سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

هر کاری کنید تا افراد شما را به رقبایتان ترجیح دهند مزیت رقابتی محسوب می شود. مزیت رقابتی یکی از مهمترین عواملی است که باعث موفقیت هر کسب و کار اینترنتی می شود. البته در همه کسب و کارها باید مزیت رقابتی وجود داشته باشد. در این مقاله قصد دارم در مورد مزیت رقابتی و ضرورت آن در کسب و کار های آنلاین صحبت کنم. پس برای اینکه بدانید مزیت رقابتی چیست و چرا اینقدر در کسب و کارهای اینترنتی مهم است همراه همیار وب باشید. راستی مزیت رقابتی شما در کسب و کار اینترنتی تان چیست؟

مزیت رقابتی چیست؟

ایجاد مزیت رقابتی شاید چندان کار سختی هم نباشد. معمولا با استفاده از نقص هایی که در کسب و کارهای رقبایتان است می توانید برای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید. به عنوان مثال رقیب شما محصولاتش را 6 ساعته به دست مشتریانش می رساند. شما می توانید مدت زمان تحویل محصولاتتان را به مشتریان خود کمتر کنید و این می تواند یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد کند. البته این فقط یک مثال ساده بود.

مزیت رقابتی شامل هر چیزی می شود که شما را نسبت به رقبایتان محبوب تر کند. مزیت رقابتی در بسیاری از مواقع با استفاده از تکنیک های فروش و بازاریابی اینترنتی نیز ایجاد می شود.

 

مزایای مزیت رقابتی چیست؟

اولین مزیتی که مزیت رقابتی برای هر کسب و کاری دارد این است که افراد بیشتری کسب و کار مورد نظر را برای رفع نیاز خود انتخاب می کنند. این امر مسلما باعث ایجاد چند برابر شدن مشتری ها و در نهایت افزایش فروش می شود.

از دیگر مزایایی که مزیت رقابتی برای هر کسب و کاری ممکن است داشته باشد بیشتر دیده شدن آن توسط مردم است. مطمئن باشید اگر شما نسبت به رقبای خود مزیت رقابتی خوبی داشته باشید مردم درباره شما صحبت می کنند و این باعث می شود تا نام کسب و کار شما دهان به دهان بین افراد زیادی بچرخد و معرفی شود.

 

چگونه مزیت رقابتی ایجاد کنیم؟

بهترین راه برای اینکه بتوانید برای کسب و کار خود مزیت رقابتی ایجاد کنید این است که به کسب و کارهای رقبای خود نگاه کنید. همین الان وارد سایت آن ها شوید ببینید چه چیزهایی نظر شما را جلب می کند؟ از محتوا گرفته تا مدل سرویس دهی آن ها به مشتریانشان. حتی اگر براتون امکان داشت سعی کنید جزء یکی از مشتریان آن ها شوید تا از نحوه پشتیبانی و سرویس دهی آن ها آشنا شوید. شاید پشتیبانی آن ها ضعیف باشد! شاید محصولاتشان گارانتی نداشته باشد. شاید در تحویل محصول به مشتریانشان ضعیف عمل کنند. شاید خدمات پس از فروش نداشته باشند و شاید های دیگر…

سعی کنید تمام ضعف هایی که در رقبای شما است را پیدا کنید و در خود تقویت شان کنید. البته شاید خیلی از دوستان به این چیزها مزیت رقابتی نگویند ولی مطمئن باشید با استفاده از همین روش می توانید مزیت رقابتی برای خود ایجاد کنید و موفقیت خود را در کسب و کارتان تضمین کنید.

 

مزیت رقابتی همیار وب چیست؟

اینطور که از زبان مشتریان و کاربران سایت مان شنیده ایم بزرگترین مزیت رقابتی ما نسبت به رقبایمان نحوه تولید و نگارش محتوای سایتمان است. بله همین مورد می تواند مزیت رقابتی باشد. ساده نوشتن، استفاده نکردن از اصطلاحات تخصصی و احترام به هر قشری از مخاطبان می تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

خیلی از سایت ها فقط محتوا تولید می کنند بدون اینکه خودشان را جای مخاطب بگذارند تا ببینند محتوایی که تولید کرده اند آیا واقعا به درد مخاطبانشان می خورد یا نه؟ خیلی از دوستان دیگر هم سعی می کنند با ترجمه کردن مقالات خارجی محتوا تولید کنند.

همانطور که متوجه شدید بعضی وقت ها همین چیزهای ساده می تواند برای شما مزیت رقابتی باشد و کسب و کارتان را متحول کند.

 

مزیت رقابتی شما در کسب و کار اینترنتی تان چیست؟

پس همانطور که متوجه شدید خیلی مهم است هر کسب و کاری برای خود مزیت رقابتی داشته باشد. همین الان یک کاغذ بردارید و روی آن چیزهایی را بنویسید که به نظر خودتان می تواند برای شما مزیت رقابتی ایجاد کند. فرقی نمی کند چی باشد. مهم این است که هر چیزی که باشد شما را نسبت به رقبای خود متمایز می کند.

