سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

کسب و کارهای اینترنتی زیادی هستند که از انواع مختلف بازاریابی اینترنتی برای معرفی و توزیع خدمات و محصولات خود استفاده می کنند. تعدادی از کسب و کارهای اینترنتی توسط بازاریابی محتوا تلاش می کنند که خود را به صفحه اول گوگل برسانند. تعدادی از کسب و کارهای اینترنتی هم هستند که توسط بازاریابی در شبکه های اجتماعی و برگزاری کمپین های تبلیغاتی ویروسی قصد معرفی محصولات و خدمات خود را دارند. در این مقاله قصد دارم به این سوال به صورت کامل پاسخ دهم که بهترین روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک اینترنتی چیست؟

 

در کسب و کارهای کوچک به خاطر اینکه با بودجه و سرمایه گذاری های کم راه اندازی شده اند تبلیغاتی مثل تبلیغات سنتی که هزینه های سنگینی را شامل می شوند جایی ندارند. البته عقلانی هم نیست که مدیران این کسب و کارها از این روش ها برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنند. تبلیغات سنتی و همچنین تبلیغات اینترنتی پر هزینه مثل تبلیغات کلیکی مخصوص کسب و کارها و برندهایی است که می خواهند در آینده کسب و کار خودشان را در ذهن مردم حک کنند و قدرت و بودنشان را به کسب و کارهای دیگر ثابت کنند. میشه گفت یک جور بزرگ نمایی است. ولی خب یکی از بهترین ابزارها برای برندینگ و شناخت سریع خود به مخاطبانشان است.

در دنیای دیجیتال امروز روش های زیادی برای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی وجود دارند. مثلا بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ روش مقرون به صرفه ای برای بازاریابی اینترنتی است که نرخ بازگشت سرمایه خوبی را به ارمغان می آورد و مناسب برای تمام کسب و کارها است. ولی سوال اینجاست که بهترین روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک اینترنتی چیست؟ به نظر من بازاریابی محتوا و تولید محتوای هدفمند و اختصاصی می تواند بهترین راه برای رشد کسب و کارهای کوچک اینترنتی باشد. امروزه بازاریابی محتوا جزء اصلی کسب و کارهای بزرگ شده است. با تولید محتوا می توان علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود افراد بسیاری را نیز با کسب و کارتان آشنا کنید.

 

ویژگی های بازاریابی محتوا در کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک که توان پرداخت هزینه های گزاف برای تبلیغات اینترنتی را ندارند. می توانند از بازاریابی محتوا که تقریبا می توان گفت روش بازاریابی رایگانی است استفاده کنند. تولید محتوا و بازاریابی محتوا کار سختی است ولی با تمرکز روی نوع مخاطبان و شناخت کامل از آنها تا حدودی آسان تر است. شما توسط بازاریابی محتوا می توانید ترافیک بالایی را به سایت خود جذب کنید.

بهترین روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک اینترنتی چیست؟

همچنین توسط بازاریابی محتوا و تولید محتوایی که می کنید و انتشارش در سایت خود، با این کار صفحات سایت خود را افزایش می دهید و در گوگل رتبه بسیار خوبی را می توانید کسب کنید. این یعنی یک تیر با دو نشان! البته ویژگی های بازاریابی محتوا به همین جا ختم نمی شود. شما توسط بازاریابی محتوا و ایجاد یک کمپین ویروسی تاثیر گذار می توانید افراد بسیار زیادی را با کسب و کار خود آشنا کنید. البته ویروسی کردن محتوا کار نسبتا سختی است و شما باید یک متخصص در این زمینه باشید.

 

برای موفقیت در بازاریابی محتوا باید صبر داشته باشید و شاید زمان بر بودن آن تنها نقص بازاریابی محتوا باشد. در بازاریابی محتوا شاید چند ماه طول بکشد تا شما به نتیجه ایده آل خود دست پیدا کنید. دلیلش هم این است که مدتی طول می کشد تا محتوای شما در جاهای مختلف پخش شود و همچنین در گوگل ایندکس شود. در بازاریابی محتوا ارتقای محتوا خیلی مهم است. در بعضی مواقع هم ممکن است ارتقای محتواهای قبلی نسبت به تولید محتوای جدید الزامی باشد.

 

اصول بازاریابی محتوا

در تولید محتوا باید هدف داشته باشید. باید بدانید قصدتان از بازاریابی محتوا چه هست. آیا فقط می خواهید ترافیک ساتتان افزایش یابد؟ آیا می خواهید برندتان معروف شود؟ و یا اینکه نرخ تبدیل خود را بالا ببرید؟ باید دقیقا بدانید دنبال چه هستید. از همه مهم تر باید بدانید کلمات و عبارات کلیدی که می خواهید روی آن ها بیشتر مانورد دهید چه هستند. برای اینکار باید بدانید مخاطبانتان بیشتر چه کلمات کلیدی را در گوگل سرچ می کنند. یکی دیگر از مواردی که باید در بازاریابی محتوا برای خود تعیین کنید این است که قرار است هر چند روز یک بار محتوا تولید کنید. باید برای خودتان تعیین کنید که مثلا هفته ای یک بار یک مقاله در سایت خودم قرار می دهم.

