سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱: کف دستان خود را رو به بالا نگهدارید.

به طور غیر مستقیم کف دستان تان را در معرض دید شخص مقابل قرار دهید. استفاده از این تکنیک باعث ایجاد حسی مثبت در او شده و نشان دهنده پذیرش درونی و صمیمیت بیشتر است.

 

۲: در موقعیت های مناسب انگشتان خود را در هم فرو برید.

قفل کردن انگشتان در هم و قرار دادن دستان به زیر چانه به هنگام گوش دادن به سخنان طرف مقابل، نشان دهنده اهمیتی است که برای شخص مقابل قائل بوده و در عین حال به این واسطه اعتبار خود را بالا می برید.

 

۳: بازوهای خود را باز کنید.

به هنگام نشستن روی صندلی، دستان خود را روی صندلی قرار دهید، که این خود نشان دهنده قدرت و اعتماد به نفس شماست. افراد بیش از حد خجالتی و متواضع جهت ایجاد سپر دفاعی در برابر دیگران دستان خود را به بدنشان نزدیک می کنند و بدین نحو احساسی از عدم اعتماد به نفس شخصی را در ذهن مخاطبان تداعی می کنند.برای توجیه طرح، ایده و یا فروش یک محصول به وضعیت حرکات بدن خود دقت و هرگز در حالت دست به سینه و بازوهای گره کرده اقدام به ارائه مطالب خود نکنید.

 

۴:‌ فاصله خود را حفظ کنید.

به طور کلی حریم شخصی افراد با توجه به شخصیت و خصوصیات اخلاقی آن ها تعیین شده و داخل شدن بیش از حد در این حریم باعث آزردگی فرد مقابل خواهد شد. بنابراین حفظ و رعایت این حریم یکی از نکات بسیار مهم در ارتباطات است.اگر شما بیش از حد به فردی نزدیک شوید شخص مقابل در پاسخ ممکن است به سمت عقب حرکت کرده و یا اینکه به وسیله حرکاتی، مثل ضربه زدن انگشتان به هم یا تکان دادن خودکار ناراحتی خود را نشان دهد.این فاصله با توجه به میزان علاقه افراد و به مرور زان کاهش می یابد؛ اما به یاد داشته باشید که حفظ این فاصله با افرادی که تازه با آن ها آشنا می شوید لازم و ضروری است. رعایت فاصله به سن و سال طرف مقابل هم بستگی دارد. برای مثال شما می توانید با افراد هم سن و سال خود نزدیک تر بنشینید و فاصله کمتری داشته باشید ولی حفظ فاصله با افرادی که اختلاف سنی زیادی با شما دارند –چه جوان تر و چه پیرتر- اهمیت ویژه ای داشته و چنانچه آن را رعایت نکنید از میزان اعتبار شما نزد آن ها کاسته می شود.

 

۵: زبان بدن دیگران را آینه وار تکرار کنید.

تکرار حرکات بدن طرف مقابل باعثایجاد سازگاری شده و پیام مثبتی را به شخص مقابل ارسال می کند. در برخورد اولیه با یک فرد، نحوه نشستن، حرکات صورت، زاویه بدن و آهنگ صدای شخص مقابل را عینا تکرار کنید. بدین صورت، به تدریج احساسی در درون آن ها شکل گرفته که باعث جذب علاقه آن ها و داشتن احساسی راحت در رابطه با شما خواهد شد.در مواجهه با زوج ها (زن و شوهر) به دنبال فرد تصمیم گیر بین آن دو باشید. فرد تصمیم گیر در برخوردها، حرکات و واکنش های اولیه را انجام داده و دیگری آن ها را تکرار می کند. پس برای قانع کردن و دریافت پاسخ مثبت از یک زوج به دنبال شخص تصمیم گیر باشید. برای مثال اگر زنی حرکت اول را داشته باشد و همسر وی تقلید کننده حرکت وی باشد راضی کردن مرد در این رابطه تأثیری در فروش طرح و ایده شما نخواهد داشت.

 

۶: میزان سرعت صحبت خود را با فرد مقابل تنظیم کنید.

میزان سرعت افراد در صحبت کردن نشان دهنده میزان سرعت تحلیل و پردازش اطلاعات در مغز آن هاست. بنابراین جهت نفوذ به عمق ذهن افراد به میزانی برابر یا کمی کندتر از شخص مقابل صحبت، و نوع صدا و آهنگ وی را تکرار کنید. مطالعات نشان می دهد که دیگران نسبت به افرادی که تندتر از آن ها صحبت می کنند احساس مورد تحمیل واقع شدن دارند.

