سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ می توانید تنها با استفاده از کامپیوتر فکس ارسال کنید، اما … می توانید از خدمات زیر نیز استفاده نکنید، مایکروسافت ویندوز نیز شامل نرم افزار فکس و اسکن می شود که امکان ارسال فکس را فراهم می کند. نکته این است که باید کامپیوتر خود را به خط تلفن متصل کنید- بله، این بدان معنی است که به یک مودم فکس دایل آپ نیاز دارید. همچنین به یک خط تلفن ثابت نیاز دارید و باید به افراد خانه بگویید که در زمان ارسال فکس، درست مانند اتصال به اینترنت در قدیم، از تلفن استفاده نکنند. البته، اگر فکس زیادی داشته باشد، باید مبلغ زیادی برای تلفن پرداخت کنید- این امر حتی ممکن است در صورت دریافت مقدار زیادی فکس نیز اتفاق بیافتد. مطمئنا این روند چندان جالب نیست. بنابراین اگر قرار است خیلی زیاد از فکس استفاده کنید، بهتر است یک دستگاه بخرید و به خط تلفن ثابت خود وصل کنید. اما به احتمال زیاد به جز در مواقعی که در سازمانی کار داشته باشید که هنوز در گذشته گیر کرده است، قرار نیست زیاد از فکس استفاده کنید.

چگونه بدون دستگاه فکس یا خط تلفن فکس ارسال کنیم؟

2 سند را اسکن کنید یا از فایل دیجیتال موجود آن استفاده کنید کل روند ساده است. اول، باید سند مورد نیاز برای فکس را اسکن کنید، درست مانند وقتی که قرار است سند را از طریق ایمیل ارسال کنید. اگر اسکنر در دسترس نیست، می توانید آن را با گوشی هوشمند خود اسکن کنید. اگر سند به صورت فایل روی کامپیوتر موجود است، تبریک می گویم. لازم نیست چیزی را اسکن کنید. با سند دیجیتالی موجود، می توانید آن را به وسیله ی سرویس های ارسال فکس ارسال کنید.

 

۳ فکس ها را به صورت آنلاین، رایگان، ارسال کنید به قدری خدمات فکس آنلاین پرشمار هستند که تصمیم گیری آگاهانه بر سر انتخاب یکی از آنها دشوار است. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که شما چه نوع کاربری هستند، هر چند وقت یک بار قرار است چیزی را فکس کنید و چه ویژگی هایی لازم دارید.

چگونه بدون دستگاه فکس یا خط تلفن فکس ارسال کنیم؟

4 کاربر دائمی: RingCentral Fax اگر قرار است دائما فکس بفرستید و یا کارمند شرکتی هستید و می خواهید سرویسی را انتخاب کنید، RingCentral ، که بخشی از آن به سیسکو و AT & T تعلق دارد، احتمالا بهترین انتخاب برای نیازهای شما است، به خصوص که ویژگی های امنیتی زیادی ارائه می دهد و از کاربران متعدد با خطوط فکس جداگانه پشتیبانی می کند. این سرویس تمام ویژگی های مورد تصور شما را داراست، از جمله یکپارچگی با Outlook، Google Drive، Dropbox ، Box و حتی می توانید یک شماره تلفن رایگان بگیرید. این سرویس همچنین دارای ویژگی های امنیتی زیادی است که می تواند برای کسب و کار یا افرادی مناسب باشد که اطلاعات حساسی را ارسال می کنند. البته، اگر تنها می خواهید چند فکس محدود بفرستید، می توانید یکی از طرح های ارزان قیمت آنها را انتخاب کنید که قیمت گذاری آن از کمتر ۷ دلار در هر ماه شروع می شود و پس از یک یا دو ماه لغو می شود.

 

۵ کاربر موقت اگر لازم است تنها چند فکس ارسال کنید، توصیه می کنیم از MyFax استفاده کنید، که امکان ارسال ۱۰ صفحه رایگان بدون نیاز به پرداخت مبلغی را فراهم می کند. به نظر تعداد زیادی نمی آید، اما مطمئنا بیشتر از تعداد صفحاتی است که اغلب افراد در هر ماه باید فکس بفرستند. اگر لازم است صفحات بیشتری در هر ماه بفرستید، می توانید از یکی دیگر از طرح های آن استفاده کنید.

