سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱: کمی قدم بزنید تا عصبانیتتان فروکش کند.

طی یک جلسه ی کاری، وقتی کسی از سبک مدیریت یا بخش تحت اداره ی شما ایراد می گیرد، عصبانی نشوید. وقتی می بینید در صدد خشمگین شدن هستید، خود را از آن محل دور کنید. بهانه ای بیاورید و از جلسه بیرون بروید تا بتوانید عصبانیتان را فروکش دهید. اگر برای فروکش کردن خشمتان به خود فرصت دهید، می توانید کنترل احساساتتان را دوباره به دست آورید.

 

۲:قبل از هر گونه واکنش توضیح بخواهید.

اگر به خاطر اشتباه فردی خواستید عصبانی شوید، با پرسیدن سؤالهای مختلف وقت را بگذرانید. می توانید از صحبت های دیگران استفاده کرده و سؤالاتی از آنها بپرسید؛ با این کار به آن فرد زمان می دهید تا اشتباه خود را تصحیح کند.

 

۳: از قانون ۱۰ ثانیه ای استفاده کنید.

اگر می بینید که در یک جلسه ی کاری یا پشت تلفن می خواهید کنترل خشمتان را از دست بدهید، هیچ عکس العملی نشان ندهید؛ فقط با خود تا ۱۰ بشمارید تا از عصبانی شدنتان جلوگیری شود.

 

۴: با کسی که می تواند آرامتان کند، حرف بزنید.

همیشه کسی را برای درد دل و تکیه کردن داشته باشید؛ چه داخل و چه خارج از محل کار. در این مواقع سعی کنید که با او بیرون رفته و کمی صحبت کنید. درست نیست که همه ی احساساتتان را در خود نگه دارید و بیرون نریزید. با این کار سلامتی خودتان به خطر خواهد افتاد. با دوستی صمیمی در مورد این مشکلات صحبت کنید تا او آرامتان کرده و کنترل خود را دوباره بازیابید.

 

۵: ورزش کنید.

اجازه ندهید که تصویر کاریتان با عصبانی شدن و از دست رفتن کنترلتان مخدوش شود. در این مواقع ورزش کمک بسیار خوبی است. به باشگاه بروید و کمی ورزش کنید. مطمئنا همه چیز را فراموش خواهید کرد.

 

۶: دنبال عامل عصبانیتتان بگردید.

آگاه باشید که در چه موقعیت هایی کنترل خود را از دست داده و عصبانی می شوید. وقتی فهمیدید چه چیز باعث عصبانیتتان می شود در صدد جلوگیری از چنین موقعیت هایی برآیید. یاد بگیرید که چطور با این موقعیت ها کنار بیاید تا موقعیت کاریتان خدشه دار نشود.

 

۷: همکارانتان را بشناسید.

ببینید رفتار هر کدام از همکارانتان چه علائمی دارد؟ ممکن است خیلی از حرف های آنها که برای شما مثل انتقاد می ماند در واقع حکم شوخی داشته باشد. با شناختن شخصیت و رفتارهای همکارانتان بهتر می توانید با انتقادهای آنان کنار آمده و خشم خود را کنترل کنید.

 

۸: واکنش دیگرن را پیش بینی کنید.

زمانی که می خواهید کار جدیدی در اداره انجام دهید واکنش همکارانتان را پیش بینی کنید. با این کار می توانید بهتر با انتقادات آنها پس از انجام کار کنار بیایید.

 

۹:‌خود را برای حفظ آرامش آماده کنید.

زمانی که می خواهید سخنرانی انجام دهید خود را برای هر سؤال و انتقادی آماده کنید. با این کار می توانید حین ایراد انتقادات سایرین آرامش خود را حفظ کرده و به درستی پاسخ منتقدین را بدهید.

 

۱۰: قبل از نوشتن هر ایمیل نامحترمانه، کمی صبر کنید.

هیچگاه به دیگران بی احترامی نکنید؛ حتی اگر حق با شما باشد. آسان است، اجازه بدهیم ابرهای تیره جلوی قضاوتمان را بگیرد.قبل از ارسال هر ایمیل نامحترمانه در پاسخ به انتقادات سایرین، یک روز صبر کنید. روز بعد دوباره آن را خوا نده و تجدید نظر کنید.

۱۱:‌ در پایان هر روز خشمتان را دور بیندازید.

یاد بگیرید که با ترک اداره عصبانیت های خود را نیز دور بریزید. بعد از کار به اموری بپردازید که به آنها علاقه داشته و لذت می برید. با دوستتان بیرون بروید یا تلویزیون تماشا کنید، با این کار استرستان را از بین خواهید برد.

 

۱۲: برای طغیان های عصبی خود عذر خواهی کنید.

