سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ویدئو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی امروزه به یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابی اینترنتیتبدیل شده است. توسط ویدئو مارکتینگ خیلی راحت تر امکان جذب ترافیک نسبت به روش های دیگر است. کاربران امروزی دیگر حوصله خواندن متون طولانی را ندارند. بیشتر افراد ویدئو های آموزشی را به فرمت های دیگر محتوایی ترجیح می دهند. به خاطر همین هم است که اکثر صاحبان کسب و کارها و سئو کارها روی به بازاریابی ویدئویی آوردند و سعی دارند استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را به بازاریابی ویدئویی تغییر بدهند.و از این طریق بتوانند مخاطبان زیادی را به کسب و کار خود جذب کنند.

ویدئو مارکتینگ چیست؟

ویدئو مارکتینگ در یک تعریف بسیار ساده یعنی بازاریابی از طریق تولید و انتشار ویدئو. در بازاریابی ویدئویی ممکن است معرفی برند ، محصول یا خدماتی انجام شود. به بیان ساده جذب مخاطبان علاقه مند به کسب و کاری از طریق ویدئو را ویدئو مارکتینگ می گویند.

 

هدف از ویدئو مارکتینگ چیست؟

هدف اصلی در ویدئو مارکتینگ برندسازی و فروش محصولات و خدمات است. البته بستگی به نوع کسب و کار هم دارد. درست است که یکی از اهداف اصلی در ویدئو مارکتینگ فروش محصولات است ولی بعضی از افراد فکر می کنند با همان ویدئوهای ابتدایی باید محصولاتشان به فروش رود که این باور کاملا اشتباه است. اگر شما هم اینگونه فکر می کنید بهتون پیشنهاد می کنم هیچ ویدئویی تولید نکنید. و وقت خود را در این روش هدر ندهید. علت اصلی هم این است که شما باید ابتدا برندتان را به مخاطبانتان بشناسانید و سپس از این طریق محصولاتتان را به فروش برسانید.

 

اهداف اصلی در ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ بهترین ابزار برای اطلاع رسانی در خصوص برند و محصولات است. اصلی ترین هدف بازاریابی ویدئویی این است که مخاطبان را با کسب و کار خود آشنا کنید و به نحوی آن ها را درگیر ویدئو ها کنید که ترغیب به لایک، کامنت گذاری و اشتراک گذاری ویدئو ها در شبکه های اجتماعی شوند. یکی دیگر از هدف های ویدئو مارکتینگ افزایش بازدید سایت است که گوگل علاقه مند به لینک هایی است که از طریق ویدئوها به سایت شما ختم می شود. به خاطر همین است ورودی هایی که از سایت یوتیوب وارد سایت شما می شوند برای گوگل بسیار با ارزش است.

 

هدف نهایی در بازاریابی ویدئویی فروش محصولات است. که اغلب افراد به دنبالش هستند. تحقیقات نشان داده است، سایت هایی که از ویدئو برای تبلیغات محصولات سایت خود استفاده می کنند به مراتب فروش بیشتری نسبت به سایت هایی که از دیگر روش های تبلیغاتی استفاده می کنند دارند. همچنین سایت هایی که از ویدئو در صفحه تبلیغات محصول خود استفاده می کنند 68 درصد بیشتر صفحات آن ها مورد بازدید واقع می گردد.

 

7 ویژگی ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی

ویژگی های ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی

1.علاقه مشتریان به ویدئو

تحقیقات نشان داده است که بسیاری از مشتریان خرید های خود را بعد از تماشا کردن ویدئوی مربوط به آن محصول انجام می دهند. مشتریان زیادی ویدئو را به متن یا عکس ترجیح می دهند. بهتر است بدانید که روزانه چیزی حدود 4 میلیارد ویدئو در سایت یوتیوب بار گذاری می شود. این نشان دهنده این است که ویدئو ها از دیگر فرمت های محتوایی بیشتر طرفدار دارند. با ویدئو می توانید خود را بیشتر در ذهن مخاطب جای دهید.

 

2.فروش به افراد تنبل

امروزه افراد هم سرشان شلوغ است و هم حوصله خواندن متن های طولانی را به هیچ وجه ندارند. هر چقدر هم که تبلیغ نویسی محصولاتتان حرفه ای و جذاب باشد باز هم باید متون طولانی را برای نوشتن آن به کار ببرید. به همین علت ویدئو بهترین گزینه است. به خاطر اینکه توسط ویدئو به راحتی می توانید حجم بالایی از اطلاعات را به مشتریان به قول معروف تنبل خود ارائه کنید.

 

3.فروش سریع تر

ویدئو مارکتینگ باعث فروش سریع تر محصولات می شود. به خاطر اینکه توسط ویدئو راحت تر می شود ویژگی های یک محصول را به مشتری القا کرد. بسیاری از فروشگاه های مطرح اینترنتی دنیا مثل آمازون گفته اند که با ویدئو مارکتینگ نرخ فروش محصولاتشان 35 درصد افزایش پیدا کرده است.

 

4.قابلیت ویروسی شدن

با تولید و انتشار ویدئوهای جذاب احتمال ویروسی شدن آن ها بالا است. به خاطر اینکه امروزه هر کاربری که از هر ویدئویی خوشش بیاید فورا آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد تا دوستانشان هم از دیدن آن ویدئو بی نصیب نمانند. جالب است بدانید روزانه بیشتر از 700 ویدئو در شبکه اجتماعی توئیتر توسط کاربران اشتراک گذاری می شود.

