سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱: آداب

آداب چیزی بیش از مجموعه ای از رفتار های مناسب و خوب نیست. در واقع زبانی است که توسط آن احترام و توجه خود را به مصاحبه کنندگان بیان میکنیم؛ که در حالت معمول نه کمتر و نه بیشتر از افراد دیگر در زندگی شما تاثیر دارند، تا زمانی که نوبت مصاحبه خود شما نیز برسد و آنوقت نظر آنها از همه کس مهمتر خواهد شد.

 

۲: قبل از مصاحبه اطلاعاتی در مورد شرکت یا کار آینده تان بدست آورید

اطلاعاتی مهم شامل فعالیتهایی که توسط کارفرما اجرا شده است، ثبات مالی کارفرما چگونه است و چه نوع شغلهایی در ارتباط با کارفرما است. تحقیق کنید چگونه می توانید به کارفرما در جریان جستجوی شغلی در مورد آن سازمان و توانایی و پتانسیل شما در آن سازمان کمک کنید. بدانید چگونه می توانید به شرکت کمک کنید و سؤالهایی را آماده کنید که از مصاحبه گر در مورد شرکت سؤال کنید.

 

۳: سر وقت به مصاحبه بروید

مثل تمام افراد دیگر که سر کار هستند، مصاحبه گر شما نیز مشغول طی کردن ساعاتی از وقت خود سر کار است. نشان دهید که زمان آنها نیز برای شما ارزشمند است. از این گذشته، مگر آنها نیز به شما احترام نگذاشته اند که وقتشان را در اختیارتان قرار داده اند و به شما فرصتی داده اند که خودتان را نشان دهید؟ اگر دیر برسید، دیگران تصور خواهند کرد که فردی خودخواه، بی نظم و گستاخ هستید. پس زمانتان را تنظیم کرده و سعی کنید به موقع برسید و اگر نه تاخیرتان باعث دردسر خواهد شد.

 

۴: لباس مناسب بپوشید

لباس شما برای رفتن به یک مصاحبه شغلی می بایست با محیط آن کار هماهنگ باشد. اما برای حفظ احترام باید یک درجه بالاتر از محیط معمولی آنجا لباس بپوشید. دلیلش این است که اگر لباس نا مناسب بپوشید، چه بالاتر چه پایین تر از حالت نرمال، اختلال ایجاد می شود. زمانی که توجه باید روی شما و مهارتهایتان متمرکز شود، لباسهایتان نباید اختلالی ایجاد کرده و حواس را پرت کند. این مثال را در نظر بگیرید: اگر همه افراد در آن محیط کار جین و تی شرت می پوشند، شما یک پیراهن آستین بلند رسمی بپوشید. و اگر آنها پیراهن های رسمی تن می کنند، شما کت و شلوار پوشیده و حتی کراوات هم بزنید.

 

۵: به طریقه دست دادن خود دقت کنید

دست دادن عملی متقابل است که برای برقراری ارتباط انجام می شود. در یک مصاحبه، این عمل متقابل بین دو فرد غریبه صورت می گیرد، که می تواند یکی از اصول اولیه اتیکت مصاحبه به حساب آید. اگر محکم دست طرفتان را یک یا دو بار بفشارید و بعد رها کنید، نشانه ی خوشرویی و ملایمت شماست که می تواند به سرعت احساسی از امنیت بین دو فرد ایجاد کند. از طرف دیگر، اگر شل و ول و بی روح دست بدهید، ممکن است باعث ناراحتی طرفتان شود. و حتی قبل از اینکه آنها فرصت آشنایی با شما را داشته باشند، احساس بدی به آنها منتقل خواهید کرد. آسوده خاطر کردن اطرافیانتان هدفی مهم در هر آداب معاشرت است. در این مورد فکر کنید. آیا واقعاً می خواهید در مصاحبه گرتان ایجاد ناراحتی کنید؟

