سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

امروزه ویدئو یکی از المان های تاثیر گذار در بازاریابی اینترنتی است. این را همه ما به خوبی می دانیم که مخاطبان دیدن ویدئوها را به خواندن متون ترجیح می دهند. طبق آمارهای جهانی هم پرطرفدار بودن ویدئو نسبت به سایر فرمت ها ثابت شده است. یک ویدئوی تبلیغاتی تا 5 برابر نسبت به یک متن تبلیغاتی می تواند روی مخاطبین تاثیر بگذارد. همین قضیه باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی و همچنین سنتی از ویدئو برای تبلیغات محصولات و خدمات خود استفاده کنند. در این مقاله قصد دارم درباره چگونگی معرفی محصولات در ویدئوهای تبلیغاتی صحبت کنم. پس اگر می خواهید بدانید چگونه محصول خود را در ویدئوی تبلیغاتی معرفی کنیم؟ 

چگونه محصول خود را در ویدئوی تبلیغاتی معرفی کنیم؟

بازاریابی ویدئویی به یکی از ابزارهای حرفه ای در دنیای بازاریابی اینترنتی تبدیل شده است. توسط تبلیغات ویدئویی می توان مخاطبان را تا 10 برابر بیشتر به خرید یک محصول ترغیب کرد. چرا که از طریق ویدئو خیلی راحت تر می توان ویژگی های یک محصول را به مخاطبان القاء کرد. در ادامه نکاتی را برای معرفی محصول در ویدئوهای تبلیغاتی عنوان می کنم تا شما هم بتوانید در ویدئوهای تبلیغاتی خود مخاطبانتان را شگفت زده کنید.

 

طراحی داستان و استفاده از آن در ویدئو

با طراحی یک داستان و استفاده از آن در ویدئوی تبلیغاتی خود می توانید نظرات بسیاری از مخاطبانتان را به ویدئوی خود جلب کنید. سعی کنید داستانی را مرتبط با موضوع ویدئوی خود درست کنید و در ویدئوی خود به بیان آن بپردازید. سعی کنید موضوع داستان خود را به استفاده از محصول خود ربط دهید. داستان همان چیزی است که مردم علاقه مند به شنیدن آن هستند. در داستان خود می توانید مثلا از تجربه شکست خود بگویید و طوری رفتار کنید که با استفاده از ابزاری مشابه محصول خود توانستید از آن شکست رهایی یابید.

به عنوان مثال شما قصد تبلیغ محصولی در زمینه لاغری را دارید. می توانید از زمان های چاقی خود و مشکلاتی که داشته اید داستانی طراحی کنید و در ویدئوی خود آن را توضیح دهید. (نیاز نیست داستان کاملا واقعی باشد) و در آخر ویدئو مثلا بگویید از چه طریقی به وزن ایده آل خود رسیده اید. در واقع این همان تبلیغ محصول اصلی خودتان است.

 

متاسفانه بسیاری از شرکت ها هستند که به جای اینکه مزیت های محصول و خدمات خود را در ویدئوی تبلیغاتی خود بیان کنند ویژگی های آن را می گویند که این بدترین حالت برای تبلیغات یک محصول در بازاریابی ویدئویی است. معمولا ویدئوهایی از این نوع، کسل کننده بوده و اصلا با استقبال مخاطبان همراه نمی باشد. مخاطبان هم تمایلی به دیدن این گونه ویدئوها ندارد و معمولا در همان دقایق ابتدایی از دیدن ادامه ویدئو صرف نظر می کنند.

حتما به این مورد توجه کنید که داستان شما نباید زیاد طولانی باشد و سعی کنید در تایم کمی بتوانید پیام اصلی خود را به مخاطبان خود منتقل کنید. معمولا ویدئوهای طولانی کمتر دیده می شوند.

 

بیان داستان مخاطب پسند

برای طراحی داستانتان، خود را جای مخاطب بگذارید. ببینید اگر شما جای مخاطب بودید انتظارتان از این ویدئو چه بود؟ آیا شما دوست دارید ویژگی های یک محصول را بدانید یا اینکه نحوه استفاده از آن و رفع نیازتان را؟ مطمئن باشید هر فردی دوست دارد بداند که با تهیه محصول مورد نظر چه نیازهایی از آن بر طرف می شود تا اینکه آن محصول چه ویژگی های منحصر به فردی دارد.

بیش از 80 درصد مصرف کنندگان گفته اند که زمانی تصمیم به خرید محصولی کرده اند که نحوه کار کردن با آن را دانسته اند و رفع نیازشان را در تهیه آن محصول دیده اند.

 

ترغیب مخاطبان به دیدن کامل ویدئو

باید سعی کنید مخاطب خود را از همان ابتدای ویدئو ترغیب به دیدن کامل ویدئوی خود کنید. برای این کار می توانید در همان ابتدای ویدئو پیشنهاد ویژه ای به او بدهید تا از این طریق او را ترغیب به دیدن ویدئوتان تا انتها کنید. مثلا می توانید ابتدای ویدئوی خود بگویید که در انتهای این ویدئو یک سورپرایز ویژه براتون دارم و بهتون پیشنهاد می کنم این ویدئو را تا انتها ببینید. حالا این سورپرایز ویژه می تواند همان محصول اصلی شما باشد. در کل باید سعی کنید کاری کنید که مخاطبان شما ویدئوی تبلیغاتی شما را کامل ببینند.

