سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ حداقل موجودی برای افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز در اکثر بانک ها ۱۰ هزار تومان است. البته برخی بانک ها با مبالغ پایین تری اقدام به افتتاح حساب می کنند. که تا زمان مفتوح بودن حساب حق برداشت این مبلغ وجود ندارد. افراد دارای ۱۲ سال تمام می توانند به نام خود، به افتتاح این حساب اقدام نمایند اما تا ۱۵ سالگی حق واریز و برداشت و حق استفاده از موجودی حساب، با صاحب حساب یا نماینده قانونی او (ولی، وصی، قیم و یا وکیل) خواهد بود. مادر می تواند برای کودک خود افتتاح حساب نماید اما کودکش تا رسیدن به سن قانونی که معمولا ۱۸ سال تمام است نمی تواند شخصا از حساب استفاده نماید. اشخاص حقوقی به موجب مدارک قانونی و به شرط پیش بینی در اساسنامه و شرکتنامه می توانند حساب قرض الحسنه پس انداز عادی افتتاح نمایند. امکان واریز و برداشت وجه از حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز، در هریک از شعب بانک وجود دارد، برداشت وجه در شعبه بازکننده حساب رایگان، لیکن در سایر شعب توأم با اخذ کارمزد می باشد. واریز وجه نیز در هر شعبه ای بدون اخذ کارمزد می باشد.

 

گام ۲ بعد از تحقیق و حصول اطلاعات کافی در مورد تسهیلات بانک ها (با مراجعه حضوری یا جستجو در اینترنت) به شعبه مورد نظرتان مراجعه و در خواست افتتاح حساب کنید.

 

گام ۳ متصدی بانک فرم درخواست افتتاح حساب و فرم مقررات و شرایط عمومی حساب را به شما ارائه می دهد. باید با اطلاع کامل فرم ها را تکمیل و امضا کنید.

 

گام ۴ متصدی، فرم های تکمیل شده توسط شما را دریافت و کنترل می کند و در صورت لزوم به شما برای تکمیل برمی گرداند. شما می توانید این فرم ها را قبلا از بانک بگیرید و در فرصت مناسب مطالعه و تکمیل کنید و هنگام افتتاح حساب تحویل بانک دهید.

 

گام ۵ مدارک شناسایی و کپی از آنها نیز همراه داشته باشید تا تحویل بانک دهید.

 

گام ۶ امضاء شما در دفاتر مخصوص افتتاح حساب در بانک گرفته می شود و شما نباید امضائتان را تغییر دهید چون در غیر این صورت دچار مشکل خواهید شد.

 

گام ۷ برای واریز اولیه هم باید فرم واریز را تکمیل کنید تا مبلغ مورد نظرتان به حسابی که افتتاح می کنید واریز شود.

 

گام ۸ در آخر هم دفترچه حسابتان به شما تحویل می شود.

 

گام ۹ مدارک مورد نیازتان چیست؟ اصل شناسنامه یا گواهینامه رانندگی یا گذرنامه یا کارت شناسایی ملی معتبر به همراه تصویر آن برای اشخاص حقیقی. برای افتتاح حساب ارائه کارت شناسایی معتبر که معمولا شناسنامه است و کارت ملی (هر دو) الزامیست. اگر می خواهید برای شرکت، مؤسسه یا… که شما یکی از مسئولین آن هستید افتتاح حساب نمایید شما شخص حقوقی محسوب شده و باید اساسنامه و آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی کشور به همراه تصویر آن را به بانک تحویل دهید. اصل و تصویر گذرنامه معتبر برای اتباع خارجی. اصل و تصویر قیم نامه یا وکالت نامه (در صورت لزوم).

 

نکات و هشدارها

از خدماتی که به این نوع حساب تعلق می گیرد صدور کارت برای صاحب حساب است.


تگ ها : سپرده قرض الحسنه پس انداز چگونه حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز افتتاح کنیم حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز Tejaratbank قرض الحسنه پس انداز قرض الحسنه پس انداز بانک سپه بانک صادرات ایران پرسش و پاسخ بانک رفاه کارگران بانک پارسیان سپرده ها از محل حساب پس انداز مسکن جوانان انواع حساب ها بانک انصار قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک انصار آشنایی با حساب ارزی و شروط افتتاح حساب ارزی چه حساب بانکی باز کنم؟ سوالات متداول بانکی (ریالی) قرض الحسنه جاری وام ۱۵ میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران انگیزه شما از حساب قرض‌الحسنه چیست؟ تفاوت حقوقی مهم بین حساب های قرض الحسنه پس انداز و جاری آشنائی با انواع حساب بانکی و نحوه کار با تلفن بانک ملی و 16 شرط بازکردن حساب بانکی ریالی برای اتباع خارجی در کدام موسسه اعتباری حساب باز کنیم؟/ شرایط کدام موسسه پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک سپرده طلا (بانک صادرات) آموزش پست بانك سومین جشنواره سپرده های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده پست بانک رشد 81درصدی سپرده های بانک سپه در دو سال گذشته مدیر امور طرح برنامه بانک مسکن شکل‌گیری مدل تامین مالی راهبرد دولت در ساماندهی بازار غیر متشکل پولی، هم شجاعانه، هم دسترسی به حسابهای بانکی محدود شد "برتری بله در جشنواره دکتر نوربخش" در صدر اخبار هفتگی پیشنهاد جدید آخوندی؛ تصفیه دارایی سمی با وام بانک جهانی تکذیب ادعای پرداخت پول 98درصد سپرده گذاران امکانات ویژه موسسه ملل برای صاحبان حساب مشتری عصر بازار عصر اعتبار امکانات ویژه موسسه ملل برای صاحبان حساب مشتری ریزش قیمت اوراق تسهیلات مسکن زنگنه:به مردم اطمینان می دهم یک سنت از پول نفت گم نشد ه جستجوهای مربوط به چگونه حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز افتتاح کنیم

نظرات




نماد