سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

در این مقاله قصد دارم درباره نرخ تبدیل صحبت کنم. البته نرخ تبدیل کاربر یا همان بازدید کننده به مشتری. شاید این سوال خیلی از مدیران کسب و کارهای اینترنتی است که چگونه نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهیم؟ اگر می خواهید هزینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی خود را هدر ندهید حتما این مقاله را بخوانید.نرخ تبدیل یا conversion rate در هر کسب و کاری اعم از کسب و کارهای سنتی هم وجود دارد. به عنوان مثال مغازه ای در فلان خیابان وجود دارد که یک سری افراد در روز وارد آن می شوند و از محصولات آن دیدن می کنند و بدون خرید کردن از مغازه خارج می شوند. یک سری ها هم شاید از پشت ویترین فقط محصولات داخل آن مغازه را ببینند و اصلا به داخل مغازه وارد نشوند و با دیدن جزئی محصولات از پشت شیشه از آن مغازه رد شوند.

در این مقاله قصد دارم به نرخ تبدیل کاربران سایت به مشتری بپردازم و راه های افزایش آن و مواردی که در افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری در وب سایت ها موثر است را عنوان کنم.

 

چگونه نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهیم؟

در ادامه مواردی را عنوان می کنم که رعایت آن ها در افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری بسیار تاثیر گذار است.

 

1.ظاهر سایت

هر چقدر هم که سایت معروفی داشته باشید باز هم اگر ظاهر سایتتان مورد پسند کاربران نباشد حس خرید در آن ها به هیچ وجه ایجاد نمی کند. و سایت شما را به سرعت ترک خواهند کرد. منظورم این نیست که حتما باید برای سایتتان خرج های سنگین کنید تا آن را زیبا کنید. نه به هیچ وجه! شما به راحتی با طراحی اصولی سایت خود می توانید سایتی کاربر پسند داشته باشید.

 

2.پشتیبانی

کاربری که وارد سایت شما می شود باید بتواند به راحتی با شما تماس بگیرد. روش های پشتیبانی و تماس را در سایتتان بهینه کنید. بگذارید کاربران به راحتی با شما در ارتباط باشند. زمانی که شما فقط یک شماره تماس در سایت خود گذاشته باشید آن هم از نوع موبایل به نظر شما کسی می تواند به شما اعتماد کند؟ پس سعی کنید قسمت تماس با مای سایت خود را مناسب طراحی کنید.

 

3.سخت نگیرید

وب سایت خود را مثل پادگان سربازی درست نکنید. همه چیز را اجباری نکنید. بعضی از وب سایت ها را می بینم برای دانلود یک نرم افزا معمولی ثبت نام اجباری در سایت خود گذاشته اند. یادتان نرود کاربران در دنیای مجازی خیلی کم حوصله هستند. با این کارها یعنی منظورم اعمال این نوع محدودیت ها، کاربران را از سایتتان فراری ندهید. کاری نکنید کاربران از شما بیزار شوند. چه دلیلی دارد کاربری که قصد خرید یکی از محصولات شما را دارد باید حتما در سایت شما عضو شود؟ اگر می خواهید اطلاعات تماس کاربران خود را بگیرید راه های خیلی ساده تری وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

4.محبوبیت در گوگل

زمانی که کاربران در گوگل به دنبال محصولی هستند که مورد نیازشان است مسلما ابتدا از سایت هایی که در ابتدای نتایج جست و جو قرار دارند دیدن می کنند. هر چه به پایین نتایج جست و جو برسند بی حوصله تر می شوند و به فرض سایت شما هم در پایین نتایج جست و جو قرار گرفته است. فقط برای اینکه از سایت شما هم دیدن کرده باشند به سایتتان مراجعه می کنند ولی ممکن است تصمیم خود را برای خرید قبل از دیدن سایت شما گرفته باشند.

پس خیلی مهم است که شما در گوگل جایگاه خوبی داشته باشید. داشتن رتبه خوب در گوگل بسیار مشکل است ولی نشدنی هم نیست. سعی کنید حداقل در صفحه اول گوگل باشید تا بتوانید از این طریق اعتماد کاربران را به خود جلب کنید.

 

5.اعتبار و شهرت سایت

آیا شما حاضر هستید از سایتی که تازه روی کار آمده است یا اینکه به تازگی در نتایج جست و جوی گوگل ظاهر شده است خریدی انجام دهید؟ آن هم به مبالغ زیاد! اعتبار بالا و مشهور بودن سایت یا برند شما باعث می شود کاربران خیلی راحت تر به شما اعتماد کنند و با خیال راحت از شما خرید کنند. معتبر بودن سایت خیلی در افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری در سایت موثر است.

 

6.قیمت محصولات

مسلما هرچه قیمت محصولات شما بیشتر باشد نرخ تبدیل شما کاهش می یابد. این قضیه در هر کسب و کاری صدق می کند. چه کسب و کار اینترنتی باشد چه کسب و کار سنتی. البته وب سایت هایی هم هستند که محصولات گران قیمت خود را هم به راحتی به فروش می رسانند که راز فروش این سایت ها اعتماد سازی برای کاربران است. در کل منظورم این نیست که محصولات خود را خیلی ارزان بفروشید ولی سعی کنید برای کاربر مقرون به صرفه باشد. اگر قصد فروش محصولات گران قیمت خود را دارید نیاز به اعتبار و به خصوص گذشت زمان دارید.