 

۷: بازوهای طرف مقابل را باز نگه دارید.

قرار گرفتن در وضعیت دست به سینه (چه در حالت نشسته و چه ایستاده) تلاشی است برای فاصله گرفتن از چیزی که فرد تمایلی به انجام و یا گوش دادن به آن ندارد. در عینحال چنانچه اطلاعاتی به افراد در این وضعیت داده شود میزان یادآوری آن ها را تا ۴۰ درصد کاهش می دهد. از این رو به جهت متمرکز کردن ذهن افراد به صحبت های خود می بایست به نوعی آن ها را از این وضعیت خارج کنید. برای مثال می توانید به آن ها خودکار، کتاب، کاتالوگ و یا نمونه ای داده تا آن ها را از حالت دست به سینه خارج کرده و در ادامه به سمت جلو متمایل شده و صحبت خود را دنبال کنید.

 

۸: بازو طرف مقابل را لمس کنید.

تماس فیزیکی خود را به صورت آینه وار تکرار کنید. اگر چنانچه افراد روابط صمیمانه ای با شما نداشتند، وارد شدن به فضای صمیمی تر تنها از میزان اعتبار و تأثیرگذاری شما خواهد کاست.در عین حال تجربه نشان داده است چنانچه در برقراری ارتباط لمسی، استادانه برخورد کنید تأثیرات شگفت انگیزی روی افراد ایجاد خواهید کرد. براساس آزمایشات گوناگون روی افراد در موقعیت های مختلف، محققان به این نتیجه رسیده اند که چنانچه کمتر از ۳ ثانیه بازوی شخص مقابل را لمس کنید تا ۶۸ درصد میزان آمادگی او جهت همکاری با شما افزایش خواهد یافت. براساس آزمایشی که در مدت ۶ ماه بر روی گارسون های یک رستوران معروف در آمریکا انجام گرفت نشان داد که میزان انعام گارسون هایی که بازوی مشتریان رستوران را جهت احترام با دست می گرفتند تا ۳۲ درصد افزایش داشت. به بیان دیگر میزان موفقیت و دستیابی شما به هدفتان در صورت برقراری ارتباط لمسی مناسب تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

 

۹: نام آن ها را تکرار کنید.

در جلسه دوم خود با یک فرد جدید، بازوی او را هنگام دست دادن لمس کرده و نامش را جهت اطمینان از صحیح شنیدن آن تکرار کنید. این عمل نه تنها احساس مهم بودن به شخص مقابل خواهد داد، بلکه باعث خواهد شد تا نام او را راحت تر به یاد بسپارید.

 

۱۰: از دست زدن به صورت خود پرهیز کنید.

براساس تحقیقات دانشمندان به هنگام دروغ گفتن و یا مخفی کردن موضوعی به دلیل افزایش فشار خون میزان تماس با بینی یا دیگر اعضای صورت افزایش می یابد.
حتی چنانچه بینی شما دچار خارش شد از تماس دستان با بینی خود در مواجهه با اشخاصی که برای اولین بار با آن ها برخورد می کنید، خودداری کنید؛ چرا که به صورت ناخودآگاه احساسی از عدم اطمینان را در آن ها به وجود می آورید. از این رو دستان خود را از صورت تان دور کنید.

 

نکات و هشدارها

قبل از اینکه به یک جلسه شغلی و یا کاری بروید در جایی خلوت کلیه تکنیک ها را تمرین کنید. با تمرین و تکرار مداوم ذهنی بدن شما هم به نحو مطلوب آن ها را نمایش خواهد داد.برای تأثیرگذاری واقعی باید به گونه ای قابل باور تمرین نموده و از تظاهری جلوه دادن تکنیک ها پرهیز کنید. تجربه سالیان متمادی در کلاس های ارتباطی نشان می دهند که با تمرین و تکرار مستمر این مهارت ها به صورت ناخودآگاه در رفتار شما انعکاس یافته و برای همیشه در خدمت شما خواهند بود.


