سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه فایل ها را بدون فرستادن به سطل زباله مستقیما پاک کنیم

1 بر روی سطل زباله راست کلیک کنید و properties را انتخاب کنید.

چگونه فایل ها را بدون فرستادن به سطل زباله مستقیما پاک کنیم

2 در کادر properties بر روی عبارت Do not move the files to the Recycle Bin کلیک کنید. سپس آن را ok کنید. پس از انجام این مراحل دیگر فایل ها به سطل زباله نمی روند و مستقیما پاک می شوند.

چگونه فایل ها را بدون فرستادن به سطل زباله مستقیما پاک کنیم

3 اگر از انجام این کار پشیمان شده اید، در کار properties بر روی Custom Size کلیک کنید. در این حالت تنظیمات به شرایط قبل باز می گردد.

۴ برای پاک کردن مستقیم صرفا یک فایل، روی آن راست کلیک کنید. کلید shift را بگیرید و گزینه ی delete را در کادر بزنید تا برای همیشه پاک شود.


تگ ها : چگونه فایل ها را بدون فرستادن به سطل زباله مستقیما پاک فایل ها را بدون رفتن به سطل آشغال به صورت مستقیم حذف کنید چگونه یک فایل را مستقیم بدون ارسال به سطل زباله پاک کنیم چگونه فایل ها و پوشه ها را مستقیم و بدون ارسال به سطل نحوه حذف فایل ها و خالی کردن سطل زباله در سی پنل چگونه فايل‌ها را براي هميشه پاک کنيم که قابل بازيافت حذف مستقیم و سریع فایل ها در ویندوز بدون انتقال به Recycle چگونه فايل‌ها را براي هميشه پاک کنيم که قابل بازيافت نباشند؟ چگونه فایل ها را، بدون اینکه به سطل آشغال برود، پاک کنیم؟ آموزش پاک کردن اطلاعات از درایوها بدون وارد شدن به سطل آشغال روش حذف فایل‌های ویندوز بدون رفتن به Recycle Bin چگونه حافظه داخلی گوشی های اندرویدی را خالی کنیم؟ فعال کردن نمایش پنجره‌‌ی تأییدیه‌ حذف در ویندوز 8 رایانه‌ای بدون سطل زباله آندروید سطل بازیافت مقاله حذف دائمی فایل ها و پاک کردن اطلاعات بدون بازگشت در چگونه سطل زباله درست کنیم تغییر اندازه حجم سطل آشغال (Recycle Bin) و غیر فعال کردن آن PS 20 سطل زباله ایفون کجاست PS 20 سطل اشغال ایفون کجاست اطلاعات پاک شده از سطل آشغال ویندوز به کجا می روند ؟! اتوماتیک پاک کردن فایل های موجود در Recycle Bin حذف سریع فایل ها در مک Aftabgardan بازیابی ایمیل های حذف شده چگونه حافظه پرینتر را پاک کنیم؟ لپ تاپ را با زباله تمیز کنید. چگونه لپ تاپ را از زباله پاک چگونه در ایفون و ایپد تصاویر پاک شده در برنامه ی Photos را 19 کاری که نمی‌دانستید از ES File Explorer بر می‌آید آموزش بازگردانی اطلاعات حذف شده از گوشی ترفند پاک کردن اطلاعات از درایوها بدون وارد شدن به سطل آشغال پوشۀ عمومی چیست؟ قابلیت حذف خودکار فایل های زائد سیستم به ویندوز 10 اضافه افزودن سطل آشغال به تسکبار ویندوز 7 روش برگرداندن فایل های پاک شده در word [PPT]Bild 1 حذف ویروس $RECYCLE.BIN آموزش سریع کامپیوتر.: www.QLC.ir :. حذف سایت وردپرس آموزش مبتدی Command Prompt افزودن سطل آشغال به تسکبار ويندوز تازه های کامپیوتر ( نرم افزار ) پوشه Draft تلگرام از صفر تا صد؛ هر آنچه باید در مورد این اپلیکیشن MobiTek.ir مسابقه کشف باگ در چاپار چگونه اطلاعات پاک شده و یا از دست رفته گوشی های اندرویدی را AMIR HOSSEIN ICT [PDF]مقدمه به ایمیل بازیابی اطلاعات پاک شده از سطل آشغال کلاس رویایی من Pana 30 بازیابی از recycle bin ویندوز شرکت Zero Waste: تعمیر، بازنگری، اجاره (mag Imagine) نحوه ریکاوری بازگرداندن فایل های پاک شده آموزش + دانلود SI 29 بازیابی فایل های shift delete شده GO 30 ریکاوری حافظه داخلی گوشی هواوی 18 نکته که گوگل فوتوز (Google photos) قادر به انجام آن بازیابی –انزل وب باز گردانی اطلاعات پاک شده سیستم توسط Active UNDE / TAR 29 چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم یک کلیک یک پیشرفت مرتب کردن هارد دیسک در ویندوز XP آموزش ترفندها ي ويندوز و ریجستری دائمی فایل ساخت کانال تلگرام : آموزش تصویری و قدم به قدم محمود، نویسنده در بیگ ای تک Big E آموزش ویندوز بایگانی کردن فایل جستجوهای مربوط به چگونه فایل ها را بدون فرستادن به سطل زباله مستقیما پاک کنیم

نظرات




نماد