 

داشتن فن بیان قوی

آخرین و مهمترین موردی که در ساخت ویدئوهای تبلیغاتی می توانم به آن اشاره کنم داشتن فن بیان قوی است. شما باید بتوانید از طریق صحبت کردن با مخاطبانتان آن ها را جذب خود کنید. باید بدانید چه جاهایی از چه لحن هایی استفاده کنید که بتوانید از این طریق ارتباط صمیمانه ای با آن ها برقرار کنید. با استفاده از اصطلاحات و تکیه کلام های منحصر به خود تا حدودی می توانید خودتان را در ذهن مخاطبانتان جای دهید.

 

 

جمع بندی و سخن آخر

سخن آخر این است که ویدئو یکی از تاثیر گذارترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی است. امروزه مردم ویدئوها را خیلی می بینند. همین باید عاملی باشد تا شما روی بازاریابی ویدئویی متمرکز شوید. همانطور که الان اینستاگرام محبوب است و بازاریابان زیادی از آن برای بازاریابی محصولات خود استفاده می کنند ویدئو هم محبوبیت های خاص خود را دارد و می توان از آن به عنوان یکی از تاثیر گذارترین ابزارها برای معرفی محصولات خود و فروش آن ها استفاده کنید. مواردی که در این مقاله به آن ها اشاره کردم را رعایت کنید اگر می خواهید ویدئوهای جذاب و تاثیر گذار بسازید. امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : چگونه محصول خود را در ویدئوی تبلیغاتی معرفی کنیم؟ چگونه محصول خود را در ویدئوی تبلیغاتی معرفی کنیم چگونه محصول و خدمات خود را در شبکه های اجتماعی معرفی کنیم بازاریابی ویدئو چطور کاره های خود را تبلیغ کنیم تا سفارش بیشتری بگیریم؟ چگونه محصول خود را تبلیغ کنیم؟ معرفی محصول در ویدیو تبلیغاتی چگونه یک تیزر تبلیغاتی موفق بسازیم؟ • زود ویدیو چطور ویدئویی جذاب برای معرفی محصولمان بسازیم؟ محصولات جدید را چگونه وارد بازار کنم؟ چگونه تبلیغ کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی و برندسازی استفاده کنیم؟ در اینترنت چگونه بازاریابی کنیم؟ چگونه در شبکه های اجتماعی تبلیغات کنیم / کلیپ‌ سازی راز موفقیت چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟ چگونه برای محصولات خود در ووکامرس نمایش ویدیویی بسازیم؟ چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم چگونه خود را به دیگران معرفی کنم؟ سئو ویدئو: ۱۱ نکته که به شما در ارتقای رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک چگونه در اینترنت تبلیغ کنیم؟ چگونه کالای خود را از طریق اینترنت بفروشیم؟ تکنیک های معرفی محصول جدید در تجارت الکترونیک چگونه صورت می تولید ویدئو همیار وب (hamyarewebco) sur Pinterest به طور مستقیم در اینستاگرام تبلیغ کنید معرفی محصول چگونه بهترین افزونه های وردپرس را پیدا کنیم؟ مهمترین عوامل جلب اعتماد مشتری در سایت 14 گام موثر برای تبلیغات برند و کسب و کار همیار وب (hamyarewebco) en Pinterest چگونه از بازاریابی ویدئویی برای کسب و کار استفاده کنیم؟ چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم؟ کجا میتوانیم تبلیغ کنیم چگونه با يك فايل ويدئويي محصول جديد خود را معرفي كنيد كه منجر به ساخت تیزر تبلیغاتی با 10 ترفند حرفه‌ای بازاریابی را از کجا و چگونه باید شروع کنیم؟ چگونه درباره‌ی یک محصول ناشناخته بازاریابی کنیم تیزر تبلیغاتی چیست ؟ نکات مهم تولید ویدئو و تاثیر آن در سئو سایت بهترین روش تبلیغات 7 قدم تا ساخت یک تیزر تبلیغاتی چگونه محصول خود را معرفی کنیم؟ استراتژی‌های بازاریابی و برند سازی از طریق اینستاگرام چگونه در 30 ثانیه یک تیزر تبلیغاتی نریشن محور بنویسیم؟ تاثیر هدایای تبلیغاتی در جذب مشتری 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر ۷ نکته برای موفقیت در برندسازی اینترنتی ۱۰ نکته که باید از بازاریابی اپل یاد بگیریم دیجیتال مارکتینگ چیست چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق دهیم؟ چطور در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ جلسه هشتم دیجیتال مارکتینگ ویدئو مارکتینگ ویدئو نرخ تبلیغاتی چطور مشتری جذب کنیم: نوزده کانال کشش چگونه رستوران خود را تبلیغ کنم چگونه شعار مناسب برای بنرهای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟ جدول قیمت تیزر موشن گرافیک چگونه یک متن تبلیغاتی بنویسیم؟ نحوه تبلیغ اپلیکیشن فروشگاهی کانون تبلیغاتی نقطه هنر – چگونه در اینترنت بازاریابی کنیم؟ روش های جدید و کاربردی تبلیغات دیجیتال برای معرفی بهتر کسب‌ و کار بازاریابی مستقیم Direct Marketing چگونه انجام شود چرا کسی با ویدیوی تبلیغاتی تان حال نمی کند؟ چگونه کلاس آموزشی خود را بازاریابی کنیم؟ کانتنت مارکتینگ ؛ چشم اندازهای بازاریابی محتوای ویدئویی در ۲۰۱۶ و بازاریابی چریکی ۶ استراتژی مهم تبلیغاتی در کسب و کارهای کوچک

نظرات




نماد