سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه از وجود دوربین مخفی مداربسته در مکان های عمومی مطلع شویم

1 در حالی که در این مواقع بدنه ی دوربین باید پنهان شود، لنز آن باید در جایی قرار گیرد که دید خوبی داشته باشد. مکان های احتمالی که ممکن است دوربین های مخفی مداربسته را در آن تعبیه کرده باشند در اتاق های هتل و مسافرخانه ها شناسایی کنید. در مکان های منطقی مانند گوشه های دیوار، بالای کمد یا آیینه و یا به خصوص در نزدیکی اقلام با ارزش به دنبال آنها باشید. اقلام رایجی که ممکن است دوربین های مخفی مداربسته در آنها پنهان شده باشند شامل کتاب، آژیر آتش سوزی، گیاهان روی میز، گیاهان تزئینی، جعبه دستمال، خرس عروسکی پالیشی و وسایل الکتریکی می شود. موارد کمتر محتمل را نیز بررسی کنید. مانند کیف، کیف دی وی دی، تجهیزات فیلتر هوا، عینک، حباب لامپ ها، دکمه ها و یا پیچ ها. دوربین ها بزرگ تر از یک ۰ نیستند. بنابراین به دنبال سوراخ کوچکی رو به اتاق باشید.

 

۲ آینه هایی را بررسی کنید که در محلی قرار دارند که دلیلی برای وجود آنها در آنجا نیست. البته وجود دوربین در گوشه های آنها خیلی بعید به نظر می رسد، اما به هر حال یک احتمال است.

 

۳ امکان وجود دوربین مخفی مداربسته در مکان های عمومی اطراف را بررسی کنید. ممکن است دوربین در نقطه ای تعبیه شده باشد که از بیرون به اتاق دید دارد. به طور کلی ساختمان های مرتفع تر روبه رویی یا فضای باز بدون مانع روبه رو را بررسی کنید.

 

۴ یک آشکارساز دوربین بی سیم از اینترنت و یا از طریق فروشگاه های الکترونیکی محلی خریداری کنید. با استفاده از این دوربین می توانید اتاق را از نظر وجود دوربین مخفی مداربسته بررسی کنید. البته در چگونه های بعدی نحوه ی ساخت وسیله ای برای یافتن دوربین های مخفی مداربسته را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

 

۵ از تلفن همراه خود استفاده کنید. تماس تلفنی برقرار کنید و سپس دستگاه را در اطراف آیتم های مشکوک تکان دهید. تلفن در نزدیکی وسیله ای که میدان الکترومغناطیسی تولید می کند، صدای وز وز می دهد. همه ی تلفن های همراه این قابلیت را ندارند. با این حال، اگر تلفن شما همیشه قبل از برقرار شدن یک تماس تلفنی و در نزدیکی وسایل الکترونیکی نویز ایجاد می کند، می توانید از آن برای این کار استفاده کنید. در صورت یافتن چنین دستگاهی آن را باز کنید. در صورت شک به وجود دوربین و یا وسیله ای جهت تجاوز به حریم خصوصی سریعا با مسئول هتل و یا پلیس هماهنگ کنید.


تگ ها : بولور چگونه از وجود دوربین مخفی مداربسته در مکان های عمومی مطلع تشخیص دوربین مخفی و مداربسته با گوشی‌های هوشمند نحوه تشخیص و پیدا کردن دوربین مخفی در خانه و محل کار پیدا کردن دوربین‌های مخفی با گوشی موبایل چگونه از وجود جای دوربین مخفی مطلع شویم بایگانی نحوه تشخیص وجود دوربین مخفی نحوه تشخیص و پیدا کردن دوربین مخفی در خانه و محل کار – چگونه دوربین مداربسته مخفی و میکروفون را پیدا کنیم با گوشی هوشمند خود، دوربین های مداربسته مخفی را پیدا کنید! چگونه می‌توان دستگاه‌های شنود را کشف کرد؟ چطور دوربین های پنهان شده را به آسانی پیدا کنیم؟ چگونه وجود دوربین مخفی را تشخیص دهیم اطلاعاتی کامل درباره دوربین های مداربسته نصب دوربین بایگانی‌ها دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته پرسش های متداول کد نمایش آی پی دوربین مدار بسته دوربین مداربسته آراد تصویر Proxy Server (پروکسی سرور) چیست، چگونه کار اردیبهشت ۱۳۹۶ دوربین مخفی در کلید خودرو – خرید فروش قیمت دوربین مدار بسته بازار داغ تجهیزات شنود صدا وتصویر در کشور دوربین مداربسته تحت شبکه ده قدم ساده برای رفع مشکل دوربین مداربسته ip تلگرام باز مقالات – برگه 4 – دوربین مداربسته ایران admin – برگه 4 – دوربین مداربسته ایران سئوالات متداول دوربین مدار بسته مناسب برای منزل جستجوهای مربوط به چگونه از وجود دوربین مخفی مداربسته در مکان های عمومی مطلع شویم

نظرات




نماد