تگ ها : چگونه از زبان بدن استفاده کنیم؟ ۲۳ ترفند زبان بدن که شما را دوست‌داشتنی می‌کند چگونه برای موفقیت در ارتباطات از زبان بدن استفاده کنیم چگونه با استفاده از زبان بدن، پیام مثبتی را به دیگران چگونه با زبان بدن صحبت کنیم ؟ ( ۱۸ روش انتقال پیام با چگونه از زبان بدن استفاده کنیم ؟ چگونه از تکنیک های زبان بدن در دنیای واقعی استفاده کنیم؟ – چگونه از زبان بدن در سخنرانی استفاده کنیم؟ افراد موفق چطور از زبان بدن خود استفاده می کنند؟ راز موفقیت در زندگی موفقیت فردی ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ اشتباهات رایج زبان بدن زبان بدن نقش زبان بدن در تجارت چگونه از حرکات دست به هنگام سخنرانی استفاده کنیم؟ زبان بدن با تصویر چگونه زبان بدن را تفسیر کنیم؟ – ارتباط موفق Tejaratbank چگونه با استفاده از زبان بدن، پیام مثبتی را به دیگران زبان بدن زبان بدن و برقراری ارتباط موثر چگونه با زبان بدن جذاب تر شویم چگونه از انواع حریم های شخصی استفاده می کنیم؟ ۱۵ راز زبان بدن افراد موفق چگونه با استفاده از زبان بدن توجه دیگران را به سمت خود جلب Amy Cuddy: اِمی کادی: زبان بدن شما هویت شما را شکل می‌دهد چگونه راهکارهای زبان بدن برای به دست آوردن اعتماد به نفس را آشنایی با اصول زبان بدن در قرار های عاشقانه چگونه در برخورد اول تاثیر‌گذار رفتار کنیم؟ اهمیت زبان بدن در ارتباطات چگونه حرکت معنی دار زبان بدن دست ها را بشناسیم؟ بازاریابی بااستادشو همراه شو… – پیشگام در تغییر و تحول فردی آموزش ویدیویی برقراری ارتباطات حرفه‌ای و موثر با دیگران چگونه بدون بیان حتی یک کلمه جهان را تحت تاثیر قرار دهیم؟! چه طور با زبان بدن هر خانومی را به خود علاقه مند کنیم؟ چگونه از زبان بدن در طراحی تبلیغات اثرگذار استفاده کنیم؟ ترفند روانشناسی زبان بدن برای موفقیت در محل کار آموزش زبان بدن چگونه در کشورهای خارجی ارتباط برقرار کنیم؟ 7 روش استفاده از زبان بدن برای برقراری ارتباط آموزش بازاریابی موثر با فراگیری زبان بدن ارتباط غیرکلامی چیست؟ تعریف و انواع ارتباط غیرکلامی و ۳۱ راه برای درک زبان بدن زنان آموزش زبان بدن برای افزایش اعتماد به نفس و موفقیت حرکات سر در زبان بدن چگونه با زبان بدن اعتماد دیگران را به خود جلب کنیم؟ از زبان بدن چگونه استفاده کنیم؟ چگونه از زبان بدن تان درست استفاده کنید؟ چگونه زبان بدن واقعیت شما را آشکار می کند Lahzehnama.ir چگونه با دیگران ارتباط موثرو بهتری برقرار کنیم؟ چگونه از زبان بدن در فروش بیمه‌عمر استفاده کنیم؟ – اصول و ارتباط غير كلامي چیست؟ انواع ارتباط غیرکلامی و زبان بدن زبان بدن – نیما رازهای زبان بدن را چگونه بیاموزیم؟ فوت‌و‌فن‌های استفاده از زبان بدن 12 نکته از زبان بدن برای موفقیت شغلی: بخش 1 آموزش مدیریت و جذب سرمایه با زبان بدن چگونه به بهترین نحو از زبان بدن تان استفاده کنید؟ چگونه جذاب و دوست داشتنی باشیم؟ جادوی زبان بدن چگونه برنامه ریزی کنیم که آن را دوست داشته باشیم؟ چگونه با زبان بدن با جنس مخالف خود تماس برقرار کنیم رمز و رازهای زبان بدن در کسب و کار بلد شو زبان بدن در تدریس چگونه در برقرای یک ارتباط موثر،کلام تاثیر گذار داشته دانلود کتاب دامیز: زبان بدن (نسخه PDF) جستجوهای مربوط به چگونه برای موفقیت در ارتباطات از زبان بدن استفاده کنیم

نظرات




نماد