سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱: پایه گذاری تجارت بر اساس آنچه لذت می برید زمانیکه سرگرمی، علاقه و مهارت های شما به کار تمام وقت شما تبدیل شوند، شما هرگز آن را به صورت یک کار احساس نخواهید کرد.

۲: برنامه ریزی یک برنامه پایه ای برای تجارتتان به منظور مشخص کردن بینش کلی، شناخت بازار و نحوه موفقیت و فروش خود داشته باشید. این برنامه را هر شش ماه یکبار مرور و آن را بررسی کنید.

۳: ایجاد فضای کار در خانه حتما در خانه جایی را به عنوان فضای کار در خانه در نظر بگیرید. در این صورت دوستان شما و خانواده می دانند که شما در حال کار کردن هستید و مزاحم شما نمی شوند. حتما میز کار و صندلی خوبی انتخاب کنید چرا که شما بخش عمده زمان خود را پشت میز و روی صندلی خواهید نشست.

۴: برخورد حرفه ای با مشتریان وقتی مشتریان با شما تماس می گیرند، حتما به شیوه ای حرفه ای به استقبال آنها بروید. این استقبال شامل پاسخگویی به تلفن، ظاهر سایت، موقعیت شرکت و حتی مکانی که شما برای ملاقات با مشتریان خود انتخاب می کنید، می شود.

۵: استفاده از شبکه های اینترنتی استفاده از این شبکه ها رایگان است و آنها برای توسعه کانال های تجارت شما موثر هستند.

۶: خود را کارشناس کنید خود را در زمینه های مختلف با ارسال پیامهای مختلف روی اینترنت یا نوشتن وبلاگ یا گزارش نویسی یا حتی میزبانی یک رویداد به صورت کارشناس نشان دهید. کارشناس بودن به اعتبار شما می افزاید و در نتیجه مشتریان زیادی برای شما به همراه می آورد. ضمن اینکه شما می توانید در این شرایط به زمره مشاوران موسسات بپیوندید.

۷: به یادگیری ادامه دهید بخشی از کارشناس شدن، به ادامه یادگیری و آموزه های مختلف مربوط می شود. به آنچه دیگران در صنعت شما انجام می دهند، دقت زیادی کنید و در مورد کارآفرینان موفق مطالعه کنید. در این شرایط می توانید خود را برای موقعیت های بازاریابی مختلف آماده کنید.

۸: از خانه خارج شوید در مراسم و رویدادهای مختلف شرکت و در کلاس های مختلف ثبت نام کنید. خارج شد از خانه برای شما مفید است به خصوص که می توانید از طریق تلفن همراه و لپ تاپ خود با دنیای اینترنت درارتباط بمانید.

۹: کاری را که می کنید به بهترین شکل انجام دهید برای رشد تجارت خود روی هسته اصلی محصولات شرکت تمرکز کنید و بقیه امور را به دیگران واگذارکنید. مسائلی همچون حسابداری، مدیریت و غیره را به عهده دیگران بگذارید.

۱۰: به این سه قانون طلایی پایبند بمانید برای اینکه تارت شما از تعادل لازم برخوردار باشید، یک سوم زمان خود را به ۳ موضوع مهم اختصاص دهید: توجه به مشتری، توسعه تجارت و مدیریت. تنها به این شیوه قادر خواهید بود تجارت موفق و مشتریان راضی و در آمد قابل توجه داشته باشید.


تگ ها : چگونه در تجارت خانگی موفق باشیم چگونه یک کسب‌وکار خانگی موفق داشته باشیم؟ چگونه می توانیم در تجارت موفق باشیم؟ کسب و کار خانگی موفق با ۸ ترفند موثر یک تجارت موفق با 9 نکته چگونه یک کسب و کار شخصی داشته باشیم برای کارآفرینان با سرمایه اندک: 7 کسب و کار کوچک خانگی 4 کسب و کار عالی با کمتر از 5 میلیون تومان سرمایه چگونه شروعی موفق در کسب و کار شخصی‌مان داشته باشیم؟ آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، چگونه با اینستاگرام در تجارت موفق باشیم؟ چگونه کسب و کار موفق داشته باشیم؟ مشاغل خانگی (۲) چگونه یک طرح تجاری موفق و پولساز داشته باشیم؟ چگونه در محل کار موفق باشیم؟ چگونه در فروش کالاها و خدمات موفق تر باشیم چگونه کسب و کار کوچک راه‌اندازی کنیم؟ ۴ راه که یک کار پردرآمد با سرمایه کم داشته باشیم خیاط ساده چگونه پرآوازه می‌شود چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ کسب و کار خانگی چیست؟ومزایایی آن چیست؟ چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟ چگونه رهبری بزرگ و بی‌نقص در تجارت باشیم چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم ؟ راه پیشرفت در کسب و کار خانگی چیست ؟ با درآمد کم چگونه ثروتمند شویم؟ چگونه کسب و کار خود را در ۱۰ روز آغاز کنیم! 8 قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ راهنما: برای راه اندازی تهیه غذای خانگی چه کنیم؟ چگونه مهندس عمران موفق باشیم چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم چگونه فروشنده ی لباس موفقی باشیم؟ ۱۲ خصوصیت فروشنده حرفه‌ای موفق چگونه یک سایت تجارت الکترونیک جهانی داشته باشیم؟ – کسب و کار موفق چگونه یک مزون عالی داشته باشیم؟ از سیر تا پیاز ایجاد یک کسب و کار خانگی اشرف غنی: یک دولت ورشکسته را چگونه بازسازی کنیم چگونه در فروش آنلاین موفق باشیم؟ چگونه در کار تجارت موفق شویم بیست و شش راه برای موفقیت در کسب‌ و کارخانگی چگونه شغل خوب داشته باشیم؟ چگونه یک بازاریاب مشارکتی موفق باشیم؟ [PDF]همه چیز درباره راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد فرامرز بزرگی: صفحه خانگی کسب درآمد از اینترنت پرورش قارچ، زحمت کم درآمد خوب/ برای کارآفرینی با 1.5 چگونه با بكار بردن «عبارت هاي قدرتمند» فروش بيشتري چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم چگونه یک بازرگان و بیزینس من موفق شویم چگونه در خانه کسب درآمد کنیم ؟ چگونه بازدیدکنندگان بیشتری برای سایت خود داشته باشیم؟ ۵ راه برای اینکه در صحبت‌ کردن تاثیرگذارتر باشیم چگونه یک رهبر و مدیر موفق در کسب و کار باشیم Digikala چگونه دیجی کالا شد؟ چگونه واردات و صادرات کنیم؟ ماسک مو خانگی: بهترین روش‌ برای درمان خشکی و کم حجمی و آپارات چگونه فقط در ۳ ثانیه محصول خود را به مشتری بفروشید؟ ساخت یک برند موفق چگونه است چگونه یک استارت‌آپ را از صفر تا کسب درآمد پیش ببریم؟ شش توصیه برای اینکه بیزینس خانوادگی موفق داشته باشیم 101 ایده برای کسب و کارهای کوچک چگونه ورشكست شويم !!! کتاب صوتی: چگونه یک مصاحبه کاری موفق داشته باشیم؟ تجارت چگونه در یک کسب و کار اینترنتی موفق عمل کنیم؟ چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی جستجوهای مربوط به چگونه در تجارت خانگی موفق باشیم

نظرات




نماد