 

 

سخن آخر این است که مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره کردم موارد خیلی جزئی بود که در افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری موثر است. موارد دیگری مثل نام دامنه، سرعت بارگذاری سایت، نوع محصولات، میزان تبلیغات شما در دیگر سایت ها، موضوع کلی سایت و دیگر موارد هستند که در نرخ تبدیل کاربر به مشتری بسیار تاثیر گذار است. سعی کنید مواردی که در این مقاله برای شما عنوان کردم را جدی بگیرید، اگر می خواهید در کسب و کار اینترنتی خود موفق باشید. نرخ تبدیل کاربر به مشتری خیلی مهم است که متاسفانه بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین به آن اهمیت نمی دهند. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : چگونه نرخ تبدیل کاربر به مشتری را افزایش دهیم؟ افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری نرخ تبدیل کاربر به مشتری و افزایش آن همه‌چیز درباره‌ی نرخ تبدیل مشتری نمونه موردی: چگونه نرخ تبدیل صفحه فرود خود را افزایش دهیم قیف فروش Sales Funnel چیست ۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش چگونه نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟ چگونه نرخ تبدیل سایت خود را محاسبه کرده و آن را افزایش دهیم؟ بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) چیست قدم چهارم: چرخه را ببندید راویدآ : طراحی سایت در شیراز چرا افزایش نرخ تبدیل در سایت مهم است؟ تبدیل مخاطبان به حامیان برند چگونه با استفاده از نظرسنجی‌ها تبدیل را افزایش دهیم – روزنِما – بهینه چگونه نرخ تبدیل را افزایش دهیم چگونه نرخ تبدیل سایت را افزایش دهیم ۴ روش برای تبدیل کاربر آنلاین به مشتری عوامل موثر در تبدیل بازدیدکننده به مشتری نرخ تبدیل چیست؟ چگونه نرخ تبدیل فروش سایتمان را افزایش دهیم؟ 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری مهمترین عوامل جلب اعتماد مشتری در سایت چگونه میتوان بدون لینک سازی ترافیک سایت را افزایش داد چگونه شهرت خود در اینترنت را افزایش دهیم؟ چگونه سود وب‌سایت را افزایش دهیم؟ نرخ تبدیل چیست و چرا باید به بهینه‌‌سازی آن اهمیت داد؟ مدیریت ارتباط با مشتری – برگه 2 – نرم‌افزار CRM نکاتی جهت افزایش وفاداری مشتری (قسمت اول) چگونه صفحه ی فرودی بسازیم که بازدید کننده ها را به مشتریان تبدیل کند؟ آموزش تبدیل بازدیدکننده به مشتری در فروشگاه آنلاین فقط 3 ثانیه فرصت دارید تا بازدید کننده را به مشتری تبدیل کنید چگونه فروش خود را افزایش دهیم؟ سه راه برای تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتری چگونه با این 5 ایده مشتریان خود را سورپرایز کنید! بلاگ آی پی ایرانی چگونه Airtel شناسایی مشکلات مشتری و به دست آورد 300٪ رشد ماهانه با 9 مورد تاثیر گذار روی نرخ تبدیل ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ بهینه سازی نرخ تبدیل چیست ؟ 10 ایده کاربردی جهت افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری افزایش نرخ تبدیل Conversion Rate (تبدیل بازدید کننده به مشتری چگونه اثربخشی تبلیغات را افزایش دهیم؟ 6 اشتباهی که فروشگاه های اینترنتی نباید مرتکب شوند چگونه آمار بازدید از سایت را افزایش دهیم؟ جلسه هشتم دیجیتال مارکتینگ ویدئو مارکتینگ ویدئو نرخ تبلیغاتی 8 چگونه سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش دهیم ؟ پرسشهای رایج نرم افزار CRM چطور مشتری جذب کنیم: نوزده کانال کشش چگونه نرخ مشارکت در تبلیغات لید فیسبوک را افزایش دهیم؟ سوالات متداول افزایش فروش با استفاده از ویدیو • زود ویدیو افزایش تبدیل بازدیدکننده به مشتری با محتوای خوب و لینکسازی برای افزایش فروش آنلاین با بازاریابی ایمیلی چگونه تولید محتوا کنید که نرخ تبدیل قیف فروش شما را دو برابر می‌کند چگونه تجربه کاربر را بر روی موبایل افزایش دهیم؟ چگونه ۱۰۰ مشتری اول خود را بدست آوریم؟ جذب مشتری: چگونه تولید محتوا به افزایش مشتریان شما کمک می‌کند؟ ۴ ترفند تجربه کاربری از آمازون برای بهبود نرخ تبدیل چگونه کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهیم اجرای هک رشد چگونه است؟ چگونه شبکه اجتماعی لینکدین خود را گسترش دهیم؟ روش جامع برای برنامه‌ریزی بازاریابی جاذبه‌ای – راهنمای قدم به قدم بهینه سازی نرخ تبدیل

نظرات




نماد