سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ در play store نیست: به لطف این سایت می توانید اغلب برنامه ها را دانلود کنید. اما به هر حال تعدادی هم هستند که در این سایت جایی ندارند. اگر برنامه ای را از وب سایتی بی نام و نشان دانلود کردید، تعجب نکنید اگر فردا سیستم شما با مشکل مواجه شد. گوگل تمام برنامه هایی که در play store قرار می دهد را تست نمی کند، اما آنها را از جهت عاری بودن از ویژگی و ویروس های مخرب اسکن می کند. پس اگر برنامه ای را از play store نصب کنید حداقل می توانید از سلامت آن اطمینان داشته باشید. هکرها سعی می کنند برنامه های خود را خارج از play store ارائه کنند تا از آن فرار کنند. هرگز بدون نیاز واقعی برنامه ای را از وب سایتی نامشخص دانلود نکنید و صرفا به آنتی ویروس اکتفا نکنید. اگر اندروید به شما در مورد برنامه پیغام هشدار داد، سریعا آن را uninstall کنید.

۲ مجوزهای درخواستی معقول به نظر نمی رسند: برخی از برنامه ها مجوزهای زیادی را درخواست می کنند. برای مثال، اگر یک برنامه ی چراغ قوه ی ساده اجازه ی دسترسی به مخاطبان، موقعیت مکانی، و اتصال به اینترنت می خواهد، بدجور مشکوک است. این برنامه می تواند محتویات دفتر تلفن شما را همراه با موقعیت مکانی تان در سرورهای شبکه های تبلیغاتی بارگذاری کند. اگر برنامه ای از شما اجازه ی دسترسی به ارسال sms را می خواهد و این دسترسی معقول به نظر نمی رسد، ممکن است بخواهد ازطریق خط شما پیام هایی ارسال کند و روی دستتان کلی هزینه بگذارد. در هنگام نصب فقط ok نکنید. پیغام ها را بخوانید. برنامه ای که خیلی مجوز می خواهد ممکن است در پی سواستفاده از اختیارات خود باشد.

۳ تعداد نصب و نظرات کاربران را بخوانید: ارزیابی اعتبار یک برنامه مهم است. قبل از نصب هر برنامه ای تعداد دفعات نصب ان و نظرات کاربران را کامل بخوانید. برنامه ای که تنها ۵۰ بار نصب شده است و کلی نظر منفی گرفته است، ارزش نصب ندارد و می تواند به طور بالقوه ای مخرب باشد. برنامه ای که ۴ تا ۵ ستاره گرفته و ۱ میلیون بار نصب شده احتمالا اعتبار بیشتری دارد. البته همیشه هم این طور نیست و بهتر است آن را اسکن کنید.

۴ اعتبار توسعه دهنده ی برنامه نیز می تواند موید سلامت آن باشد. برنامه ای که توسط گوگل یا بانک مورد اعتماد کشور شما توسعه یافته است، احتملا امنیت بیشتری نسبت به برنامه ای دارد که توسط توسعه دهنده ای ناشناس ساخته شده است.

۵ در هر صورت هیچ راه صد در صدی برای اطمینان از سلامت یک برنامه وجود ندارد. پس بهتر است به برنامه های google play بچسبید. در غیر این صورت حتما نظرات کاربران، تعداد دفعات نصب و مجوزهای درخواستی را بررسی کنید. برنامه ای که از شما هیچ مجوزی نمی خواهد احتمالا امن است.