 

5.ارزش قائل شدن توسط گوگل

امروزه موتورهای جست و جو از جمله گوگل به ویدئو ها بسیار اهمیت می دهند. در گوگل بهترین رتبه به ویدئو هایی داده می شود که در شبکه های اجتماعی بیشتر اشتراک گذاشته شده باشند. همچنین قرار گرفتن ویدئو ها در سایت های دیگر مثل سایت های اشتراک ویدئو از عوامل مهم رتبه دهی گوگل به ویدئوها است. از طرفی ویدئو های رتبه دار بیشتر جلب توجه کاربران قرار می گیرند.

 

6.کاهش نرخ پرش

دیدن ویدئو ها مسلما زمان بر است. هنگامی که شما به عنوان مثال یک ویدئو مربوط به ویژگی های محصول خود قرار می دهید کاربر مجبور است که آن ویدئو را کامل تا آخر ببیند. معمولا ویدئو های کوتاه توسط افراد دانلود نمی شوند و بیشتر ترجیح می دهند ویدئو را به صورت آنلاین تماشا کنند. همین باعث می شود کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند و این در کاهش بانس ریت و نرخ پرش شما ماثر است. همانطور که می دانید کاهش بانس ریت هم به افزایش اعتبار شما در گوگل کمک بسیاری می کند.

 

7.افزایش میزان اعتماد کاربران

همانطور که می دانید خیلی از افراد هنوز هم که هنوزه به معاملات آنلاین اعتماد ندارد و شاید تا الان هیچ محصولی را به صورت آنلاین از اینترنت خریداری نکرده اند. با ویدئو مارکتینگ بهترین فرصت است تا اعتماد این افراد را جلب کنید. در ویدئو مارکتینگ می توانید ویژگی های محصول خود را به طور کامل نمایش دهید. به عنوان مثال محصولی در زمینه بهینه سازی سایت آماده کرده اید. کافی است مقداری از فیلم آموزشی مربوط به سئوی سایت را به کاربرانتان نمایش دهید. از این طریق است که کاربران به محتوای محصول شما پی می برند و می دانند قرار است چه چیزی خریداری کنند.

 

سخن آخر این است که ویژگی هایی که از ویدئو مارکتینگ در این مقاله عنوان کردم  فقط گوشه ای از ویژگی های بازاریابی ویدئویی است. ویدئو مارکتینگ یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است که بدون شک در سال های آتی بسیاری از کسب و کارها نا خودآگاه مجبور به استفاده از آن هستند. امیدوارم از مقاله 7 ویژگی ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : 7 ویژگی ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی ویژگی های ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی ویژگی‌های ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی 7 ویژگی ویدئو مارکتینگ در بازاریابی اینترنتی بازاریابی آنلاین به زبان ساده بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد ؟ صفحه اصلی ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدئویی چیست و فوائد آن در بازاریابی 191 best بازاریابی اینترنتی images on Pinterest باورهای غلط در سئوی سایت 155 best بازاریابی اینترنتی images on Pinterest همیار وب (hamyarewebco) en Pinterest همیار وب (hamyarewebco) sur Pinterest آموزش کسب و کار اینترنتی اینفوگرافیک: هفت ویژگی بازاریابی دیجیتالی برای بیشتر دیده شدن بازاریابی اینترنتی چرا ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی مهم است؟ بلاگ (blog) پیشنهادهایی برای استفاده از Story در کسب‌و‌کار تازه های بازاریابی دیجیتال در سال 2017 بازاریابی اینترنتی با بهترین روش ها برای کسب درآمد واقعی آنلاین مارکتینگ ۶ راز موبایل مارکتینگ که خواهید آموخت… ایمیل مارکتینگ چیست و چگونه باید انجام شود؟ تاثیر ویدئو مارکتینگ بر روی کسب و کارها ویدیو مارکتینگ و ۷ دلیل برای نیاز کسب‌وکارها به آن آشنایی با علم بازاریابی آنلاین و شناخت 8 روش از پربازده‌ترین آن‌ها بازاریابی (Marketing) چیست؟ بازاریابی محتوا چیست؟ بایگانی: کسب و کار چشم انداز و گرایش های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) در سال ویژگی یک رهبر بزرگ تاثیر دیجیتال مارکتینگ در توسعه برند – cafe MBA iran نقش کمپین ویدئو در موفقیت بازاریابی عکاسی و تیزرهای تبلیغاتی ویژگی های سایت خوب برای بازاریابی جلسه دهم دیجیتال مارکتینگ روش های جدید بازاریابی اینترنتی چیست؟ بایگانی: یوتیوب بهترین سایت‌های به اشتراک گذاری ویدئو در ایران بازاریابی تاثیرگذار کارشناس فروش اینترنتی تجارت هوشمند اینترنتی آرتا مارکتینگ روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی معرفی محصول در ویدیو تبلیغاتی بازاریابی در توئیتر 3 گام تا تحول در ویدیوهای بازاریابی صنعت خودرو نگاهی کوتاه به 101 روش و استراتژی بازاریابی که باید بشناسید بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی بازاریابی یا مارکتینگ چیست؟، ۹ جنبه مختلف مارکتینگ راهنمای قدم به قدم بازاریابی اینترنتی دانلود دوره: ابزار بازاریابی Google APK دانلود فیلم فن بیان در ارتباط با مشتری دانشگاه صنعتی شریف گروه بازاریابی محتوایی جوهر، نویسنده در تولید محتوا 8 روش برای دریافت ایمیل بازدیدکنندگان سایت چگونه از اینترنت کسب درآمد میلیونی داشته باشیم؟ آژانس تبلیغاتی شایگان (shayegan راهکارهای بازاریابی در اینترنت 7 ویژگی برند های موفق وبلاگ کاموا بایگانی‌ها بازاریابی اینترنتی بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی [PDF]PDF: بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی

نظرات




نماد