۶: تصویری مثبت از خود ارایه دهید

در حین مصاحبه، زمان های بسیاری شما نیاز به استفاده از آداب و اتیکت ها خواهید داشت. و اگر آنها را درست و بجا استفاده کنید، تصویری خوب و مطمئن در ذهن مصاحبه گرتان ایجاد خواهید کرد. محکم و با قوت صحبت کنید. نباید بگذارید مصاحبه گر از شما بخواهد حرفتان را تکرار کنید یا شک کند که حرفتان را درست شنیده است یا خیر به چشمان مصاحبه گرتان نگاه کنید. این ژستی اطمینان بخش است که اکثراً افراد به آن پاسخ مثبت می دهند. برای صحبت کردن از حرکات بدن به اندازه مناسب استفاده کنید. حرکات خوب ممکن است علاقه شما را برای آنجا بودن نشان دهد، در حالیکه سست و بی حال بودن نشانه ی بی احترامی و بی تفاوتی است. مصاحبه کننده تان را با اسم صدا کنید، اما به تعادل. این نشان می دهد که شما دقت کرده و به حرفهایش گوش می دهید. همچنین ارتباطی ایجاد می کند که مصاحبه شما را هر چه بیشتر به سمت موفقیت سوق می دهد.

 

۷:‌ مثبت اندیش باشید

افراد استخدام کننده (کارفرما) تمایل به شنیدن عذر و بهانه ها یا احساسات بد در مورد یک تجربه منفی را ندارند. اگر آنها در مورد رتبه یا نمره پایین، تغییر ناگهانی شغل یا نقص سابقه تان جویا شدند، حالت دفاعی به خود نگیرید. در عوض توجه تان را به حقایق و واقعیات (خلاصه وار) و آنچه شما از تجربه تان یاد گرفتید، متمرکز کنید.

 

۸:‌ در مورد تجارب و مهارتهایتان به وضوح و با علاقه صحبت کنید

زبان حرفه ای داشته باشید، اما از اینکه شخصیت تان بطور کامل برملا و روشن شود، هراسان نباشید. به نشانه بی میلی وقفه های کوتاه و مکث نکنید. شما برای هر پاسخ نیاز به چند ثانیه زمان دارید.

 

۹: آمادگی ارائه مهارتها و تجاربتان را داشته باشید

تا وقتی آنها شرح حالی از شغلتان را خواستند، ارائه دهید. موقعیت تان را در ذهن کارفرما بعنوان فردی با یکسری مهارتها و صفات ویژه، تثبیت کنید. کارفرمایان مسایلی دارند که نیاز به حل آنها توسط کارمندان با مهارتهای ویژه دارند. در توصیف مناسب صفاتتان مؤثر عمل کنید.

 

۱۰: دو بار از آنها تشکر کنید

در آخر مصاحبه، زمانی که می خواهید از مصاحبه گرتان تشکر کنید، در نظر داشته باشید که هم به خاطر زمانی که برایتان گذاشته اند و هم برای فرصتی که به شما داده اند تشکر کنید. مثل سر وقت رسیدن، تشکر کردن از آنها به این صورت نیز نشان می دهد که فرد فهمیده ای هستید و برای وقت دیگران ارزش قایل هستید.

 

نکات و هشدارها

بدون آمادگی قبلی در آن روز حاضر نشوید هر چه بیشتر در مورد شرکت و شغلی که برای آن تقاضا داده اید تحقیق کنید، نشانه احترام بیشتر است. خیلی ساده است. فراموش نکنید که مصاحبه گر شما برای این شرکت کار می کند و این قسمت بزرگی از زندگی آن فرد را تشکیل می دهد. بنابراین نمایش فروتنانه اما مناسب تصویری از حس تعهد شما به این مصاحبه، باعث می شود که بهتر جلوه کنید از صاحب کارهای قبلیتان بدگویی نکنید


اگر نمی توانید در مورد کسی حرف های خوب بزنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. خیلی دور از ادب و احترام است که از صاحب کارها و شرکت های قبلیتان بد بگویید و با کارهایشان مخالفت کنید. این باعث ناراحتی و رنجش دیگران می شود. از این گذشته، این مصاحبه در مورد شما و این شرکت است نه شرکت ها و افراد دیگر. پس لزومی ندارد که تصویری از صاحب کارهای سابقتان برای مصاحبه گرتان ارایه دهید. چون این مسیله ارتباطی به آنها ندارد در مورد هیچ مسئله ای دروغ نگویید به یاد داشته باشید که به خاطر هیچ مسیله ای، هر چند کوچک، دروغ نگفته و به حرف هایتان شاخ و برگ ندهید. زیرا انسانهای محترم هیچگاه دروغ نمی گویند چون نیازی به آن ندارند. اعتماد به نفس داشته باشید.