 

۶ دریافت فکس اگر میخواهید فکس دریافت کنید، باید در یکی از سرویس های پولی ثبت نام کنید. این سرویس باید یک شماره ی خاص برای ارسال فکس به شما اختصاص دهد و این کار هزینه دارد. RingCentral، MyFax، و بسیاری از دیگر سایت های ارائه دهنده ی خدمات فکس در صورت پرداخت مبلغی این کار را برای شما انجام می دهند. خوشبختانه، حداقل می توانید برای مدت محدودی از خدمات رایگان بهره مند شوید. برای مثال RingCentral30 روز خدمات رایگان دریافت فکس به شما ارائه می دهد. سرویس های فکس بسیار زیادی برای استفاده وجود دارند اما اگر قرار است تنها گاهی فکس بفرستید، می تواتید با استفاده از سرویس های بالا این کار را رایگان انجام دهید. در مورد دریافت فکس مجبور هستید یک حساب کاربری آزمایشی ایجاد کنید و البته هر گاه بخواهید می توانید حساب خود را ببندید.


تگ ها : چگونه بدون دستگاه فکس یا خط تلفن فکس ارسال کنیم؟ چگونه بدون دستگاه فکس و خط تلفن، فکس آنلاین ارسال روش های ارسال و دریافت فکس بدون دستگاه، با کامپیوتر 3 روش ارسال فکس از طریق اینترنت با کامپیوتر و موبایل روش ارسال و دریافت فاکس با کامپیوتر، آموزش کار با فاکس بدون دستگاه فکس و خط تلفن، فکس دریافت کنید! ارسال و دریافت نمابر (فکس) از طریق تلفن همراه با سیم‌کارت مختصر و مفید » کامپیوتر خود را به یک دستگاه فَکس حرفه FAX.IR: سرویس فکس اینترنتی ارسال و دريافت فکس با تلفن همراه + آموزش ارسال فکس از طریق کامپیوتر بدون هیچ نرم افزار چگونه با کامپیوتر و موبایل فکس ارسال و دریافت کنیم ايتنا قابلیت های فکس اینترنتی نحوه دریافت فاکس اصول ارسال و دريافت فکس internetwork روش ارسال فکس سیستم ارسال و دریافت فکس آنلاین پندار چگونه به صورت آنلاین فکس ارسال کنیم؟ Fax2Email سرويس فکس اينترنتی نمایندگی پاناسونیک چگونه به وسیله کامپیوتر فاکس ارسال یا دریافت کنیم؟ چگونه با تلفن هوشمند فکس ارسال کنیم چگونه ار طریق اینترنت فاکس بزنیم؟ چگونه با كامپيوتر فكس دريافت كنيم؟ مودم GSM مبدل تلفن همراه به ثابت و چگونه یک سند را از طریق گوشی هوشمند فکس کنیم؟ شرکت مهندسی دیتانت .:. سئوال های متداول آموزش نرم افزار کاربردی ونتا فکس (Venta دانلود نرم افزار فکس و تلفن خط پنج رقمی مخابرات را چگونه خریداری، نصب و راه اندازی [PDF]FO دستگاه فکس پاناسونیک کد دایورت تلفن ثابت روی موبایل پرسش های متداول چند سوال عمومی در مورد فرستادن فکس با استفاده از دستگاه دفتر شما Aftabgardan چگونه مودم خانگی خود را تنظیم کنیم؟ آموزش ارسال و دریافت فکس از طریق ویندوز 10 سوال فکس کردن یک سند توسط گوشی هوشمند بازاریابی با فاکس راه اندازی و تنظیم اولیه فکس در پرینترهای اچ پی M426 فکس وب آموزش ارسال و دریافت فکس در ویندوز (با کامپیوتر) جام جم کلیک اموزش کامل نحوه ارسال فکس در پرینترها سوالات در مورد دستگاه فکس تلفن گویا و مراکز تلفن هوشمند راهنمای ADSL ارسال و دريافت فكس با Venta Fax 5.7 – شاهوار دات نت faq چگونه در تلگرام چت ویدئویی کنیم؟ / پرداخت کرایه تاکسی [PDF]ﭼﺎﭘﮕﺮ ﭼﻨﺪ ﻣﻨﻈﻮﺭﻩ سوالات متداول کدهای کاربردی برای فکس لیزری KX D تلفن گویا ی تماس [PDF]نحوه تنظیم فاکس پرینتر چندکاره اچ پی، HP M1212nf MFP راه اندازی فکس سرور ارورهای فکس روی دستگاه پرینتر راهنمای نصب سرویس ADSL دستگاه فکسی به نام کامپیوتر! آموزش نرم‌افزار Snappy Fax اسپلیتر Splitter چیست ؟ اسپلیتر ADSL چگونه کار می کند فکس سرور یا فکس پاناسونیک عیب یابی ADSL آموزش دریافت و ارسال فکس با موبایل هوشمند جستجوهای مربوط به چگونه بدون دستگاه فکس یا خط تلفن فکس ارسال کنیم؟

نظرات




نماد