سخن آخر این است که بازاریابی محتوا گزینه خیلی خوبی برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک و نوپای اینترنتی است. به نظر من هر کسب و کاری که سرمایه کمی دارد و توان پرداخت هزینه های بالای تبلیغاتی را ندارد بهتر است از بازاریابی محتوا استفاده کند و مطمئن باشد که نتایج شگفت انگیزی را مشاهده می کند. در آینده ای نه چندان دور بازاریابی محتوا به قسمت اصلی سئوی سایت تبدیل خواهد شد و بسیاری از کسب و کارهایی که از همین الان بازاریابی محتوا را شروع کرده اند شانس بیشتری را در گرفتن رتبه خوب در گوگل دارند. پس اگر می خواهید از قافله عقب نمانید بهتون پیشنهاد می کنم از همین حالا به فکر تولید محتوا و بازاریابی محتوا باشید.


تگ ها : بهترین روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک اینترنتی چیست ایده بازاریابی اینترنتی ارزان برای کسب و کارهای کوچک کدامند؟! ایده های ایده های بازاریابی مفید برای کسب و کارهای کوچک که موجب رشد آنها می گردد ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی ۱۰ راه برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک با کمترین بودجه 10 ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی در کسب و کارهای کوچک بازاریابی و نقش آن در موفقیت کسب و کارهای کوچک راهکار های توسعه کسب و کارهای کوچک بازاریابی اینترنتی و ارزان ترین روش آن 14 گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار ایده و خلاقیت ها در بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی چیست در این مقاله شما به طور کامل در این باره هفت روش بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک + اجرای صوتی کسب و کار اینترنتی چیست؟ ۶ مورد از بهترین انواع استراتژی تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک بازاریابی اینترنتی چگونه یک کسب و کار آنلاین موفق راه اندازی کنیم ابزار های رایگان بازاریابی اینترنتی کسب و کار اینترنتی سه اصل مهم برای ایجاد یک کسب و کار پررونق چیست؟ آموزش کسب و کار اینترنتی Les 169 meilleures images du tableau بازاریابی اینترنتی sur معرفی 50 وب سایت برتر برای کارآفرینان نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA) 4 تاکتیک تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ مدیریت کسب و کار: ۱۷ نرم‌افزار ضروری که برای موفقیت نیاز دارید توصیه های بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک – مشاوره بازاریابی و بازاریابی کسب و کار و روش های خلاقانه برای کسب وکار کوچک شما 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر تناسبات کاري در کسب و کار اينترنتي ۷ روش برای سئو در کسب و کارهای کوچک بهترین استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارهای کوچک 101 ایده بازاریابی کسب و کار کوچک بهترین روش خروج از کسب و کار های کوچک چیست ؟ بازاریابی اینترنتی چیست؟ آموزش کسب و کار اینترنتی بازاریابی درونگرا پنج ایده فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک در کسب و کارهای کوچک سئو را بهتر کنیم چگونگی تهیه مدل کسب و کار چرا وردپرس بهترین گزینه برای کسب و کارهای کوچک است؟ بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ چیست؟ معیار های یک مشاور بازاریابی خوب و مطمئن چیست ؟ 5 راه برای بهبود بازاریابی کسب و کار کوچک شما سایت های فروشگاهی اینترنتی چگونه کسب و کارها را به سمت موفقیت مدیر آینده چگونه از بازاریابی اینترنتی کسب درآمد کنیم رویکردهای بازاریابی برای کسب وکار کوچک به «Google برای کسب و کار من» خوش آمدید چرا بازاریابی محتوا بهترین روش برای بازاریابی اینترنتی است کسب و کار اینترنتی چیست ؟ تفاوت SEM و SEO چیست؟ [DOC]مدل کسب و کار چیست؟ راویدآ : طراحی سایت در شیراز دانشنامه کسب و کار مدیریت کسب و کارهای کوچک با ۶ نکته‌ای که برای پیشرفت باید بدانید پایان نامه بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط ۷ دلیل برای شکست کسب و کار های کوچک در بازاریابی اینترنتی بهترین ایده های کارآفرینی و کسب و کار: Home چهار روش ساده برای جذب مشتری جدید مرجع جامع هك رشد كسب و كارهاي ايران بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ کسب و کار اینترنتی (E

نظرات




نماد