سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ به فروشگاه های هدیه ای که می شناسیم سر بزنیم. از روش های موفقیت آنان و ایده هایشان مطلع شویم و آن ها را با فروشگاه هایی که موفقیتی کسب نکرده اند قیاس کنیم و اشتباهاتی که آن ها انجام داده اند را مرتکب نشویم. از اطلاعاتی چون ساعات کاری، موقعیت فروشگاه، کالا و اجناس مغازه و خدماتی که ارائه می دهند، یادداشت برداریم.

چگونه یک فروشگاه هدیه باز کنیم

گام ۲ به دنبال مکان مناسب برای فروشگاه خود باشیم. مکان مناسب فروشگاه کلید موفقیت شماست، اما به هرحال باید به میزان سپرده خود برای خرید و یا اجاره مکان نیز توجه داشته باشید، چرا که برای خرید اجناس نیز به پول نیاز دارید. شاید بهتر باشد که کار خود را با اجناس کمتر و فروشگاه کوچکتر شروع کنید (حتی می توانید به دست فروشی در مکان های مجاز هم فکر کنید).

چگونه یک فروشگاه هدیه باز کنیم

گام ۳ ابتدا طرحی اقتصادی بچینید و سپس هزینه کنید. هر شغل و حرفه ای نیازمند طرح توجیهی مناسب است. مناسب با سودی که از آن مطمئن هستید، می توانید از بانک وام بگیرید و یا سرمایه گذاری برای خود بیابید تا با او شریک شوید. مجوزهای لازم را برای تاسیس فروشگاه خود بگیرید. اگر در میان هدیه های خود مواد خوردنی و یا آشامیدنی هم دارید، مجوزهای دیگری را نیز باید اخذ کنید.

چگونه یک فروشگاه هدیه باز کنیم

گام ۴ نامی برای فروشگاه خود بیابید که بتواند معرف فروشگاه شما و اجناس داخل آن باشد. نام مناسب و خلاقانه و البته خاص، مورد توجه مردم قرار خواهد گرفت و در افزایش مشتری هایتان نقش بسزایی خواهد داشت. دقت داشته باشید که کسی این نام را برای فروشگاه خود انتخاب نکرده باشد.

گام ۵ همیشه حق با مشتری است. ببینید مشتری هایتان چه می خواهند و به چه خدمات رفاهی نیاز دارند و اغلب مرد هستند یا زن. مولفه های خرید جذاب را فراهم کنید. برپایی حراجی، تخفیف در ازای خرید مازاد و البته رعایت انصاف می تواند مشتری های شما را افزایش دهد و البته آن ها را بار دیگر به فروشگاه شما بکشاند.

چگونه یک فروشگاه هدیه باز کنیم

گام ۶ بازاریابی و تبلیغ را فراموش نکنید. فروشگاه شما باید در نظر مشتریان مقبول بیفتد، تا حتی اگر نیازی هم به جنسی خاص نداشته باشند باز هم به فروشگاه شما بیایند و نگاهی به اجناس شما بیاندازند.

گام ۷ با رویه حسابداری آشنا باشید و یا حسابدار استخدام کنید و یا اینکه ماهیانه کسی را برای حسابرسی فروشگاه خود بیاورید. ثبت فروش، مالیات و خرج هایتان بسیار مهم است. با این شیوه سود و زیان روزانه خود را خواهید دانست و در برنامه ریزی هایتان موثر خواهد بود.

گام ۸ ساعات کاری فروشگاه را مشخص کنید و اگر نیاز داشتید کارگر استخدام کنید تا فروشگاهتان ساعات بیشتری باز باشد. توصیه ما به شما این است که تا رونق نگرفتن کسب و کار، به دنبال استخدام کارگر نباشید و بیشتر به کالای مناسب برای فروشگاه فکر کنید.

چگونه یک فروشگاه هدیه باز کنیم


تگ ها : چگونه یک فروشگاه هدیه باز کنیم آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی از صفر تا صد راههای جذب مشتری در مغازه؛ راهکارهایی ساده برای فروش بیشتر يک فروشگاه کوچک لوازم التحرير چگونه تبليغ مي کند؟ مراحل مهم در راه اندازی بوتیک و فروشگاه پوشاک چگونه یک پاکت بزرگ برای هدیه ایجاد کنیم. پاکت برای پول پرسش‌های متداول 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ هدیه برای همسر مان چگونه انتخاب کنیم ؟ چه چیزی را بخریدکه چگونه هدیه ای مناسب برای آقایان تهیه کنیم؟ چگونه اشتباه هدیه می دهیم 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 وبلاگ نارنج راهنما: سیر تا پیاز راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی ​​چگونه یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنیم؟ سوالات متداول چگونه فقط در ۳ ثانیه محصول خود را به مشتری بفروشید؟ چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ چگونه به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنیم؟ راهنما چگونه فروشگاه هاي اينترنتي مجوز مي گيرند؟ با 20 میلیون تومان گلفروشی راه بیندازید/ گلفروش ها چقدر تجربه خرید از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا DigiKala راهکارهای موفقیت یک استدیوی عکاسی چگونه هدیه بدهیم ؟ درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون چگونه یک اسم خوب برای مغازه انتخاب کنیم؟ نی می نی گیفت کارت رایگان هدیه بگیرید پارک علم و فناوری خلیج فارس مودم‌های 3G/4G/4.5G ۹ نکته برای تغییر استایل جوانان: چگونه مثل حرفه‌ای‌ها لباس استراتژی ۸: چگونه تخفیف دهیم و قیمت گذاری کنیم؟ آموزش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی ويكى 5040 چگونه یک ارتعاشی آثار صفحه نمایش همسر آینده؛ هدیه عجیب یک فروشگاه به خریداران! +عکس راهنمای بازار راهنمای خرید بهترین هدیه برای خانم ها ۵۰ سوال درباره ملی کارت بانک ملی با پاسخ مرحله اول فروش شبکه مدیر تلگرامی که ماهی ۳۰ میلیون درآمد دارد کسب و کار عطر فروشی آموزش اجرا PES 2018 و ساخت اکانت در PES 2018 اندروید چگونه از بیمار عیادت کنیم؟ سئوالات متداول سهامداران گل بازار چطور از آمازون کتاب خرید کنیم؟ Dan Gilbert: دن گیلبرت و انتظارات بی مورد ما سوالات متداول توسعه‌دهندگان با این هفت راهکار، فروش خود را به‌طور معجزه‌آسا افزایش دهید! [PDF]حقوق ومسئولیتهای شما تحت قانون مالیات فروش و مصرف Samsung Galaxy S8 و S8+ 120 دقیقه آموزش حرفه ای سئو سایت فروشگاهی (کاملا رایگان نحوه خرید کالا از سایت های خارجی چگونه هوای تازه به فضای تنفس کودکان مان هدیه کنیم – چگونه هر «۳۰ دقیقه» یک بیمه عمر بفروشیم؟! (قسمت اول) چگونه از هدیه اینترنت نامحدود همراه اول تا پایان پاییز ۹۶ چگونه یک برنامه پولی را از Google Play Store بخریم؟ یک هدیه کوچک، کتابی که کسب و کار شما را دگرگون خواهد کرد! اگر بخواهیم روسری هدیه بدهیم چگونه کادو کنیم پیپ خوب را چگونه انتخاب کنیم؟ – فروشگاه کادوکارت ايتنا

نظرات




نماد