سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم

1 به قاب گوشی توجه کنید. اغلب وسایلی که لوکس و با قیمیت نشان داده می شوند، در رنگ های فلزی و متالیک هستند. همچنین بدنه لاغر نشان دهنده تکنولوژی به روز یک تلفن همراه است.

چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم

2 یک دوربین با کیفیت میتواند تکنولوژی و امکانات گوشی شما را به راحتی در شبکه های اجتماعی یا به طور کلی هر جایی که عکسی از خود به نمایش می گذارید نشان دهد.

چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم

3 یک گوشی تکنولوژیک، از آخرین تکنولوژی های روز استفاده می کند. به دنبال تلفن همراهی باشید که آخرین نسخه سیستم عامل بازار موبایل ها را داشته باشد، تا بتوانید از بهترین امکانات و نرم افزار ها برای آن استفاده کنید.

چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم

4 یک گوشی لوکس، امکاناتی دارد که هر گوشی دیگری آن را ندارد. به دنیال یک تلفن همراه با امکانات خاص باشید. مثلا امکان گرفتن عکس های حرکتی GIF، تغییر دادن نقطه فوکوس بعد از عکس انداختن، امکان کار با کاور هوشمند و…

چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم

5 داشتن لوازم جانبی هوشمند یکی از به روزترین امکانات دنیای تکنولوژی موبایل ها است. مثلا یک کاور هوشمند (دات ویو) برای یک گوشی، نه تنها آن را در برابر آسیب محافظت می کند، بلکه یک وسیله جانبی کاملا به روز و کاربردی است. این کاور به شما اجازه می دهد در حالت بسته بودن آن بتوانید تلفن خود را مدیریت کنید.

 

نکات و هشدارها

پیشنهاد ما برای داشتن یک گوشی شیک، به روز و جذاب، اچ تی سی وان ام ۸، یکی از بهترین گوشی های موجود در بازار اندروید دنیا است.


تگ ها : تصاویر برای چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم چرا باید وابستگی به موبایل را کاهش دهم؟ الگو موبایل را چگونه باز کنیم چگونه باکلاس باشیم؛ ۲۶ نکته برای شیک برخورد کردن چگونه اینترنت داده همراه را در گوشی های اندرویدی فعال کنیم؟ چگونه خوب و جذاب صحبت کنیم ؟ چگونه با گوشی عکس‌های بهتری بگیریم چگونه یک اسم خوب برای مغازه انتخاب کنیم؟ چگونه رابط کاربری TouchWiz سامسونگ را حذف کرده و یک 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری تلفن همراه Galaxy A5 چگونه یک خانم با کلاس باشیم ؟ آموزش تصویری و مرحله به چگونه در یک مهمانی شیک و با کلاس رفتار کنیم؟ چگونه یک ساعت مچی مردانه شیک انتخاب کنیم؟ 10 عدد از بهترین گوشی های هوشمند دنیا تا به امروز اندروید را چگونه شخصی کنیم زمانی که دستگاه با کابل USB به رایانه متصل است، شناسایی روش افزایش ممبر کانال تلگرام چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟ هک کردن یک موبایل اصلا سخت نیست Emrooz چگونه گوشی اندرویدی خود را به تنظیمات کارخانه‌ای چگونه بهترین نام برند ( نام تجاری ) را انتخاب نماییم ؟ چگونه می‌توانیم یک جشن تولد بیاد ماندنی برگزار کنیم؟ چگونه هدیه ی مناسب برای روز ولنتاین انتخاب کنیم چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم؟ (۱) چرا باید گوشی نوا 2 پلاس هوآوی یکی از گزینه‌های خریدتان چگونه در ۳۰ سالگی خوش پوش باشیم؟ ابر برندها چگونه کالای خود را در دنیای دیجیتال معرفی می کنند؟ به متولدین هر ماه چه کادویی بدهیم؟ چگونه هزینه های زندگی را کاهش دهیم؟ چگونه نامی مناسب برای کسب و کار خودم پیدا کنم؟ چه بارانی مناسب است؟ چگونه در Google Maps مسیریابی کنیم؟ طراحی شلوار جین جدید با جیب مخفی گوشی موبایل+عکس چه جوری آیدی خود را در اینستاگرام عوض کنیم چگونه با موبایل عکس های حرفه ای بگیریم؟ چگونه لوستر شیک انتخاب کنیم؟ (2) استفاده از كلمات قدرتمند – 101 كلمه ی قدرتمند مخاطبین خاص موبوگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ ریحون: سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود های هدیه و کادو چطور با کتاب‌هام رفاقت می‌کنم — وبلاگ پینگونیو آموزش کامل ترفندها و رازهای مخفی برنامه لاین LINE هزینه های سفر به باکو آذربایجان چگونه مخاطبین موبایل را به اکانت گوگل انتقال دهیم؟ Samsung Galaxy A5 2017 چگونه قربانی مدگرایی نشویم اما خوش‌تیپ باشیم؟ خرازی: ایت الله بهشتی و امام موسی صدر با خانم ها دست می دادند/ همه چیز درباره Samsung Galaxy S5 ویژگی های خرید یک آپارتمان خوب چگونه ایمیل بسازیم چگونه تلویزیون هوشمند ال‌جی را به‌روز کنیم؟ چگونه تلگرام را از حالت ریپورت اسپم خارج کنیم؟ چطور فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟ دپارتمان استور روشا همه چیز در مورد نحوه استفاده از امکانات اینستاگرام برای تجارت بازاریابی شبکه ای نیوشانیک چگونه دختری جذاب به نظر برسیم چطور امضایی شیک و جالب داشته باشیم چگونه ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت کنیم؟ – وینفون اعتراف قالیباف به 3 ماه بی برنامگی شهرداری/ وقتی شورای دوم 25 ترفند در آیفون اپل که آرزو می‌کردید همیشه می‌دانستید! تبدیل پاورپوینت به پی دی اف – PDF کادو مناسب برای آقایان رونق دوباره بازار قاچاقبران انسان در یونان چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم یا راه اندازی کنیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک موبایل شیک و به روز انتخاب کنیم

نظرات




نماد