سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

چگونه بدون نیاز به پرینت و اسکن یک سند اداری را امضا کنیم

1 نرم افزار Adobe Reader شاید بسیاری طرفدار نرم افزار Adobe Reader نباشند- این برنامه به شدت کند و آسیب پذیر است، هر چند که با اصلاحات ارائه شده توسط شرکت تا حدودی بهبود یافته است – اما در عوض از امضای دیجیتال پشتیبانی می کند. اکثر مردم ترجیح می دهند یک نرم افزار PDF جمع و جور و معمولی داشته باشند که ویژگی های دست و پا گیر زیادی ندارد اما در هر حال هر کسی بالاخره یک روز به این ویژگی ها نیاز پیدا خواهد کرد. اول، سند مورد نظر را در نرم افزار Adobe Reader باز کنید. اگر خود نرم افزار قسمت امضا را تشخیص داد، می توانید بی دردسر پنجره ورود به قسمت امضا را باز کنید. اگر نه، فقط کلیک بر روی دکمه sign در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

چگونه بدون نیاز به پرینت و اسکن یک سند اداری را امضا کنیم

2 از گزینه ی place signature برای امضای واقعی استفاده کنید. گزینه های دیگر تنها متن، علامت، و یا حروف اول را اضافه می کنند که کافی نیستند.

چگونه بدون نیاز به پرینت و اسکن یک سند اداری را امضا کنیم

3 place signature امکان ایجاد یک امضای واقعی را به روش های گوناگون فراهم می آورد: Type my signature: نام خود را وارد کنید و نرم افزار Adobe Reader به طور خودکار آن را تبدیل به چیزی می کند که شبیه امضا است. احتمالا این گزینه زیاد مطلوب شما نیست، زیرا به چیزی دقیقا شبیه امضای واقعی خود نیاز دارید. Use a webcam: با جوهر سیاه بر روی کاغذ سفید امضا کنید و نرم افزار Adobe Reader می تواند از وب کم برای ثبت فرم امضا استفاده کند. Draw my signature: می توانید با استفاده از ماوس امضا کنید. اگر هماهنگی بین دست و چشم شما خوب باشد، شاید بتوانید چیزی بکشید که شبیه امضای واقعی تان باشد اما احتمالا خیلی به دردتان نمی خورد. Use a picture: می توانید بر روی یک تکه کاغذ امضا کنید و عکس آن را بگیرید یا در صورت امکان اسکن کنید. سپس در کامپیوتر دور آن را ببرید و در سایز مناسب با استفاده از گزینه ی Use a picture در سند درج کنید. با این وجود، برای اغلب افراد استفاده از گزینه ی وب کم ایده آل تر است. روی یک تکه کاغذ امضا کنید و آن را جلو وب کم بگیرید. نرم افزار Adobe Reader نه تنها عکس امضا را میگیرد بلکه از روی آن امضای جدیدی مطابق با طرح داده شده در زیر سند درج می کند که به نظر طبیعی تر و شفاف تر است.

چگونه بدون نیاز به پرینت و اسکن یک سند اداری را امضا کنیم

4 زمانی که توسط نرم افزار امضای خود را اسکن کردید، از گزینه ی Place signature برای تعیین محل آن در سند استفاده کنید.خوبی این روش این است که تنها مجبور هستید کل این مراحل را یک بار طی کنید و در موارد بعدی تنها امضا را در محل مناسب در سندهای مورد نظر درج خواهید کرد.

چگونه بدون نیاز به پرینت و اسکن یک سند اداری را امضا کنیم

5 اکنون می توانید فایل PDF خود را با استفاده از گزینه ی استاندارد Save تحت منوی File ذخیره کنید. با این کار یک فایل PDF جدید با عنوان PDF اصلی ایجاد می شود که تنها عبارت –signed به آن افزوده شده است. و البته، می توانید نام این فایل PDF جدید را هر طور دیگری که مایل هستید ذخیره کنید. در اخر اگر بعد از همه ی این کارها امضای ایجاد شده به نظرتان باز هم طبیعی نرسید، می توانید روی یک کاغذ امضا کنید و به راحتی با استفاده از اسکنر آن را اسکن کرده و با استفاده از گزینه ی Use a picture آن را زیر سند درج کنید.


