سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم

1 مقاومت گوشی: از مهم ترین نکاتی که طبیعت گردها باید در انتخاب یک گوشی مناسب در نظر بگیرند، مقاومت گوشی در برابر ضربه های وارده و آب است. یک طبیعت گرد نمیتواند هر لحظه از سفر خود را با نگرانی از خراب شدن گوشی موبایلش بگذراند، پس بهترین راه حل انتخاب یک گوشی موبایل ضد آب و ضد ضربه است.

چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم

2 سایز گوشی: اندازه ی گوشی انتخابی شما نه باید آنقدر کوچک باشد که استفاده از آن را برای شما مشکل کند ، و نه آنقدر بزرگ که برای نگهداشتن آن در دستتان با مشکل مواجه شوید. پس گوشی ای را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی در دست بگیرید.

چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم

3 سیستم عامل : مهم ترین اپلیکیشن هایی که باید در گوشی هوشمند یک طبیعت گرد وجود داشته باشند، برنامه های مربوط به مسیر یابی و نقشه ها هستند. ما فکر میکنیم، در ایران تهیه این اپلیکیشن ها برای سیستم عامل اندروید به مراتب ساده تر از سیسم های عامل دیگر است.

چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم

4 دوربین : داشتن یک دوربین مناسب هم از نکات دیگری است که طبیعت گرد ها باید به آن توجه کنند. اگرچه دوربین گوشی موبایل نمیتواند عکس هایی با کیفیت دوربین های حرفه ای بگیرد، اما باز هم توجه به کیفیت دوربین موبایلتان اهمیت زیادی دارد. بهتر است موبایلی را انتخاب کنید که امکان تنظیم حرفه ای و دستی عکس را به شما بدهد.

چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم

5 باتری: دوام باتری موبایل برای طبیعت گرد ها بسیار اهمیت دارد. اگرچه امروزه امکانات زیادی برای شارژ گوشی موبایل در فضاهای آزاد وجود دارد، اما این نکته همچنان مهم ترین نکته ای است که یک طبیعت گرد باید در انتخاب گوشی خود به آن توجه کند.

 

۶ کافی است کمی بین انواع گوشی هایی که در بازار وجود دارد جستجو کنید تا چندین گوشی با این ویژگی ها و امکانات پیدا کنید. اما پیشنهاد ما Sony Xperia Z3 Dual است که علاوه بر داشتن تمام ویژگی های ذکر شده، میتواند تا ۱٫۵ متر زیر آب بماند و همچنان کارایی خود را از دست نمیدهد، و ظاهر خوبی هم دارد.


تگ ها : چگونه گوشی مناسب برای مدیران انتخاب کنیم چگونه یک گوشی مناسب برای مامان ها انتخاب کنیم چگونه یک گوشی مناسب بخریم؟ چگونه طبیعت گردی کنیم ؟ (راهکارهای ارزان) راهنمای انتخاب تشک مناسب کمپینگ راهنمای خرید یک گوشی موبایل مناسب طبیعت گردی چگونه یک گوشی مناسب برای خرید انتخاب کنیم؟ نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آنها توجه کنید راهنمای خرید گوشی موبایل راهنمای خرید عینک چگونه شانه و برس مو مناسب انتخاب کنیم چگونه گوشی دست دوم خود را با بهترین قیمت بفروشیم؟ چطوری برس مو خوب انتخاب کنیم؟ چگونه یک کفش مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه هتل مناسب انتخاب کنیم؟ دانلود کنید: اگر گوشی یا تبلت اندرویدی دارید این ۲۰ نرم چگونه یک چمدان مناسب برای سفر رفتن انتخاب کنیم؟ قبل از خرید تلفن همراه، این مطلب را بخوانید! (راهنمای خرید راهنمای انتخاب کفش طبیعت گردی و کوهنوردی چگونه عینک مناسب چهره خود را انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید لنز برای عکاسی منظره چگونه بهترین عطر که مناسب است را انتخاب کنیم چگونه مدل ابروی خود را مطابق با فرم صورتتان انتخاب کنید چگونه چوب مناسب برای کفپوش انتخاب کنیم؟ چگونه یک کفش هایکینگ مناسب انتخاب کنم؟ بایگانی‌ها یادبگیریم چگونه کشور مناسب مهاجرت انتخاب کنیم بالشت مناسب و خوب برای خواب باید چگونه باشد؟ چطور از خودمان یک عکس مناسب برای پاسپورت و یا ثبت نام راهنمای خرید گوشی ضد آب و ضربه (آذر 95) هاستل چیست، برای چه افرادی مناسب است و چگونه یک هاستل چگونه یک مانت مناسب برای دوربین انتخاب کنیم؟ چگونه یک سرور برای کسب و کار کوچک تا متوسط خود انتخاب 5 نکته برای انتخاب سرور مجازی مناسب مقایسه مشخصات سامسونگ گلکسی A5 با گلکسی S7 چه رنگ مویی به صورت شما میاد؟ چگونه عینک مناسب صورت مان را انتخاب کنیم + عکس آموزش رفع مشکل شارژ نشدن گوشی راهنمای خرید کوله‌پشتی ترنجی چگونه ویدیوهای اینستاگرامی را دانلود کنیم؟ آموزش عکاسی با تلفن همراه : عکاسی ماکرو چیست ؟! ( + یک مجله اینترنتی برترین ها انتخاب دیوار اصلی برای کاغذ دیواری در سفر های طبیعت گردی، چگونه یک شب در طبیعت بمانیم و ساخت کانال تلگرام : آموزش تصویری و قدم به قدم آموزش ارسال فایل به وسیله بلوتوث در Samsung Galaxy S6 چگونه از قطب نما استفاده کنیم؟ گلستانی ها چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع چگونه فریم عینک مناسب صورتمان انتخاب کنیم؟ راهنمای خرید ۲۰۱۷ : بهترین و مناسب ترین دوربین ها برای دوربین خوب مشخصات لباس زیر مناسب چگونه ترامپولین مناسب را انتخاب کنیم؟ 15 نکته برای اینکه سلفی های جذاب‌تری بگیرید! با تجهیزات کامل طبیعت گردی کنید بررسی کامل گلکسی A5 نسخه ی 2017 (+فیلم دوبله) نکاتی که باید برای انتخاب یک لباس شب مناسب بدانیم/ تهران گردی با Nova 2 Plus برای سفر و کمپینگ چه وسایلی لازمه؟ طبیعت گردی و پیک نیک به سبک حرفه ای چگونه از بیمار عیادت کنیم؟ چگونه برای عکس پرتره یک ژست عالی بگیریم با داشتن محصولات اپل از چه چیزهایی محروم می‌شویم؟ آموزش کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت در وب کدام مدل ناخن مناسب دست های شما است؟ چگونه مدل موی مناسب برای صورت مان را انتخاب کنیم؟ + عکس چطور یک خنجر یا چاقوی مناسب برای طبیعت گردی انتخاب چگونه از یک حمله اتمی جان سالم به در ببریم؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم

نظرات




نماد