سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱: چگونگی تعیین قیمت در پروژه های مشارکتی ساختمان سازی

بنابرعرف بازار بطور معمول، سود مشارکت درساخت ۶۰ به ۴۰ است به این معنا که ۶۰ درصد از سود ساختمان به مالک و ۴۰ درصد به سازنده تعلق می یابد، اما در برخی موارد شرایط ویژه یک زمین می‌تواند این درصد‌ها را تغییر دهد، بطوریکه محله، بر زمین و متراژ آن تاثیر زیادی در تقسیم سود دارد و اگر زمینی این شرایط را نداشته باشد بیشترین سود به سازنده تعلق می‌گیرد یکی دیگر از موارد موثر در تعیین قیمت، کاربرد مصالح مناسب در مناطق مختلف شهر است براین اساس سازنده‌ها در شمال تهران با یک نرخ و در مناطق متوسط و پائین تر با نرخ‌های متفاوتی ساختمان سازی می‌کنند که این موضوع بر قیمت نهایی ساختمان تاثیر گذار است.

 

۲: نکات مهم برای شروع قرارداد مشارکت در ساخت

قبل از اقدام به هر گونه قرار داد معامله ملکی حتما با وکیل مجرب مشاوره نمایید. لطفا این بند را در اولویت قرار دهید. آگاهی از مشکلاتی که افراد به آن مبتلا هستند باعث می شود در فعالیت خود آگاهانه قدم برداشته و قرار داد را به گونه ای تنظیم کنید که کمترین ضرر و زیان متوجه شما باشد. قبل از امضا قرارداد یک نسخه از آن را جهت بازبینی به وکیل ارائه دهید. فقط زمانی قراردادی را امضا نمایید که وکیل آن را تایید کرده باشد میزان سهم خود را دقیقا با جزییات در قرار داد ذکر کنید. از امضای قرار دادهایی که از جزییات پرهیز می نمایند خودداری نمایید. در تعیین مهلت تحویل پروژه دقت فرمایید. از پذیرفتن قراردادهایی که زمان تحویل را منوط به برخی بندهای اضافی می دانند و شامل اما و اگر هستند پرهیز نمایید.سازنده را مسوول تمامی دعاوی حقوقی دانسته و هیچ گونه مسوولیت حقوقی به گردن نگیرید. حق داوری در دفاتر املاک را نپذیرید. این مورد به شما اجازه مطرح نمودن دعاوی حقوقی در مراجع قضایی را نمی دهد و شما مجبور به پذیرش حکم مدیرآژانسی هستید که قرارداد شما را منعقد نموده است. این گونه داوری ها کارشناسی نبوده و احتمال ضرر و زیان فراوان وجود دارد.

 

برای هر بخش از پروژه مهلت زمانی تعریف شود تا سازنده موظف به اجرای وظیفه خود در طول دوره باشد. از امضای قراردادهایی که فقط زمان تحویل پروژه را تعیین می کند خودداری نمایید. سازنده موظف است تلاش کند در هر فاز از پروژه به تعهدات خود کامل عمل نماید. هرگز اجازه دریافت وام و تسهیلات مسکن با مدارک ساختمان به شریک سازنده ندهید. هرگز با بساز بفروش ها مشارکت ننمایید. این دسته از افراد کسانی هستند که از کمترین سطح تعهد در ساخت برخوردارند و حتی اگر کار را در مدت تعیین شده تحویل دهند ساختمان از کیفیت کافی برخوردار نیست. نحوه برخورد افراد و تعریف آنها از ساختمان سازی می تواند بهترین راهنمای شما برای شناخت بساز بفروش ها باشد.


