروری از جمله ویرایشگران چند رسانه ای (مولتی مدیا) یا بازی های کامپیوتری را اجرا کنید.

 

۲ برنامه های غیرضروری را برای همیشه از روی کامپیوترتان حذف کنید. در کنترل پنل ویندوزتان “Add or Remove Programs” را باز کنید.

 

۳ زبانه های کمتری در مروگرتان باز کنید مخصوصا اگر صفحه هایی که بازند چند رسانه ای اند مانند فیلم، موسیقی و بازی.

 

۴ برای افزایش عملکرد کامپیوترتان، پلاگین ها و یا اَد وان (add-on) ها را روی مرورگرتان غیرفعال یا حذف کنید.

 

۵ برای کاهش استفاده از cpu مرورگرتان یا هر برنامه دیگری که اغلب از آن استفاده می کنید ری استارت کنید.

 

۶ منوی استارت را باز کرده و “Run” را انتخاب کنید.

 

۷ “MsConfig” را تایپ کنید و “OK” را بزنید.

 

۸ گزینه “Start up” را انتخاب کنید و تیک مربع برنامه هایی که نیازی به RUN شدن start-up ندارند حذف کنید.

 

۹ روی “Apply” کلیک کنید و پنجره تنظیمات را ببندید. اضافه کردن RAM

 

۱۰ اگر می خواهید برای کاهش استفاده از cpu رم را افزایش دهید؛ تعیین نوع حافظه ای که برای کامپیوتر نیاز دارید و این که چه مقدار حافظه می توانید به کامپیوترتان اضافه کنید؛ بسیار حیاتی است.

 

۱۱ بعد از انتخاب و خرید حافظه مناسب، برای نصب آن کامپیوترتان را خاموش و تمام کابل ها را از آن جدا کرده؛ سپس کیس را باز کنید. کامپیوترهای رومیزی خانگی، در طول یکی از لبه هایشان پیچ یا گیره هایی دارند. با لغزاندن صفحه به سمت خودتان کیس را باز کنید.

 

۱۲ محل بانک حافظه تان را پیدا کنید که یک یا چند واحد حافظه شبیه حافظه جدیدی که تهیه کرده اید در آن است.

 

۱۳ برای باز کردن شکاف، گیره ها را (که معمولا سیاه یا سفید هستند) از مرکز شیار بیرون بکشید. اگر می خواهید یکی از حافظه ها را جایگزین کنید، حافظه ای که نصب است از شیار بیرون بکشید.

 

۱۴ بعد از اینکه حافظه را به درستی در شکاف ،تراز کردید و جا دادید؛ آن را مستقیم به پایین فشار دهید تا گیره ها سر جای شان قرار بگیرند.

 

۱۵ کیس را ببندید و قبل از روشن کردن کامپیوتر، کابل ها را به درستی سر جایشان نصب کنید.


تگ ها : آموزش کامل نصب وایبر روی کامپیوتر Viber On Pc • آموزش نرم نصب وایبر روی کامپیوتر رو میزی و لپ تاپ ( ویندوز ) آموزش نصب وایبر بر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی آموزش نصب وایبر Viber بر روی کامپیوتر و لپ تاپ چگونه وایبر را روی ویندوز نصب کنیم آموزش کامل نصب وایبر بر روی کامپیوتر + تصاویر + نصب چگونه وایبر را روی ویندوز نصب کنیم؟ نرم افزار وایبر برای ویندوز آموزش نصب وایبر آموزش استفاده از نرم افزار Viber برای کامپیوتر وایبر را بر روی کامپیوتر خانگی خود نصب کنید! آموزش تصویری راه اندازی وایبر "Viber" بر روی کامپیوتر یاور آموزش نصب وایبر Viber بر روی کامپیوتر آموزش کامل نصب وایبر روی کامپیوتر بدون نیاز به گوشی نصب وایبر در کامپیوتر آموزش نصب وایبر روی کامپیوتر مجله تصویر زندگی آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ؛ نصب وایبر، واتس اپ ، آموزش تصویری نصب واتس اپ Whatsapp بر روی کامپیوتر چگونه برنامه اذر را نصب کنم چگونه وایبر را در ویندوز نصب کنیم چگونه نصب وایبر آموزش حذف کامل اکانت وایبر چگونه درایورهای کامپیوتر را تهیه و نصب کنیم؟! چگونه ویندوز را در حالت های UEFI و GPT نصب کنیم؟ (بخش 1) آموزش نصب وایبر روی ویندوز / تصویری آموزش حذف اکانت وایبر (Viber) نصب وایبر برروی کامپیوتر جام جم کلیک وبلاگ گوپاس چگونه ویندوز را از روی USB فلش نصب کنیم؟ آموزش نصب مسنجرها روی کامپیوتر چگونه Windows Defender را در ویندوز 10 غیر فعال کنیم آموزش کامل کار با نرم‌افزار پیام‌رسان وایبر (قسمت آخر – نصب چگونه تلگرام روی اندروید2 3نصب کنم چگونه یک لپ تاپ را ریست کنیم؟ چگونه برای تغییر تعداد Viber بر روی کامپیوتر، آندروید و پرسش‌های متداول تلگرام نصب تلگرام بدون نیاز به سیمکارت بر روی کامپیوتر آموزش حذف اکانت وایبر به صورت دایم وایبر ، پیامرسانی رایگان و تماس صوتی و تصویری را برای چگونه ایمو نصب کنیم آموزش کامل کار با نرم افزار پیام رسان وایبر (قسمت آخر – دانلود ایمو برای ویندوز و آموزش کار با نسخه کامپیوتر ایمو چگونه یک crush نصب کنیم آموزش ایا هشدار درباره وایبر آموزش نصب ميکروفن چگونه ویندوز را روی کامپیوتر مک خود نصب کنیم گام به گام: آموزش نصب و استفاده از وایبر روی پی سی همراه با نحوه راه اندازی آسان پرینتر در ویندوز ۱۰ آموزش ساخت وایبر در ویندوز چگونه دو نسخه یک برنامه را در اندروید نصب کنیم چگونه روی ویندوز نرم افزار های اندرویدی را با کمک بلواستک چگونه به وسیله Virtual PC در ویندوز 7 یک سیستم عامل دیگر آیا تلگرام روی جاوا نصب میشود دانلود پیام رسان سروش کامپیوتر و ویندوز به صورت رایگان و خواندن پیام های واتس‌ اپ، تلگرام، وایبر و فیسبوک در حالت چطور نصب کنیم؟ کلیه پاسخ های مربوط به مشکلات نرم افزار تلگرام اندروید و بر روی نسخه ویندوز تلگرام خود رمز عبور بگذارید + آموزش چگونه بر روی کامپیوتر و یا لپ‌تاپ ویندوزی خود اندروید 5 را اجرای برنامه های ویندوز در لینوکس ساخت اکانت وایبر با شماره امریکا به زبان ساده و کاملا رایگان جستجوهای مربوط به چگونه وایبر را روی ویندوز نصب کنیم

نظرات




نماد