سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ برای انجام این کار ابتدا باید بین اتصالات شبکه ی اینترنت موبایل با شبکه یک هماهنگ سازی به وجود آورید. برای انجام این کار به شارژ کامل موبایل خود نیاز دارید. با به اشتراک گذاری شبکه ی اینترنت تلفن همراه خود باتری موبایل سریع تر تخلیه می شود. برای تبدیل موبایل خود به مودم مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

 

۲ ابتدا وارد تنظیمات موبایل خود شوید و بر روی more کلیک کنید. سپس tathering and portable hotspot را انتخاب کنید. این گزینه ممکن است در برخی موبایل ها در صفحه ی اصلی تنظیمات دیده شود. سپس وارد قسمت portable Wi-fi hotspot یا mobile hotspot شوید. بعد از فعال کردن hotspot از طریق دستگاه های دیگر به دنبال وای فای تبلت یا موبایل خود بگردید.

 

۳ وای فای دستگاه دوم که می خواهد به اینترنت وصل شود را روشن کنید. به دنبال شبکه ی androidAp بگردید. پس از اتصال به androidAp، در تنظیمات portable Wi-fi hotspot رمز عبور خود را وارد دستگاه دوم کنید. اکنون می توانید از اینترنت اشتراکی استفاده کنید.

 

۴ فراموش نکنید که SSID اسم اینترنت اشتراکی شما است. در قسمت security گزینه ی WPA 2 PSK را انتخاب کنید تا بالاترین امنیت را برای شما تامین کند. برای password رمز اینترنتی اشتراکی خود را انتخاب کنید. اگر در بخش security گزینه ی none را انتخاب کنید این بخش خاموش می شود و به رمز عبور نیازی ندارید. هر چند که این حالت توصیه نمی شود.

 

نکات و هشدارها

به یاد داشته باشید که با به اشتراک گذاری اینترنت خود، شارژ باتری و حجم بسته ی اینترنتی شما مصرف می شود. در صورتی که از بسته استفاده نکنید، مبلغی روی قبض تلفن شما محاسبه شود. پس قبل از انجام این کار این نکات را در نظر بگیرید.


تگ ها : چگونه گوشی خود را تبدیل به مودم کنیم؟ چگونه گوشی خود را به مودم وایرلس تبدیل کنیم چگونه گوشی خود را به مودم وایرلس تبدیل کنیم؟ چگونه گوشی خود را مودم کنیم آموزش تبدیل هر گوشی به مودم وای فای از طریق قابلیت هات آموزش تبدیل گوشی به مودم وای فای از طریق قابلیت Hotspot چگونه گوشی خود را تبدیل به یک مودم وایرلس کنیم؟ ترفند تبدیل گوشی اندرویدی به مودم وای فای آموزش نحوه تبدیل گوشی تلفن همراه به مودم گوشی خود را به مودم تبدیل کنید چگونه گوشی خود را به مودم تبدیل کنیم؟ راهنمای تبدیل گوشی هوشمند به Wi چگونه اینترنت گوشی را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارم؟ استفاده از گوشی تلفن همراه به عنوان مودم کامپیوتر چگونه گوشی اندروید خود را تبدیل به مودم کنیم موبایل خود را به مودم وایرلس تبدیل کنید چگونه گوشی اندرویدی خود را به مودم تبدیل کنیم؟ چگونه از اینترنت گوشی برای لپ تاپ استفاده کنیم؟ + آموزش چگونه گوشی اندروید خود را به یک مودم تبدیل کنیم؟ چگونه دستگاه های اندرویدی را تبدیل به مودم کنیم؟ چگونه آیفون خود را به مودم اینترنت تبدیل کنیم؟ چطور گوشی اندرویدی خودمان را به مودم وای فای برای اتصال به روش به اشتراک گذاری اینترنت وای فای از طریق بلوتوث چگونه لپ تاپ خود را به سرویس دهنده wi چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل ، چگونه اینترنت آیفون خود را برای بقیه دستگاه ها به اشتراک چطور گوشی اندرویدی مان را به مودم وای فای تبدیل کنیم؟ دست نوشته ها مشاهده همه مطالب چگونه از طریق وای فای وارد گوشی دیگران شویم آموزش اتصال موبایل به مودم وای فای با IP استاتیک چگونه گوشی اندروید و آی او اس خود را به مودم همراه تبدیل کنیم چگونه گوشی یا تبلت خود را به موس و کیبورد تبدیل کنیم؟ آموزش تبدیل گوشی به اکسس پوینت و شیر کردن اینترنت چگونه گوشی نوکیای خود را به یک هات سپات وای فای تبدیل چگونه آیفون خود را به یک هات اسپات وایرلس تبدیل کنید؟ راه اندازی وای فای اندروید در گوشی های اندرویدی مودم کردن گوشی اندرویدی خود چطور اینترنت گوشی را برای کامپیوتر به اشتراک بگذاریم؟ چگونه لپ تاپ خود را تبدیل به مودم کنیم؟ آموزش تبدیل گوشی و تبلت به موس و کیبورد وای فای برای چطور وای فای خود را مخفی کنیم! +آموزش آموزش تبدیل آی‌فون به هات‌اسپات و مودم (iOS 10) چگونه اینترنت لپتاپ را با گوشی به اشتراک بگذاریم؟ آیفون و آیپد خود را به مودم تبدیل کنید ( اموزش ) آموزش تبدیل تلفن همراه به مودم آموزش اشتراک گذاری اینترنت گوشی اندروید با هات اسپات چگونه آهنگ و فیلم های گوشی را به صورت بی سیم روی تکنولوژی آموزشی آموزش نحوه اتصال گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید چگونه از طریق WiFi از اینترنت گوشی آندروئیدی‌مان استفاده چگونه اینترنت گوشی را با بلوتوث به رایانه انتقال دهیم؟ – آموزش تبدیل گوشی اندروید به مودم وایرلس چگونه موبایل خود را به نقطه اتصال وای فای تبدیل کنیم؟ – چگونه اینترنت گوشی هوشمند خود را با دیگر دستگاه‌ها به آموزش به اشتراک گذاری اینترنت گوشی با دستگاههای دیگر آی تی آموزی/ چطور گوشی اندرویدی مان را به مودم وای فای تبدیل حل مشکل وای فای Wifi اندروید با Wifi Fixer چگونه بدون روت گوشی وای فای هک کنیم چگونه اینترنت گوشی اندرویدی خود را با هات اسپات وای فای به راهنمای 3 روش مختلف برای اتصال “اینترنت گوشی به لپ تاپ” آموزش اتصال به اینترنت با کامپیوتر بوسیله موبایل جستجوهای مربوط به چگونه گوشی اندروید خود را تبدیل به مودم کنیم

نظرات




نماد