سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ با ویژگی های یک مدیر خوب آشنا شوید. برای مدیر بودن باید این مهارت ها را در خود تقویت کنید : مهارت های ارتباطی موثر شامل بیان نقطه نظرات خود به گونه ای که برای دیگران قابل فهم باشد و همچنین گوش دادن به دیگران است که به شما این اجازه را می دهد که درک مطلوبی از آنچه گفته شده پیدا کنید.دنبال کردن و شناخت حقیقت بخشی از مهارت های لازم برای یک مدیر خوب است. چون مدیران در موضع قدرت هستند و این طبیعی است که کسانی که زیر دستتان کار می کنند گاهی اوقات همه چیز را به شما نگویند.همدلی با کسانی که مدیرشان هستید و همچنین با مشتریان از نکات ضروری است.به عنوان یک مدیر باید بدانید چگونه از تشویق استفاده کنید تا بر محل کار و هم بازار مصرف تأثیر گذار باشد.

 

رهبری تقریباً مترادف مدیریت است و بخش جدایی ناپذیری از هر برنامه آموزش مدیریت است. به عنوان یک مدیر باید قادر به راهنمایی دیگران به بهترین نحو باشید. همچنین باید استرس کارمندان را در کارهایی که جزء مسئولیت های آنها نیست کاهش دهید؛ به عنوان مثال می توانید به آنها نشان دهید که چگونه به مسئولیت هایشان رسیدگی کنند. مدیر باید قادر به حل و فصل مسائل و مشکلات پیش رو باشد به گونه ای که حداقل تأثیر را روی کارمندان و مشتریان داشته باشد. او باید مسئولیت مشکلاتی که به وجود می آید را بدون سرزنش دیگران بپذیرد.باید درک کند که بین مدیریت کارمندان و مدیریت پروژه تفاوت هایی وجود دارد و مسئولیت هر دو با اوست.مهارت های سازمانی و اداری شما را قادر به سودآوری، نظارت بر عملکرد کارکنان، توسعه استراتژی کسب و کار و … می کند.

 

گام ۲ در زمینه مدیریت مطالعه داشته باشید. به کتابخانه بروید یا در اینترنت جستجو کنید و متونی پیدا کنید که می تواند شما را طبق اصول و برنامه های کاربردی در این زمینه راهنمایی کند.

 

گام ۳ مربی پیدا کنید. روابطتان را با یک مدیر که برایش احترام قائل هستید و آرزو دارید مانند او باشید گسترش دهید و از او راهنمایی و مشاوره بخواهید. همچنین می توانید در روزنامه یا اینترنت، آگهی استخدام مربی بدهید تا به شما به صورت خصوصی آموزش دهد.

 

گام ۴ بر خلاف همیشه، شخصی را به عنوان مدیر پروژه- یک پروژه خاص- در سمت فعلی تان قرار دهید. این یک راه بسیار خوب برای به دست آوردن مهارت های مدیریت است.

 

گام ۵ در سمینارهای آموزش مدیریت شرکت کنید. به صورت آنلاین می توانید در سمینارهای تحت وب (وبینار) -که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود- شرکت کنید.

 

گام ۶ در کلاسهای آموزش مدیریت شرکت کنید. می توانید از هر دانشگاهی که رشته مدیریت را ارائه می دهد، با دنبال کردن برنامه ها و شرکت در کلاسهایشان مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد دریافت کنید.

 

نکات و هشدارها

وب سایت انجمن مدیریت آمریکا (AMA)، به صورت رایگان اطلاعات بسیاری در مورد مدیریت ارائه می دهد و شما را در این زمینه راهنمایی می کند.