با وجود اینکه قصد بدی نداشته اید درست نیست که جلسات اداری را با عصبانیت ترک کنید. اگر حین جلسه عصبانیتتان باعث شده که به کسی بی احترامی کنید، از او معذرت بخواهید. لزومی ندارد که برای عصبانیت خود توضیحی بدهید، فقط گفتن من رفتار بدی داشته ام و عذر می خواهم کافی است تا همه ی سوء رفتارها را از بین ببرد.

 

نکات و هشدارها

مثل یک مرد رفتار کرده و جلو بروید؛ مدیران خوب با شخصیت های استوار، احساساتی قوی نیز دارند. این به آن معنا نیست که اجازه دهید احساساتتان بر شما غلبه کنند، قضاوت هایتان را تیره کرده و ایجاد مشکل نمایند. با شناسایی علائم عصبانیتتان می توانید آسان تر بر آنها چیره شوید، حتی بدون اینکه کسی بفهمد. احساسات منفی خود را با اعتماد به نفس جایگزین کنید و تعادل احساساتتان را حفظ کنید. سالها طول می کشد تا آبرو اعتبار جمع شود اما برای از بین رفتن آن فقط ثانیه ای کافی است.


تگ ها : چگونه خشم خود را در محيط كار كنترل كنيم؟ راه های کنترل خشم در محل کار ۷ روش برای کنترل خشم در محل کار چگونه یک مدیر خشم خود را در محیط کار کنترل کند با 10 نکته آسان عصبانیت تان را کنترل کنید چگونگی مدیریت رفتار: غلبه بر خشم و اجتناب از درماندگی در راه‌هاي كنترل احساسات در محل كار مدیریت احساسات: چگونه هیجانات منفی محیط کار خود را مدیریت مدیریت احساسات در محل کار روشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط کار،غلبع [DOC]روش هاي مديريت خشم چگونه رفتار خود را کنترل کنیم 11 نکته طلایی مدیریت خشم راهکارهای مدیریت خشم و عصبانیت راهکارهای کنترل خشونت/ چگونه خشم خود را کنترل کنیم چگونه خشم خود را کنترل کنیم چگونه در شرایط پر فشار خونسردی خود را حفظ کنیم؟ چگونه خشم خود را مدیریت کنیم؟ – (خانه ان ال پی ایران) IRAN چگونه بر خشم و عصبانیت خود غلبه کنیم [DOC]دانلود : راههای کنترل خشم در محیط کار کنترل خشم چگونه بر خشم و عصبانیت خود غلبه کنیم روش هاي مقابله با خشم چالش های مدیریت خشم افرادی که هوش هیجانی بالایی دارند چگونه خشم خود را کنترل می مدیریت خشم/دانلود رایگان کتاب ابری بشید ونبارید با چگونه و چه زمانی خشم خود را خالی کنیم؟ آموزش ۳ بازی برای کنترل خشم کودکان کنترل و مدیریت خشم چطور خشم خود را در محل کار، کنترل کنیم؟ چگونه خشم کودکم را مهار کنم؟ چگونه خشم خود را کنترل کنیم؟ کلینیک مجازی چگونه با فرد عصبی و خشن برخورد کنیم ؟ روانشناسی خشم خود را چگونه کنترل کنیم؟ [PDF]مدیریت خشم بررسی عوامل ایجادکننده خشم و عصبانیت [PDF](3) مدیریت خشم [PDF]مهارت کنترل خشم خشم مدیریتی تان را چگونه مدیریت کنید صدای معلم اهمیت کنترل هیجانی آشنایی با کارهایی که نباید در محیط کار انجام داد کنترل خشم Archives چرا نمی توانیم خشم خود را کنترل کنیم کارگاه کاملاً عملی کنترلِ کنترل(مدیریت خشم خود و دیگران) چگونه می توان یک کودک آرام تربیت کرد؟ / آموزش کودک جام جم سرا راههای کنترل خشم چگونه خشم خود را کنترل کنید؟ / مجله / yo5vf [PPT]کارگاه آموزشی مدیریت هیجان ها و کنترل خشم آموزش مدیریت چگونه خشم خود را کنترل کنیم ؟ روانشناسی خشم کنترل نشده در کلان شهرها/چگونه خشم را کنترل کنیم ؟ چگونه خشم در کودکان را کنترل کنیم؟ مرکز مشاوره دانشجویی کلینیک بعثت فشار عصبي در محيط کار و راههاي مبارزه با آن آموزش کنترل خشم به کودکان : روانشناسی ومدیریت خشم راهکارهایی برای کنترل خشم والدین در مقابل کودکان راه های کنترل خشم، چگونه خشم را کنترل کنیم؟ بهترین طرز برخورد با آدم های عصبی کنترل خشم (یک مهارت مهم هوش هیجانی برای موفقیت) مدیریت بر خشم فشار روانی مدیریت استرس و روش های کاهش استرس در محیط کار و زندگی جستجوهای مربوط به چگونه یک مدیر خشم خود را در محیط کار کنترل کند

نظرات




نماد