سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ وسایل لازم: شاید باید مانند باتری ماشین، باتری موبایل خود را نیز شارژ کنید. برای این کار به این لوازم نیاز دارید: باتری های ۹ ولت، چسب برق، سیم

۲ سیم های برق را به دو قطب مثبت و منفی باتری ۹ ولت وصل کنید. روی باتری با علامت + و – دو قطب باتری مشخص شده اند. برای هر قطب دو سیم جدا استفاده کنید. با چسب برق سیم را به قطب ها محکم کنید. قطب ها را فراموش نکنید. زیرا باید هر سیم را به قطب صحیح در باتری موبایل وصل کنید.

۳ سیم ها را به قطب های باتری موبایل وصل کنید. اگر سیم ها را جابه جا وصل کنید این کار عمر باتری شما را کوتاه تر می کند و بیشتر به آن آسیب می زند.

۴ سیم های دو باتری را با چسب برق محکم کنید تا اتصال از بین نرود. این اتصال را به مدت یک دقیقه یا تا زمانی که باتری موبایل گرم شود ادامه دهید. باتری را در محل سرد و خشک قرار دهید و در معرض آب قرار ندهید. زمانی که باتری کمی گرم شد اتصال را قطع کنید.

۵ باتری را در موبایل قرار دهید و آن را روشن کنید. اگر شارژ آن کم است، موبایل را به برق بزنید.

۶ فریز کردن باتری نیز به بازگشت عمر آن کمک می کند. ابتدا باتری را در آورید و در پلاستیک فریزر قرار دهید. در پلاستیک را محکم کنید تا باتری خیس نشود. باتری را در کاغذ یا فویل کاغذی قرار ندهید زیرا آب به سرعت به آن نفوذ می کند.

۷ باتری را به مدت ۱۲ ساعت در فریزر قرار دهید. باتری را مستقیما کف فریزر قرار ندهید، زیرا ممکن است بچسبد و جدا کردن آن دشوار شود. باتری را در کاسه ای قرار دهید. پس از این مدت باتری را از فریزر خارج کنید و اجازه دهید در دمای اتاق گرم شود. باتری را در حالت سرد شده مورد استفاده قرار ندهید. باتری را با دستمال پاک کنید تا هر گونه اثر رطوبت از آن پاک شود. سپس از عمر مجدد باتری خود لذت ببرید.


تگ ها : چگونه باتری تلفن همراه را مجددا به کار بیاندازیم چگونه گوشی هنگ کرده خود را دوباره به کار بیاندازیم 4 راه حل برای وقتی که گوشی روشن نمی شود از کار افتادن باتری گوشی در هوای سرد چطور باتری گوشی را کالیبره کنیم؟ دنیای موبایل چگونه گوشی متوقف شده خود را دوباره راه بی‌اندازیم؟ چگونه گوشی‌های با باتری غیرقابل دسترس را مجبور به نحوه ری استارت و رفع هنگ در گوشی های باتری داخلی ۹ روش برای افزایش عمر باتری گوشی‌های هوشمند اندرویدی 10 باور غلط در مورد باتری گوشی، تبلت و نوت بوک چگونه عمر باتری گوشی موبایل را افزایش دهیم؟ روش‌های جلوگیری از هدر رفتن شارژ باتری تبلت نحوه صحیح شارژ کردن باتری موبایل آموزش روش هایی برای نگهداری صحیح از باتری موبایل ۵ راهکار کاربردی برای رفع مشکلات صفحات لمسی گوشی یا چگونه رسوبات و سولفاته شدن سر باتری ماشین را تمیز کنیم چطور بر طول عمر باتری ابزار الکترونیکی خود بیافزاییم؟ ۱۵ نکته و ترفند در اندروید ۷ نوقا(Android 7 Nougat) پاوربانک گلکسی اس 9 سامسونگ در تاریخ 6 اسفند معرفی خواهد شد نیویورک تایمز: آمریکا در افغانستان، هدف را گم کرده است/ راه افزودن فایل های گیف به استوری های اینستاگرام ممکن شد حرکت رونالدینیویی طاهری مقابل سایت باشگاه پرسپولیس! درخواست رشیدپور از وزیر راه: جان مردم در خطر است؛ فکری کنی مورد انتظارترین گوشی های سال ۲۰۱۸ موزهای خارق العاده ژاپنی را با پوست بخورید! جدیدترین عکس دختر عابدزاده در کنار همسرش وقتی گوشی خیس شد چکار کنیم جستجوهای مربوط به چگونه باتری تلفن همراه را مجددا به کار بیاندازیم

نظرات




نماد