سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه گوشی مناسب برای مدیران انتخاب کنیم

1 دو سیم کارته بودن : این موضوع یکی از نکات بسیار مهمی است که مدیران باید در انتخاب گوشی خود به آن دقت کنند. به این خاطر که با افراد زیادی ارتباط دارند و استفاده از یک گوشی دوسیمکارته به مراتب راحت تر و منطقی تر از به کار گیری دو گوشی موبایل است. این موضوع از پراکندگی اطلاعات بین گوشی های مختلف هم جلوگیری میکند.

چگونه گوشی مناسب برای مدیران انتخاب کنیم

2 سیستم عامل: اگر چه همه ی سیستم های عامل طرفداران خاص خود را دارند، اما به جرئت میتوان گفت که اندروید بهترین و مناسب ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند در ایران است که استفاده از آن و دانلود اپلیکیشن ها ی مربوط به آن به طور قابل توجهی ساده تر از سیستم های عامل دیگر است.

چگونه گوشی مناسب برای مدیران انتخاب کنیم

3 ظاهر گوشی: همه ی ما میدانیم که مهم ترین نکته ای که باید هنگام انتخاب یک گوشی موبایل به آن توجه کنیم، کارایی گوشی است ؛ اما نمیتوان گفت که ظاهر گوشی موضوع بی اهمیتی است. پس هنگام انتخاب تلفن همراه خود، به ظاهر آن هم توجه کنید تا در جلسات و مراسم های رسمی حس خوبی داشته باشید.

چگونه گوشی مناسب برای مدیران انتخاب کنیم

4 باتری : ممکن است یک مدیر بخش زیادی از روز کاری خود را بیرون از دفتر کار خود و در جلسات مختلف بگذارند. پس در نظر گرفتن دوام باتری هنگام خرید گوشی موبایل بسیار اهمیت دارد . انتخاب یک گوشی با باتری که شارژ را برای مدت طولانی نگه دارد، میتواند خیال مدیران را راحت کند.

 

۵ هر کسی میتواند لیست بلند بالایی از گوشی هایی که این ویژگی ها را دارند تهیه کند، اما با وجود همه ی اینها برای انتخاب یک گزینه از بین تمام گوشی های موجود کار ساده ای نیست. پیشنهاد ما گوشی Sony Xperia Z3 Dual است. این گوشی علاوه بر داشتن تمام ویژگی های ذکر شده با توجه به مقاوت بی نظیری که در برابر آب و ضربه دارد، میتواند بهترین گوشی موبایلی باشد که یک مدیر میتواند به طور دائم از آن استفاده کند.

 


تگ ها : چگونه گوشی مناسب برای مدیران انتخاب کنیم چگونه یک گوشی مناسب برای خرید انتخاب کنیم؟ چگونه یک گوشی مناسب بخریم؟ چگونه یک گوشی هوشمند مناسب را انتخاب و خریداری کنیم؟ چگونه گوشی مناسب خود را انتخاب کنیم؟ چگونه یک سیستم مدیریت محتوای مناسب انتخاب کنیم؟ مدیریت استفاده از تلفن همراه برای نوجوانان چگونه یک سیستم ردیابی مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه سیستم مدیریت محتوای (CMS) مناسب را انتخاب کنیم؟ 5 معیار انتخاب یک اسمارت‌فون ارزان‌قیمت آندرویدی + معرفی CRM مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ چگونه یک آنتی ویروس مناسب انتخاب کنیم چگونه ایده مناسب برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی راهنمای خریـد نرم افزار CRM، چگونه یک CRM مناسب انتخاب چگونه کوله پشتی مناسب بخریم ؟ چگونه فایل‌ها، تصاویر و برنامه‌ها را در اندروید مخفی کنیم؟ چه‌جوری گوشی موبایل مناسب انتخاب کنیم Support پیام رسان سروش چگونه یک گوشی مناسب برای طبیعت گردها انتخاب کنیم چگونه مشکلات مربوط به دانلود نشدن و مدیریت دانلود گوشی‌های چگونه یک نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار خود انتخاب چگونه گوشی مناسب اندرویدی بخریم؟ پاسخ سریع و مطمئن را از گوشی‌های دو سیم کارتی چگونه کار میکنند؟ کلمات کلیدی مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ چگونه نامی مناسب برای کسب و کار خودم پیدا کنم؟ اینفوگرافی چگونه یک نام مناسب برای کسب و کار خود انتخاب چگونه مناسب ترین محافظ تلفن همراه را انتخاب کنیم؟ + عکس نکاتی که هنگام خرید گوشی موبایل باید به آنها توجه کنید راهنمای انتخاب عطر مناسب فصل زمستان چگونه یک نام دامنه مناسب و جذاب انتخاب کنیم؟ – کسب و کار چگونه یک سرور اختصاصی مدیریت شده ی مناسب انتخاب کنیم چگونه بهترین نام برند ( نام تجاری ) را انتخاب نماییم ؟ چگونه یک شرکت مهندسی نرم‌افزار را انتخاب کنیم؟ چگونه روسری مناسب انتخاب کنیم چگونه یک نرم افزار CRM مناسب انتخاب کنیم؟ برقی نو دات کام چگونه یک لباس مناسب برای خود انتخاب کنیم ؟ قسمت چهارم چگونه یک جی پی اس دستی مناسب انتخاب کنیم؟! چگونه یک نرم‌افزار CRM مناسب انتخاب کنیم… – ماهنامه چگونه کرم ضدآفتاب مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه گوشی موبایل را با کامپیوتر کنترل کنیم چطور بهترین شغل ممکن را انتخاب کنیم؟ چگونه بدون پاک کردن برنامه ها، فضای حافظه گوشی موبایل خود چگونه برای تبدیل فایل های MP4 برای گوشی های آندروید و قرص ::نرم افزار حسابداری:: چگونه نرم‌افزار حسابداری مناسب انتخاب چگونه موس و کی‌بورد مناسب انتخاب کنیم؟ آپدیت اندروید چگونه انجام می شود و نحوه ارتقا اندروید 8 چیست؟ پاسخگوی مشکلات و آموزش موبایل موتورولا شرکت طراحی وب سایت مورد اعتماد را چگونه انتخاب کنیم ؟ چگونه گوشی هوشمند مناسب انتخاب کنم ؟ چگونه بهترین ریش تراش را انتخاب کنیم؟ هاست چیست و چگونه یک هاست مناسب خریداری کنیم ؟ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی چگونه یک سوئیچ PoE مناسب انتخاب کنیم؟ نرم افزار CRM چگونه صفحه های وب را روی آی‌فون و اندروید ذخیره کنیم؟ چگونه یک ایمیل سرور انتخاب کنیم؟ – ایمیل سرور ترنجی چگونه شبکه اجتماعی مناسب کسب‌وکار خود را انتخاب کنم روش تشخیص dpi مناسب برای گوگل پلی سرویس + تصاویر 7 نکته در مورد گوشی هوشمند Honor 5X چگونه کشور مناسب مهاجرت انتخاب کنیم چگونه کلمه ی کلیدی مناسب را انتخاب کنیم؟ چگونه وزن یک سِت دمبل را انتخاب کنیم 12 مرحله تا انتخاب دامنه مناسب برای وب سایت نحوه تنظیم یا تغییر تصویر زمینه اندیشه چگونه لاستیک مناسب برای خودرو انتخاب کنیم؟ کیفیت برند zte چگونه است؟؟

نظرات




نماد