سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

مرحله ۱ وقتی در Word مشغول تایپ هستید هر جا نیاز به نوشتن معادلات ریاضی داشتید، کافی است ابتدا وارد قسمت Insert در بالای ورد شوید. فرض می کنیم در اینجا ما می خواهیم رابطه مربوط به حجم کره را بنویسیم.

چگونه در Word فرمول ریاضی تایپ کنیم

مرحله ۲ سپس روی Equation کلیک کنید و گزینه Insert New Equation را بزنید تا بتوانید یک فرمول را از نو بنویسید. همچنین می توانید از حالت های پیش فرض موجود در صورتی که به آنچه می خواهید بنویسید نزدیکند استفاده کنید تا سریعتر کارتان انجام شود.

چگونه در Word فرمول ریاضی تایپ کنیم

 

مرحله ۳ حالا با استفاده از ابزاری که در قسمت DESIGN در زیر EQUATION TOOLS باز می شود می توانید هر فرمولی را بنویسید. ما در اینجا فرمول به دست آوردن حجم کره را نوشته ایم. به عنوان مثال برای نوشتن خط کسری از گزینه Fraction استفاده کرده ایم و برای نوشتن توان آنرا از Script انتخاب نموده ایم. عدد پی را هم از قسمت Symbols در سمت چپ انتخاب کرده ایم.

چگونه در Word فرمول ریاضی تایپ کنیم

نکات و هشدارها

این چگونه بر اساس استفاده از Word 2013 تنظیم شده است و ممکن است برای استفاده در سایر نسخه های ورد با کمی تفاوت مواجه شوید. استفاده از Equation خود ورد در متن های پیشرفته که حجم زیادی از فرمول دارند، مانند یک پایان نامه ممکن است با دردسرهای خاص خود همراه باشد. توصیه میکنیم که برای این متون از نرم افزار MathType که یک نرم افزار جانبی است و در محیط ورد نیز قابل استفاده است ، استفاده کنید. MathType یک نرم افزار حرفه ای، ساده و سریع است که یا باید نسخه پولی آنرا بخرید و یا از سایتهای دانلود آنرا پیدا کنید.


تگ ها : چگونه در Word فرمول ریاضی تایپ کنیم چگونه در Word فرمول های ریاضی را تایپ کنیم؟ چگونه در Word فرمول های ریاضی را سریع تایپ کنیم آموزش کامل تایپ فرمول ریاضی در ورد نوشتن فرمول های پیچیده ریاضی در Word فرمول نویسی و معادلات در ورد تایپ سریع فرمول‌های ریاضی در Word نکته آموزش نوشتن فرمول و عبارات کسری در ورد چگونه در Word فرمول ریاضی تایپ کنیم – مجله اینترنتی چگونه متن‌های ریاضی را فارسی تایپ کنیم؟ چگونه متن های ریاضی را فارسی تایپ کنیم ؟ چگونه فرمولهای ریاضی را در Word 2007 2003 با اعداد فارسی چگونه بایگانی‌ها چگونه فرمول های ریاضی را تایپ کنیم ؟ آموزش فرمول نویسی در مایکروسافت ورد Word در ۲ دقیقه ! چگونه اعداد را در نرم افزار Word فارسی سازی کنیم؟ چگونه در WORD فرمول های ریاضی تایپ کنیم ؟ چگونه در Word فرمول های ریاضی را سریع تایپ کنیم – آکادمی چگونه در Word فرمول های ریاضی را تایپ کنیم؟ چپ چین کردن فرمول‌های ریاضی دبیرستان دکتر باخدا [PDF]آموزش استفاده از ابزار فرمول نویسی در word آموزش نحوه نگارش فرمول ریاضی در برنامه Microsoft Office GO 10 علامت لاندا در word چگونه در word فرمول‌های ریاضی را تایپ کنیم؟ گوگل کارمندانش را زندانی کرد/چگونه در Word فرمول های فارسی: درج عبارات و فرمول های ریاضی و در صفحات درسی روش نوشتن عدد کسری در Microsoft Word فرمول نویسی در آفیس با MathType طریقه ی فرمول نویسی در برنامه ی Word 2003 نحوه تایپ توان و اندیس در ورد آموزش سریع تایپ فرمول در ورد نوشتن فرمول ریاضی در word 2003 یا 2007 چگونه در آفیس 2016 معادله ریاضی بنویسیم؟ فیسیت: چهره و نوشتن فرمول خط کسری تقسیم اعمال ریاضی در Word MathType چگونه در Word فرمول‌های ریاضی را تایپ کنیم؟ سوال کانون ریاضیات مکریان رسانه دیجیتال مربع بحث درج فرمول ریاضی در تستا – راهنمای تستا ۳ فارسی نویس اعداد و حروف در قسمت فرمول نویسی Microsoft چگونه در word فرمول های ریاضی را تایپ کنم؟ روش سریع تایپ فرمول ریاضی در ورد آموزش Microsoft Word دانلود MathType v6.9c (61) چگونه در برنامه ورد اعداد را فارسي تايپ كنم؟ [DOC]ترفندهای کاربردی در word چگونه در فرمول نویسی word از اعداد فارسی استفاده کنیم مهارت در ریاضیات هنگام تایپ در ورد ، متن جابه جا می شود چگونه در جداول Word بر روی اعداد محاسبات مختلف انجام دهیم [PDF]راﻫﻨﻤﺎی ﻓﺮﻣﻮل ﻧﻮﻳﺴﯽ ﺗﮏ [PDF]Thesis Title چگونه درمحیط ورد فرمول ریاضی را تایپ کنیم؟همراه عکس · Microsoft Word سوالات، مشكلات و مباحث در اینجا · نوشتن فرمول در ورد (word) چگونه در word فرمول های ریاضی را سریع تایپ کنیم روش Tcuir.xyz 22 خط کسری در ورد 2003 تایپ اندیس های کسری در word جستجوهای مربوط به چگونه در Word فرمول ریاضی تایپ کنیم

نظرات




نماد