سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

معمولا افرادی که با دنیای بازاریابی اینترنتی آشنا هستند حتما می دانند بازاریابی درونگرا چیست؟ راه کارهایی مانند بهینه سازی سایت برای گوگل،ایمیل مارکتینگ،بازاریابی شبکه های اجتماعی و … . ابزارهایی برای بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing هستند.در این مقاله قصد دارم به معرفی کامل بازاریابی درونگرا بپردازم.

بازاریابی درونگرا چیست؟

بازاریابی درونگرا یعنی توسط ابزارهای بازاریابی که در اختیار داریم بتوانیم بدون اینکه به مخاطب التماس کنیم آن ها را به مشتری تبدیل کنیم. اگر بخواهم به گونه دیگری بازاریابی درونگرا را تعریف کنم این گونه بیان می کنم که تولید محتوا مخصوص مخاطبان به گونه ای که نیاز آن ها را بر طرف کند و بتواند از این طریق آن ها را به سایت شما جذب کند.

 

مهمترین هدف در بازاریابی درون گرا چیست؟

در بازاریابی درونگرا ابتدا باید محتوا تولید کنیم سپس آن را به گونه های مختلف انتشار دهیم. مهمترین هدف در بازاریابی درونگرا به ترتیب جذب مخاطب، تبدیل مخاطب به مشتری احتمالی و تبدیل مشتری احتمالی به مشتری وفادار و همیشگی است. در بازاریابی درون گرا باید نرخ تبدیل را افزایش دهیم. نرخ تبدیل یعنی تعداد مخاطبانی که به درخواست شما پاسخ مثبت می دهند.

 

چگونه از بازاریابی درونگرا استفاده کنیم؟

در بازاریابی درونگرا ابتدا باید محتوایی هدفمند تولید کنیم که پاسخگوی نیاز های اصلی مخاطب یعنی همان مشتری بالقوه ما باشد. سپس باید محتوای تولید شده را به قدری گسترش دهیم که به راحتی در معرض دید و دسترس مخاطبان ما قرار گیرد. هرچه بیشتر و هدفمند تر محتوا تولید کنیم بهتر است.

 

همانطور که قبلا اشاره کردم در بازاریابی درونگرا می توانیم از روش های مختلف بازاریابی اینترنتی مثل بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویسی و … استفاده کنیم. در واقع ما باید بدانیم مخاطبان ما ممکن است بیشتر از چه راهی به سایت ما بیایند که ما از آن روش استفاده کنیم.

تولید محتوا و نشر آن به روش های مختلف باید به روز باشد و مناسب با نیاز مخاطب انجام شود.

بازاریابی درونگرا

بازاریابی برون گرا چیست؟

بازاریابی برون گرا همان تبلیغات سنتی در بازار فیزیکی است که اکثر اوقات با هزینه های سنگین همراه است. در بازاریابی برون گرا برند ها و شرکت ها پیام های خود به مخاطبان خود تحمیل می کنند. به عنوان مثال زمان تماشای یک سریال در تلویزیون ممکن است بین آن آگهی 3 دقیقه ای از تبلیغ یک محصول برای شما به نمایش درآید.

در بازاریابی برون گرا معمولا از ابزارهایی مانند تلویزیون،نمایشگاه ها،بیلبورهای تبلیغاتی داخل شهر و از این نوع ابزارها استفاده می شود که به خاطر هزینه سنگین آن اصلا برای کسب و کار های کوچک توصیه نمی شود.

 

چرا بازاریابی درونگرا؟

در جایی که مخاطبان تلاش می کنند تا کسب و کار شما را پیدا کنند چرا نباید از بازاریابی درون گرا استفاده شود؟ به جای اینکه هزینه های سنگین برای تبلیغات اینترنتی و بازاریابی برون گرا انجام شود چرا از ابزارهای رایگان بازاریابی درون گرا مثل مواردی که در بالا اشاره کردم مثل وبلاگ نویسی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده نشود؟

هزینه هایی که در بازاریابی درونگرا می شود بسیار ارزان تر از بازاریابی برون گرا است. به عنوان مثال شما می توانید بدون هیچ هزینه ای پیج خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید و با استراتژی های بازاریابی در اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهید. یا اینکه برای راه اندازی یک وب سایت به راحتی و با کمترین هزینه می توانید توسط سایت ساز رایگان وردپرس، وب سایت خود را راه اندازی کنید. توسط محصول طراحی سایت بدون کد نویسی این امر امکان پذیر است.