اگر شما هم می خواهید مانند رقبای خود ظاهر شوید و حرف جدیدی برای گفتن ندارید بهتر است دیگر ادامه ندهید. مطمئن باشید اگر مزیت رقابتی نداشته باشید هرگز در کسب و کار اینترنتی خود موفق نخواهید شد. هرگز نمی توانید مثل کسب و کارهای بزرگ دیده شوید.

 

جمع بندی و سخن آخر

اگر مزیت رقابتی ندارید، بهتر است هرگز رقابت نکنید! به این جمله فکر کنید. مطمئن باشید مزیت رقابتی در هر کسب و کاری ضرورت دارد. برای اینکه بیشتر دیده شوید و مردم شما را نسبت به رقبای خود ترجیح بدهند باید وجه تمایزی با رقبای خود داشته باشید.

به سایت های بزرگ ایرانی مثل دیجی کالا نگاه کنید. ببینید چه مزیت های رقابتی نسبت به رقبایش دارد که اینقدر موفق است. شما نیز می توانید همانند وب سایت های پولساز ایرانیباشید به شرط اینکه مزیت رقابتی داشته باشید. امیدوارم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : مزیت رقابتی شما در کسب و کار اینترنتی تان چیست؟ مزیت کسب و کار اینترنتی شما نسبت به رقیبانتان چیست؟ مزیت رقابتی کسب و کار شما چیست ؟ مزیت رقابتی چیست؟ و چرا باید داشته باشیم؟ کسب مزیت رقابتی مزیت رقابتی شما چیست؟ همیار وب (hamyarewebco) sur Pinterest ایده پردازی برای شروع کسب و کار اینترنتی بایگانی: مزیت رقابتی تکنیک های نوشتن متن های پر کلیک در اینترنت فیلیپ ایوَنس: چگونه داده‌ها کسب و کار را تغییر می‌دهند مدلهای کسب و کار Business Model کسب و کار اینترنتی آموزش محور بهترین نوع کسب و کار انواع کسب و کار: از انواع کسب و کار اینترنتی ۵ چیزی که مردم برای آن پول پرداخت میکنند چیست؟ مزایای کسب و کار اینترنتی برای موفقیت در کسب‌وکار کوچک خود از این 5 اشتباه اجتناب کنید راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزیت رقابتی چیست ،آشنایی و به کاربستن این مفهوم کسب و کار اینترنتی چیست؟ انواع کسب و کار: از انواع کسب و کار اینترنتی تا کسب و راههایی برای کسب مزیت رقابتی در ووکامرس کارآفرینی اینترنتی را از امروز شروع کنید بهترین دلیل برای ثروتمند شدن کارآفرین های موفق آموزش بازاریابی بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر موثر است؟ راه اندازی کسب و کار اینترنتی از صفر برند و برند سازی چیست؟ – وب سایت فرشید بهارلو [PDF]راه اندازی و مدیریت کسب و کار کارآفرینی: تالیف: رایانش ابری چیست؟ 12 مزایای رایانش ابری (کلود) برای چاپخانه ها طرح کسب و کار چیست و آنچه که استارت‌آپ‌ها باید درباره آن بدانند آراتیس: استارتاپهای ایرانی کسب و کار اینترنتی آموزش محور مزیت رقابتی چیست ؟ انواع کسب و کار 57 mejores imágenes de کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی ایده های پول ساز در کسب و کار اینترنتی رویکرد برنامه ریزی استراتژیک برند، چگونه کسب و کارتان را متمایز می دامنه اینترنتی سایت چیست؟ افزایش فروش محصولات کسب و کار اینترنتی چرا باید با کاربران سایت کسب و کار اینترنتی ارتباط صمیمانه داشت پرسونای مشتری چیست؟ [PDF]می‌خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم، از کجا شروع کنم؟ شعار تبلیغاتی؛ مزیت رقابتی یک کسب و کار استراتژی برند، نقشه راه برند و اساسنامه برند چیست؟ زندگی نامه هری کارپنتر http://vision اگر پولی برای تبلیغات ندارید سایت تان را سئو کنید مقالات ISI تجارت و کسب و کار الکترونیک : 184 مقاله انگلیسی + ترجمه کارآفرینی اینترنتی احتمالاً شما هم روزی به کسب درآمد از اینترنت فکر کردید.اینترنت شعار برای کسب و کارها چیست و چه هدفی در افزایش گام های موفق در راه اندازی کسب و کار جدید 3 چطور یک کسب و کار اینترنتی راه‌اندازی کنیم چرا بازیکنان حرفه‌ای بدون رقابت کردن در هر رقابتی پیروز میشوند دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟ کسب و کار اینترنتی (کامل) ۵ گام مهم برای راه‌اندازی یک تجارت الکترونیکی موفق – کسب و کار موفق قوانین طلایی تبلیغات اینترنتی پاورپوینت آشنایی با ارتقاء استراتژی رقابتی کسب و کار [DOC]دریافت فایل مزیت رقابتی در استراتژی اگر دوست دارید در کسب و کارتان برنده باشید طرح بازاریابی داشته باشید استراتژی در مدیریت بولتن، پایش و آنالیز بیست و چهار ساعته شبکه های اجتماعی و اخبار کسب درآمد از اینترنت یا کسب و کار اینترنتی

نظرات




نماد