تگ ها : چگونه بدون نیاز به پرینت و اسکن یک سند اداری را امضا کنیم چگونه فايل word خود را امضا کنيم؟ چگونه می‌توان اسناد را بدون پرینت گرفتن و اسکن کردن آنها اسکن کردن یک سند | پلیس فتا ::. بنچاق-دفتر اسناد رسمی 555 تهران .:: اسکنر ثبت اثر انگشت آموزش حذف برگه‌های سفید هنگام اسکن [PDF]English جعل – گروه وکلای یاسا دانلود نرم افزار پرینتر و اسکنر [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﻧﻮﻳﺴﻨﺪﻩ ﺧﻂ ﻳﺎ ﺍﻣﻀﺎ ﻣﺸﮑﻮ تبدیل صفحات اسکن شده به متون‌های تایپی کاهش در وقت و هزینه با استفاده از سیستم مدیریت [PDF]آﻣﻮزش ﻋﻤﻮﻣﯽ چطور کاغذ را از زندگی روزمره خود حذف کنیم؟ چطور ویزای شینگن فرانسه گرفتم، اردیبهشت ۱۳۹۶ [PDF]World Bank Documents & Reports مسائل مربوط به پاکت، سربرگ و امضای توصیه نامه [بایگانی] چطور برای سفر به اروپا ویزای شینگن بگیریم؟ ویزای اروپا طرح صنعتی وکالت آنلاین چگونه از کپی شدن غیرمجاز فایل های دیجیتال فروشگاه مان [PDF]طوالنی و مدام از کامپیوتر ، بهترین نوع صندلی کدام است در فایل tiff به pdf ذخیره می شود. نحوه تبدیل فایل TIFF به فایل PDF چگونه در اینستاگرام page را گزارش کنیم [PDF]ﺳﺎزﻣﺎن اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻓﺮزﯾﻦ [DOC]دانلود فایل : officehelp.docx ویزای جستجوی کار آلمان من نمی توانم به عنوان پی دی اف در Finereader را ذخیره کنید؟ [PDF]سوالات متداول دانشجویان و پاسخ های مربوطه دانستني‌هايي درباره جعل اسناد و مجازات آن [PDF]بررسي حقوقي فتوكپي يا رونوشت اسناد رسمي/خسرو عباسي ویزای توریستی خانوادگی تحریر قولنامه و دریافت کد رهگیری توسط شهراملاک [PDF]دفترچه راهنمای رانندگی وبلاگ دفتر اسناد رسمی 4 سبزوار خزان برگان سپید معرفی بهترین پرینترهای ارزان قیمت khadamat نرم افزار اتوماسیون اداری پاسخ سوالهای متداول در مورد خدمات شرکت هلپرز وقت سفارت انگلیس در تهران نحوه اتصال چاپگر به صورت محلی. چگونه یک چاپگر را در یک 10 دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران سیستم نکات مهم برای ترجمه رسمی مدارک تحصیلی دانشجویان آموزش سیستم اتوماسیون اداری با سی شارپ در هنگام تسویه حساب به این نکات توجه فرمائید نرم افزار سیستم اتوماسیون اداری پاشا – شرکت پاشا صنعت چاپ و نشر آنچه كه از چاپ ميدانيد [آرشيو] [PDF]راهنمای لونبورگ برای مهاجرین بیت کوین چیست ؟ همه چیز درباره بیت کوین + ویدئو – ارز آموزش ابزارهاي پيشرفته Adobe Acrobat Professional راهنمای تحصیل در خارج از کشور (قسمت هفتم: آماده کردن مدارک) نکاتی در مورد خرید دستگاه کپی و پرینتر مراحل چاپ کتاب هزینه چاپ کتاب در ایران چاپ کتاب مصاحبه [PDF]كار با برنامه حقوق بشر سازمان ملل متحد امور فناوری اطلاعات و ارتباطات/سيستم‌هاي اداري و بازرگاني مهاجرسرا [PDF]جزوه آشنایی با سامانه اتوماسیون اداری فرزین(I CAN) نحوه واردات خودرو و محاسبه هزینه های ترخیص ، شماره گذاری و آشنایی با چاپ دیجیتال مبدل فرمت اسناد اداری به یکدیگر سند مالكیت جدید یك برگی اجرایی شد دایرة المعارف تعاریف و اصطلاحات دبیرخانه چگونه یک سند یا عکس را اسکن کنیم FarsiLearn [PDF]PDF: مقاله ضرورت ثبت الکترونیکی و به کارگری امضای

نظرات




نماد