سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

موضوع این ویدئو افزایش فروش محصولات سایت است. در این ویدئو راه کارهای خیلی ساده و کاربردی رو بهتون معرفی می کنم تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی فروش محصولات سایت خود را افزایش دهید. پس اگر می خواهید فروش محصولات سایت خود را چندین برابر کنید ویدئوی افزایش فروش محصولات سایت را حتما ببینید.

افزایش فروش محصولات سایت

بهینه سازی صفحه محصولات

بهینه سازی صفحه محصولات سایت

یکی از کارهایی که قبل از هر چیزی باید انجام دهید بهینه سازی صفحه محصولات است. در قدم اول باید سعی کنید توضیحات کاملی را از محصول خود بنویسید و از ایجاد هر گونه حفره در ذهن مخاطبانتان جلوگیری کنید. سعی کنید طوری بنویسید که هیچ گونه سوالی برای مشتریانتان پیش نیاید.

یکی دیگر از مواردی که در بهینه سازی صفحه محصولات باید رعایت کنید تصاویر محصولاتتان است. سعی کنید تصاویر واقعی و همچنین تصاویری از زوایای مختلف از محصولتون تهیه کنید و در سایت خود قرار دهید.

سعی کنید پیش نمایشی از محصول خود تهیه کنید و در صفحه محصول خود قرار دهید. با این کار مشتریانتان با کیفیت و محتوای محصولتون بیشتر آشنا می شوند.

مود بعدی دکمه خرید محصول است که در این مورد در ویدئو توضیحات کاملی را ارائه کرده ام.

 

گارانتی محصولات

یکی از مواردی که باعث خرید آسوده خاطر توسط مشتریان می شود گارانتی محصولات است که با توجه به نوع و قیمت محصولاتتان باید گارانتی هایی را برای آن ها در نظر بگیرید.

 

پشتیبانی آنلاین

سعی کنید تمام راه های پشتیبانی آنلاین را در سایت خود قرار دهید. مثلا تیکت، ایمیل یا پشتیبانی تلفنی و تلگرامی. که در این ویدئو به صورت کامل درباره پشتیبانی آنلاین در سایت صحبت گرده ام.

 

تخفیف ویژه

یکی از راه های افزایش فروش محصولات سایت ارائه تخفیفات ویژه و مناسبتی است که باید حتما به صورت محدود ارائه شود.


تگ ها : راه های افزایش فروش محصولات سایت و فروشگاه اینترنتی راه های افزایش فروش فروشگاه اینترنتی چهار روش برای افزایش سریع فروش افزایش فروش محصولات سایت 5 راه ساده برای افزایش فروش محصولات وب‌سایت راه های افزایش فروش محصولات و خدمات سایت و فروشگاه اینترنتی ۵ راه ساده برای افزایش فروش محصول به صورت آنلاین ۱۲ روش برای افزایش فروش آنلاین راههای افزایش فروش محصولات بصورت آنلاین 12 تست مهم در افزایش فروش محصولات سایت 3 روش برای افزایش فروش محصولات گران قیمت با این هفت راهکار، فروش خود را به‌طور معجزه‌آسا افزایش دهید! رازهای افزایش فروش ۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش افزایش فروش محصولات سایت فروشگاهی پس از طراحی سایت فروشگاهی 8 راهکار تضمینی برای افزایش فروش اینترنتی تکنیک افزایش فروش برای محصولات اینترنتی روشهای افزایش فروش محصولات راهکار های افزایش فروش اینترنتی در سایت های فروشگاهی راه های افزایش فروش در بازار محصولات آرایشی بازاریابی و فروش افزایش فروش اینترنتی از طریق استراتژی های قیمت گذاری مناسب افزایش فروش محصولات کسب و کار اینترنتی ۱۴ استراتژی برای افزایش فروش محصولات شما آموزش فروش در تلگرام وکارهای لازم عوامل موثر بر فروش محصولات روش های افزایش فروش در فضای مجازی و استفاده بهینه از آن ها تبلیغات و استراتژی‌های افزایش فروش برای فروشگاه‌های آنلاین ۱۳ راهکار عالی در افزایش فروش وب سایت شما روش های نوین فروش ۱۵۰ راهکار برای افزایش فروش راه های افزایش فروش در کوتاه ترین زمان رکسام مگ رابطه مستقیم طراحی سایت و افزایش فروش 7 کلید مهم در صفحه محصولات برای افزایش فروش سایت سئو، فاکتور اصلی فروش بیشتر محصول افزایش فروش کالا پنج روش برای افزایش فروش محصولات افزایش فروش محصولات در اینترنت – سایت بازاریابی اینترنتی و افزایش فروش پروپوزال بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی 14 روش پیشنهاد تخفیف برای افزایش فروش آنلاین 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری 10 اصل برای افزایش فروش در اینترنت چگونه فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ شرکت بازاریابی و بازرگانی بیگدلکو چک لیستی برا افزایش فروش سایت و فروشگاه اینترنتی راه های آسان برای افزایش فروش اینترنتی 5 نکته کاربردی برای افزایش فروش محصولات – رسانه اکوسیستم افزایش فروش محصولات از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو افزایش فروش محصولات افزایش فروش محصولات در اینستاگرام افزایش فروش باورنکردنی محصولات با این پکیج استثنایی راه کارهای افزایش فروش افزایش فروش محصولات باطراحی سایت فروشگاهی چه طور یک سایت تجارت الکترونیک را برای افزایش فروش طراحی کنیم؟ افزایش فروش از روش هدایت مشتری با استفاده از تخفیفات روش های افزایش فروش در ایران کدامند راه های افزایش فروش تکنیک های فروش در بازاریابی پيش فروش محصول آینده ۸ نکته برای افزایش فروش سایت و فروشگاه اینترنتی افزایش فروش استراتژی های مرموز افزایش فروش سایت که از آنها بی خبرید چهار استراتژی جهت افزایش فروش [PDF]PDF: 12 تست مهم در افزایش فروش محصولات سایت Searches related to افزایش فروش محصولات سایت

نظرات




نماد