سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ خواندن پیام بدون خوردن تیک دوم: آیا تا به حال شده است که آرزو کنید کاش پیام کسی را در تلگرام نمی خواندید یا کاش نمی فهمید شما پیامش را خوانده اید؟ حتی تصورش هم لذت بخش است. کسی به شما پیامی داده که نمی خواهید بداند شما آن را خوانده اید. اما همیشه تیک دوم ماجرا را افشا می کند. در این چگونه با ترفند خواندن پیام های دیگران بدون خوردن تیک دوم آشنا می شویم.

 

۲ به قسمت Setting تلگرام بروید: بعد از باز کردن تلگرام سه خط بالا در سمت چپ را بزنید و سپس از پنجره باز شده تب Settings را زده تا وارد بخش تنظیمات تلگرام خود شوید.

 

۳ وارد بخش Notification and sounds شوید: پس از ورود به این بخش تب Popup Notification را بزنید. در این بخش با پنجره ای رو به رو می شوید که چهار گزینه دارد. اگر شما این بخش را فعال کنید هنگامی که پیام جدید برای شما ارسال می‌شود یک پنجره در وسط گوشی یا تبلت شما در هر نرم افزار یا قسمت گوشی که هستید باز شده و پیام تلگرام را به صورت کامل به نمایش میگذارد. معنی هر یک از چهار گزینه از این قرار است.

 

۴ No popup: در اکثر گوشی ها به صورت پیش فرض این گزینه فعال است و این گزینه به این معنی ست که اگر پیام جدیدی برای شما بیاید پنجره‌ای در وسط صفحه نمایش باز نشده و شما اگر می‌خواهید پیام را ببینید باید تلگرام را باز کنید. وقتی این گزینه فعال است، با خواندن هر پیام تیک دوم کنار آن می خورد.

 

۵ Only when screen on: اگر شما این گزینه را فعال کنید زمانی که شما پیامی دریافت جدید می‌کنید و صفحه نمایش گوشی شما روشن است و یا در حال کار کردن با گوشی هستید به محض دریافت پیام یک پنجره باز شده و پیام را به صورت کامل به نمایش می‌گذارد. حال شما می‌توانید پیام را بخوانید بدونه اینکه تیک دوم بخورد و مادامی که پیام را در داخل تلگرام باز نکنید و نبینید این تیک دوم زده نخواهد شد.

 

۶ only when screen off: این مورد دقیقا همان مورد بالاست با این تفاوت که پنجره پیام فقط زمانی نمایش داده می‌شود که صفحه نمایش گوشی شما خاموش باشد.

 

۷ Always show popup: این گزینه هم همان موارد بالاست با این تفاوت که اگر شما این گزینه را فعال کنید خواه صفحه نمایش روشن و خواه خاموش باشد در هر شرایطی به محض دریافت پیام تلگرام جدید پنجره جدید باز شده و پیام به نمایش در می‌آید و شما میتوانید پیام را بخوانید بدونه اینکه تیک دوم بخورد. تا زمانی که پیام را در خود تلگرام باز نکرده‌اید تیک دوم زده نمی‌شود.

 

۸ شما به غیر از گزینه اول که این قابلیت را غیر فعال می‌کند در هر سه گزینه دیگر این قابلیت را دارید که یک پیام جدید را بخوانید بدون اینکه تیک دوم خورده شود. در این صورت وقتی پیامی را در پنجره ی popup خواندید می توانید وارد تلگرام شوید و پیام را برای همیشه پاک کنید. در این صورت هم پیام را به طور کامل خوانده اید و هم با پاک کردنش هرگز حتی به طور اتفاقی هم آن را باز نمی کنید تا تیک دوم کنار پیام بخورد. فراموش نکنید که بهتر است وضعیت خود را از قبل به last seen recently تغییر دهید. در این صورت پیام دهنده متوجه زمان انلاین شدن شما نیز نمی شود و از اینکه پیامش تیک نخورده تعجب نخواهد کرد.

 

۹ جلوگیری از عضویت ناخواسته در گروه ها: شما هم تجربه ی اضافه شدن در گروه های مختلف توسط دوستان و آشنایان را دارید؟ دائما از گروه ها خارج می شوید اما فردا صبح مجددا در گروهی دیگر عضوتان کرده اند؟ راه حلش ساده است.

 

۱۰ ابتدا در بخش Settings گزینه Privacy and Security را لمس کنید. در اینجا بخش Groups را میبینید، آن را انتخاب کنید. ابن بخش به طور پیش‌فرض روی Everybody تنظیم شده است که می‌توانید آن را روی My Contacts تنظیم کنید تا فقط دوستان شما قادر به اضافه کردن شما به گروه‌های تلگرامی باشند.

 

۱۱ اما اگر در بین مخاطبان کسی را دارید که دائما شما را عضو می کند و هر چقدر به او پیام می دهید که تمایلی به عضویت در گروه را ندارید، توجهی به حرف های شما نمی کند با ادامه ی این ترفند با ما همراه باشید. در بخش پایین my contact لیست استثنای Never Allow وجود دارد. در این بخش می توانید اسم دوستی را که به حرف های شما توجه نمی کند اضافه کنید. با لمس Add User در بخش Never Allow می‌توانید شخص موردنظر را از لیست انتخاب کنید. در این صورت آن شخص هرگز نمی تواند شما را در گروهی عضو کند.


تگ ها : چگونه از برخی ترفندهای تلگرام برای آسایش بیشتر استفاده 20 ترفند مخفی تلگرام (قسمت دوم) 20 ترفند مخفی تلگرام (قسمت اول) راهنمای غیر فعال سازی تبلیغات تلگرام همه چیز در مورد سوپرگروه + ساخت + تبدیل گروه به سوپرگروه مشکل ارسال نشدن پیام در تلگرام چگونه در زمان حال زندگی کنیم؟ روش جدید خروج از ریپورت اسپم تلگرام با ربات spambot پرشین وی مجله اینترنتی برترین ها هیچ گاه برای ثروتمندشدن دیر نیست ️اینفوگرافیک ساز كودک آزاری در جامعه همچنان كوک است ۹ ترفند ساده برای پولدار شدن چگونه متوجه شویم فردی مخفیانه کامپیوتر ما را چک کرده است دمای هوای برخی استان ها تا منفی 20درجه کاهش می یابد کاهش محسوس دمای برخی استانها تا منفی 20 درجه کازوئو ایشی گورو؛ نویسنده مطرح بریتانیایی مخترعِ لایک دلتنگ دورانی است که اینترنت وجود نداشت مردم باید کارکرد علم را در بالین حس کنند چگونه از تلگرام وار تلگرام دیگران شویم 700000 تومان بخور و نمیر عشق حرف حساب حالیش نیست قسمت 18 جستجوهای مربوط به چگونه از برخی ترفندهای تلگرام برای آسایش بیشتر استفاده کنیم

نظرات




نماد