تگ ها : چگونه در مصاحبه شغلی خود موفق شویم؟ چگونه در مصاحبه شغلی حاضر شویم؟ چگونه مصاحبه کاری موفق داشته باشیم؟ چگونه مي توانيم در يک مصاحبه شغلي موفق شويم؟ چگونه در یک مصاحبه شغلی قبول شویم؟ چگونه در مصاحبه های استخدامی موفق شویم؟ چگونه در مصاحبه استخدام موفق شویم چگونه در مصاحبه شغلی ظاهر شویم؟ چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم موفقیت در مصاحبه ۹ دلیل این که چرا در مصاحبه استخدامی موفق نمی‌شویم چگونه در مصاحبه کاری سخت موفق شویم [PDF]چگونه در مصاحبه شغلی ظاهر شویم؟ میگنا چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم؟ چگونه در مصاحبه شغلی موفق شويم؟ چگونه در مصاحبه شغلی پیروز شویم؟ چگونه برای مصاحبه شغلی آماده شویم؟ چگونه در مصاحبه استخدامی موفق شویم ؟ چگونه در یک مصاحبه داخلی موفق شویم چگونه یک مصاحبه کاری موفق داشته باشیم؟ [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺷﻐﻠﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار و ﻣﻮﻓﻖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ دانلود کتاب چگونه یک مصاحبه شغلی موفق و تأثیرگذار داشته جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ چگونه در مصاحبه های شغلی آس باشیم و پیروز شویم؟ چگونه در آزمون های استخدامی موفق شویم چه خبر زمانی که تمام شرایط برای استخدام در یک شغل را دارا نیستیم، با رعايت اين نكات حتماً در شغل مورد نظر انتخاب مي‌شويد دوره مجازی چگونه استخدام شویم؟ (راهنمای موفقیت در مصاحبه چگونه در آزمون های استخدامی موفق شویم وبلاگ گوپاس کتاب صوتی: چگونه یک مصاحبه کاری موفق داشته باشیم؟ تاپ سوال چگونه در شغل خود موفق شویم نمایش موارد بر اساس برچسب: چگونه موفق شویم مصاحبه شغلی موفق دانلود کتاب چگونه یک مصاحبه شغلی موفق و تاثیرگذار داشته چگونه در مصاحبه های شغلی موفق شویم؟ شش اقدام موثر برای حفظ آرامش در مصاحبه‌ مهم شغلی سفیر امید چگونه استخدام شویم ؟ نکات مهم در مصاحبه کاری چیست ؟ چگونه یک مصاحبه استخدامی موفق برگزار کنیم؟ چگونه در ترغیب کارفرما به استخدام خود موفق شویم چگونه بفهمیم که مصاحبه شغلی خوبی داشته‌ایم؟ چه کسانی در مصاحبه شغلی موفق هستند و استخدام می شوند؟ پيش‌نيازهاي يك مصاحبه شغلي موفق بایگانی‌ها چطور در مصاحبه موفق شویم بایگانی‌ها چگونه در مصاحبه عقیدتی سیاسی موفق شویم چگونه در ترغیب کارفرما به استخدام خود موفق شویم؟ چگونه خود را برای یک مصاحبه شغلی آماده کنیم چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم ؟ چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم + عکس با استفاده از زبان بدن چگونه در مصاحبه شغلی خود موفق شویم چطور در مصاحبه موفق شوم؟ کسب و کار کوچک مصاحبه استخدامی : چگونه با جلسه مصاحبه خداحافظی کنیم؟ چگونه با داشتن شرایط نسبی ، قطعا برای یک شغل پذیرفته چگونه در مصاحبه دکتری موفق شویم چند نکته مهم جهت قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه ترفندهایی برای داشتن یک مصاحبه کاری موفق مصاحبه ای مفصل با یک مدل مرد ايرانی موفق در حرفه مدلینگ / چگونه به یک برنامه نویس اندروید موفق تبدیل شویم؟! مدیران شرکت های موفق چه سوالاتی در جلسه استخدامی می پرسند چگونه در آزمون نظام مهندسی موفق شویم؟( قسمت نخست) جستجوهای مربوط به چگونه در مصاحبه شغلی موفق شویم

نظرات




نماد