 

به بازاریابی درونگرا بازاریابی رباشی یا جاذبه ای هم می گویند. شما با محتوایی که در وب سایت خود ارائه می کنید می توانید مخاطب را به دنبال کسب و کارخود بکشانید. به جای اینکه پیامتان در جای شلوغ و بین جمعی ناشناخته به افراد تحمیل کنید، با این روش می توانید مثل آهنربا مشتریان را به سایت خود جذب کنید.

 

سخن آخر این است که در این مقاله سعی کردم شما را تنها با بازاریابی درونگرا آشنا کنم. بازاریابی درونگرا همان روش های مختلف بازاریابی اینترنتی است. بازاریابی درون گرا یا Inbound Marketing مناسب برای کسب و کارهای کوچک اینترنتی است. بهتون پیشنهاد می کنم قبل از اینکه بخواهید هزینه های سنگینی برای رونق در کسب و کار اینترنتی خود پرداخت کنید کمی به بازاریابی درونگرا فکر کنید.


تگ ها : بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing بازاریابی درونگرا، ربایشی یا جاذبه‌ای (Inbound Marketing) چیست بازاریابی درونگرا چیست ؟ مراحل بازاریابی ربایشی یا جاذبه ای بازاریابی درون گرا (جاذبه ای یا ربایشی) به زبان ساده چیست؟ بازاریابی درون گرا یا بازاریابی درونی چیست بازاریابی درون گرا یا Inbound Marketing چیست؟ بازاریابی درونگرا یا (Inbound Marketing) چیست؟ بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing) چیست؟ بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟ بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای(Inbound Marketing) چیست بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای (Inbound marketing) چیست؟ تبلیغات درون گرا (inbound Marketing) چیست؟ بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه‌ای چیست؟ چرا باید از بازاریابی بازاریابی درون گرا یا inbound marketing چیست؟ بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing) به زبان ساده چیست؟ Inbound Marketing یا بازاریابی درونگرا چیست؟ بازاریابی جاذبه ای یا درون گرا (inbound marketing) چیست؟ بازاریابی درونگرا چیست؟ بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) بازاریابی ربایشی بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟ محمد کیان راد بازاریابی ربایشی یا بازاریابی درون‌گرا ( Inbound Marketing) تفاوت بازاریابی محتوا و بازاریابی درون گرا بازاریابی درونگرا مقاله بازاریابی درونگرا یا ربایشی (Inbound Marketing) Inbound Marketing یا بازاریابی ربایشی چیست ؟ کسب و کار اینترنتی مدیر آینده on Instagram: “بازاریابی درونگرا یا دیجیتال مارکتینگ چیست؟ » کارا سیستم بازاریابی درونگرا چیست بازاریابی ربایشی – مجله کلیک بازاریابی درون گرا ارتقای اپلیکیشن موبایل از طریق بازاریابی درون‌گرا(Inbound Marketing) با بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ای در تبلیغات بیشترآشنا دیجیتال مارکتینگ چیست؟ بازاریابی درونگرا – آموزش سایت سازی بازاریابی درونگرا (Inbound Marketing) چیست؟ [بایگانی] دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ روش‌های پیاده سازی بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing) بازاریابی جاذبه ای/بازاریابی درونگرا در مقابل بازاریابی برونگرا/سنتی بازاریابی اینترنتی چیست؟ ضرورت استفاده از بازاریابی درونگرا و مزایای بکارگیری آن بازاریابی جاذبه ای (درون گرا) بایگانی: Inbound Marketing Inbound Marketing بازاریابی درونگرا چیست؟(اصفهان پلاس) بازاریابی جاذبه ای چیست؟ بازاریابی درون گرا بازاریابی درون گرا به زبانی ساده بایگانی‌ها بازاریابی درون گرا بازاریابی درونگرا inbound marketing نوعی از… – تبریز سئو - مراحل بازاریابی درونگرا چیست؟ - بازاریابی سیاسی بازاریابی جاذبه ای چیست ؟ تغییر دادن چگونگی انجام کسب و کار با بازاریابی درونگرا استودیو گرافیک جوهری نوشتن محتوای اختصاصی برای سایت بازاریابی دیجیتال چیست؟ – میلاد قانع بازاریابی اینترنتی (آنلاین) چیست؟ Searches related to بازاریابی درونگرا یا (Inbound Marketing) چیست؟

نظرات




نماد