تگ ها : چگونه مهارت های لازم برای مدیریت را کسب کنیم چگونه یک تیم را مدیریت کنیم: مهارت‌های ضروری که برای مهارتهای لازم برای مدیریت موفق و هوشمندانه یک تیم چیست؟ خودآموز مدیریت سازمان در پنج دقیقه مدیریت منابع انسانی مهارتهای یک حسابدار موفق چیست؟ چگونه برای یک مهارت شناسنامه تنظیم کنیم؟ آموزشی و فرهنگی [PDF]ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﻱ ﻣﺪﻳﺮﻳﺘﻲ مدیریت ارتقاء مهارت های رفتاری مهارت های کارآفرینی مورد نیاز کارآفرینان چیست؟ فروش مهارت های لازم برای منشی یا مسئول دفتر ۶ مهارت زندگی که یادگیری آنها موفقیت آینده شما را متحول خواهد چگونه مهارت های لازم برای صحبت در جمع را کسب کنيم؟ چگونه می‌توانید مهارت‌های مالی و حسابداری خود را ارتقاء دهید نکات لازم برای اداره‌ و مدیریت یک شرکت دروپالی شرح وظايف یک مدير بازرگاني کسب موفقیت با بکارگیری مهارت برقراری ارتباط چطور در زندگی موفق شویم; مهارت‌‌های لازم برای موفقیت برند شخصی خود را چگونه ایجاد کنیم و توسعه دهیم؟ – ماهنامه چهار رکن موفقیت آژانس مسافرتی موفقیت در مدیریت زمان = موفقیت در مدیریت زندگی چطور پرو مهارت‌های لازم در کسب و کار برای حرفه‌ا‌ی ها مهارت های مورد نیاز sysadmin ها در آینده کد نویسی آشنایی با Git برای موفقیت در دهه آینده به چه مهارتهایی نیاز داریم؟ · وحید شغل ویزیتوری حرفه ای چیست و چگونه در آن مهارت کسب کنیم؟ بازار کار برخی مشاغل سکه شد/ ۶ شغل پُرطرفدار را بشناسید مهارتها و قوانین کسب و کار شغل مناسب من چیست؟ (بر مبنای مدلی سه‌گانه برای انتخاب مهارت گوش دادن چيست و چگونه آن را در خود تقويت كنيم؟ ویژگیهای لازم برای یک رهبر و مدیر موفق [DOC]بهره وری نیروی انسانی مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو چگونه اهداف خود را هوشمند و چطور مهارت‌های تصمیم‌گیری را تقویت کنیم؟ کارگاه مدیریت و بکارگیری ترس در سخنرانی مهارتهای مورد نیاز برای ثروتمند شدن بازار کار GIS، کدام مهارت ها را نیاز دارد؟ میگنا شناخت مهارت‌ها، کليد پيشرفت در مسير شغلي معرفی رشته تحصیلی MBA چگونه مدیران فروش موفقی تربیت کنیم؟ » آموزشگاه چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ بهبود فردی 10 مهارت مورد نیاز طراح سایت و توسعه دهنده وب دانش ها و مهارت های لازم برای موفقیت در کارآفرینی بایگانی‌های مهارت های مالی چطور فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟ چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ مهارت هاي اساسي مديريت اهمیت و ضرورت مربیگری درخواست نمایندگی مهارت های ده گانه زندگی چیستند؟مهارت تغییر رفتار چیست؟ معرفی شغل کارگردان تحلیل کسب و کار چیست چگونه فروشنده ی لباس موفقی باشیم؟ [DOC]ضرورت تعریف مهارتهای جدید به منظور توسعه اشتغال تفویض اختیار چیست؟ چه زمانی هایی باید تفویض اختیار انواع سطوح مختلف در مدیریت را در این مقاله به طور کامل مهارت های ارتباطی و فن بیان در بازاریابی بررسی مهارت‌های مدیریتی مورد نیاز دانشجویان پزشکی از [PPT]PowerPoint Presentation چگونه مهارت های لازم برای صحبت در جمع را کسب کنیم پیشنهادهایی برای مدیریت واحد حسابداری / چگونه مدیران را از 6 مهارت ضروری برای طراحان سایت سمینار جفت شش در رقابت کسب و کار – آی ثروت هوش کسب و کار مهارت‌های حیاتی کسب و کار: حضور موثر در محیط‌ کار بین‌المللی دانلود کتاب مهارت هاي اجتماعي مهارت مدیریت مؤثر زمان چیست و چگونه به آن دست یابیم؟

نظرات




نماد