تگ ها : چگونه قرارداد مناسبی برای مشارکت در ساخت داشته باشیم کی، چطور و چگونه مشارکت کنیم؟ قرارداد مشارکت را چگونه تنظیم کنیم چگونه قرارداد مناسبی برای مشارکت در ساخت داشته باشیم چگونه قرارداد مناسبی برای مشارکت در ساخت داشته باشیم . پی ستون اطلس : چگونه قرارداد مشارکت در ساخت داشته باشیم کی، چطور و چگونه مشارکت کنیم؟ نکات کلیدی قرارداد مشارکت در ساخت باید و نباید های مشارکت در ساخت مشارکت در ساخت؛ کی، چطور و چگونه؟! آموزش نگارش قرارداد/ شرایط و ضوابط نحوه انعقاد یک قرارداد چگونه غرفه سازی مقرون به صرفه داشته باشیم ؟ ۱۰۰ نکتهِ فنی و حقوقی جهت مشارکت در ساخت قوانین و مقررات خرید و فروش ملک و آپارتمان و پیش خرید مراحل ساخت ساختمان از مجوز اوليه تا سند تفكيكي و نحوه تصور می‌کنم در فرآیند احداث واحد2 و بخصوص واحد3 شاهد اتمام یا فسخ قرارداد و تخلیه آسیب شناسی قراردادهای مشارکت در ساخت قرارداد ساختمانی – گروه وکلای یاسا تنظیم حقوقی قرارداد ازدواج چگونه غرفه سازی مقرون به صرفه داشته باشیم؟ گروه غرفه بایدها و نبایدهای شراکت کاری / جنگ اول به از صلح آخر مراحل طراحی غرفه نمایشگاهی و چگونگی سفارش؟ pHow.ir phowir a Pinteresten درآمدی بر اقتصاد پیمانکاری در صنعت نفت ایران: بررسی تنظیم قرارداد حقوقی ویلا مشارکت در ساخت آنها [PDF]مشاركت عمومي معجزه‌ی سود مرکب، چگونه پول‌هایمان چندین برابر می‌شوند. سئوالات متداول راجع به مشارکت در ساخت در توسعه میدان های نفتی و گازی باید سبدی از قراردادها به کار افشای فجایع قرارداد جدید خودرویی ایران با "رنو فرانسه" قرارداد مشارکت در ساخت اصلاح یا جایگزینی قراردادهای بیع متقابل، راهکار یا ضرورت [PDF]پیـوند دریـایی ایـران و هلنـد گروه وکلای رسمی قرارداد بنز و ایران خودرو تا پایان سال نهایی می‌شود روزنامه جامعه فردا سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان شارژ ساختمان چگونه تعیین می شود 3 چگونه گردن بند درست کنیم ماهیت قرارداد پیش‌فروش ساختمان در حقوق ایران و فقه امامیه وام مشارکت بانک مسکن نمونه فرم مشارکت در ساخت تمایل ایران به مشارکت شرکتهای ترکیه ای در پروژه های نفتی [PDF]PPP فرم قرارداد مشاركت در ساخت نحوه اثبات مالكيت چگونه است؟ فرم مشارکت در ساخت تهران :: I R I T E C :: | اخبار - ایریتک مجموعه پرسش و پاسخ هاي مربوط به قانون كار جمهوري اسلامي دولت سهمش در خودروسازی‌ها را واگذار کند/ باید به سمت مشارکت چگونه يك صندوق‌ قرض‌الحسنه‌ فاميلي داشته باشيم؟ امضای بزرگ‌ترین قرارداد ساخت کالای صنعت نفت در [PDF]ينناوق هعومجميقلاخا مشارکت در ساخت ساز [PDF]قابليت عقود مشارکتي معين در بهره برداري از مالکيت [PDF]ﺳﺎزان را ﻣﺘﻘﺎﻋﺪ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺼﻤﯿﻢ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗ ! راﻫﺪاري اﻣﺮي ﺿﺮ 12 ویژگی یک مشاور املاک حرفه ای [PDF]ﺗﺎب آورﺗﺮ ﻧﻤﻮد ﺷﻬﺮﻫﺎ را ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽ ﺗﻮان دوﻟﺖ ﻫﺎي ﻣﺤﻠﯽ ﻣﺪ totalshad کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران روی موج رونق وزیر نفت: ما جواب همه حرف‌ها را خواهیم داد آرشیو پرسش‌های شما و پاسخ‌های وکیل‌آنلاین/طرح پرسش در آیتم اول انواع پروژه مشارکت در ساخت نهال مشارکت دوره آموزش نکات حقوقی قرار دادهای خرید و فروش و اجاره آپارتمان وب نوشت سيد غلامحسين حسن تاش [PDF]مشاركت های بخش عمومی و خصوصی اصول سیاستگذاری و تأمین

نظرات




نماد