تگ ها : چگونه می توان دریافت که یک برنامه ی اندروید آسیب رسان است ۵ عملکرد که به دستگاه اندروید آسیب میزند حذف ویروس اندرویدی رفع مشکل دانلود اپلیکیشن های غیرقابل دسترس از گوگل 14 نشانه که زنگ خطر ویروسی شدن گوشی های اندروید است ! سوالات آندرویدی خود را بپرسید (همراه با 20 سوال عمومی) روت و هک 90 درصد دستگاه های اندرویدی توسط چند نرم افزار Lucky Patcher v7.0.4 دانلود لاکی پچر اندروید + آموزش پچ SpyDealer یک جاسوس اندرویدی است » باشگاه امنیت اطلاعات ۲۰ مشکل رایج کاربران اندروید همراه با راه حل با گوشی خود پشه ها را تار و مار کنید + دانلود نرم افزار 5 تا از بهترین آنتی ویروس‌های اندروید دانلود Kingroot 5.3.3 چند توصیه امنیتی به برنامه نویسان برنامه های کاربردی راهنمای حل مشکل هنگ کردن و کاهش سرعت گوشی های اندروید پیام رسان سروش پیام رسان آی گپ Telegram 4.7.1 دانلود نرم افزار پیام رسان تلگرام اندروید نرم افزار هشت کار اشتباهی که نباید با آیفون‌تان انجام دهید دسته‌بندی دانلود نرم افزار موبایل نرم افزار اندروید جعبه ابزار Tool box جعبه ابزار اندروید ۵ عملکرد آسیب رسان به دستگاه اندرویدی خود را بشناسید – دانلود فیلم زندان زنان با بازی الکسیس با کیفیت بالا برسام: زندگی به سرعت فناوری نصب iMessage آیفون روی گوشی اندروید : تبدیل پیام رسان [PDF]خبرنامه افــتا درس دهمحذف تبلیغات گوگل از یک برنامه اندروید وجود بیش از 1000 نرم افزار جاسوسی در فروشگاه اندروید چگونه با یک رئیس آسیب رسان کنار بیاییم؟ آموزش بروزرسانی گوشی های هواوی به اندروید 7.0 نوقا مجله IT OnTrack Diabetes دانلود نرم افزار هک واتساپ اموزش هک ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام ایرانسل من برای خرید آنلاین شارژ و اینترنت دانلود Messenger Lock Android: برنامه های کاربردی آموزش تصویری ارتباط تلگرام با اینستاگرام از طریق IFTTT پگونه میتوان ۲ تا موبو گرام بر یک گوشی نسب کرد [PDF]خبرنامه "آپا" دانشگاه محقق اردبیلی Chat بایگانی پیدا کردن دوربین‌های مخفی با گوشی موبایل ترنجی دانلود تلگرام طلایی برا اندروید 2 [PDF]ﻗﺎﺑﻠﯾت ھﺎی اﻣﻧﯾﺗﯽ در وﯾﻧدوز 10 Pana 30 تنظیم خودکار نور صفحه اندروید آموزش تصویری نصب تلگرام روی کامپیوتر How Install پیام‌رسانی فوری دانلود 3.11 Google Photos برای اندروید و ios/بهترین نرم در راه اندازی پیام رسان های اجتماعی از توان داخلی حمایت می کنیم خطر در کمین اطلاعات شخصی شما / راه‌های مقابله با ویروس‌ها و جستجوی صوتی به ما کمک خواهد کرد یا آسیب رسان خواهد بود واژه‌نامه انتقال فایل بین اندروید و iOS چگونه از هک شدن تلفن همراه جلوگیری کنیم؟ امنیت/ وجود بیش از 1000 نرم افزار جاسوسی در فروشگاه دانلود نرم افزار فلز یاب برای اندروید بهتریگ نرم افزار دابسمش [PDF]خبرنامه چگونه و چطور علی عرفانی – مترجم ایرانی شبکه Tor چیست؟ چگونه از تور استفاده کنیم؟ تمامی محصولات،ابزارها و خدمات ارائه شده توسط گوگل جهان نيوز اموزش ساخت ربات پیام رسان شخصی بدون هزینه 362 چگونه فیس بوک دیگران را فقط با دانستن شماره تلفن آن ها هک طراحان بویر جستجوهای مربوط به چگونه می توان دریافت که یک برنامه ی اندروید آسیب رسان است

نظرات




نماد