سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

آیا تا کنون برای تان پیش آمده که بخواهید یک متن خاص را در میان چت های واتس اپ پیدا کنید؟ مطمئن تا چند مدت پیش نمی توانستید این کار را انجام دهید. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که بخواهید یک جمله یا کلمه یا عبارت را پیدا کنید و ندانید که این عبارت دقیقا به کدام رشته چت ارتباط دارد. 

 در بروز رسانی های اخیر واتس اپ شما این امکان را دارید که به سادگی، با کمک آرشیو و جستجو در آن، آن چه را که می خواهید پیدا کنید.

آموزش جستجو در میان چت های واتس اپ

در واقع با کمک نوار جستجوی آرشیو می توانید هر چه را که می خواهید بنویسید و جستجو کنید و در ادامه با کمک یک منوی باز شو در پایین، به آن چه که می خواهید برسید.

پیدا کردن عبارت واتس اپ

پیدا کردن عبارت واتس اپ

این یک روش خوب برای زمانی است که ندانید کلمه مورد نظر به چه رشته ای از چت ها ربط دارد اما اگر بدانید که کلمه مورد نظر باید در کدام چت باشد، و در مکالمه با چه کسی آن را دیده اید، می توانید نتیجه بهتری بگیرید.

اگر شما دارنده یک گوشی آیفون هستید، کافی است روی نام فردی که فکر می کنید عبارت مورد نظر را با چت توسط وی بکار برده اید، ضربه بزنید و در میان آپشن هایی که در اختیارتان قرار می دهد، گزینه Chat Search را انتخاب کنید:

Chat Search

اما اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید، وارد رشته چت مورد نظر شوید و سه نقطه ای که در سمت راست و بالا وجود دارد را کلیک کنید و بعد در میان گزینه های ارائه شده Search را انتخاب کنید:

Search

در اینجا در مرحله بعد می توانید عبارت مورد نظر خود را بنویسید و جستجو کنید. واتس اپ شمار کلماتی که به دنبال ان هستید را به شما نشان می دهد و آن را هایلایت می کند.

Search

در پایین صفحه چت شمار کلماتی که به دنبال ان هستید نمایش داده می شود. با کمک کلید های جهتی که در سمت چپ قرار دارد می توانید بین این کلمات جابجا شوید و به متنی که می خواهید برسید.

نکته مهم این است که باید پیش از اینکه به دنبال استفاده از قابلیت جستجو در واتس اپ باشید، نرم افزار واتس اپ خود را روی گوشی بروز رسانی کنید. برای این منظور به مارکت های اپلیکیشن بروید و عبارت واتس اپ را سرچ کنید و با ضربه بر روی دکمه بروز رسانی، اپلیکیشن خود را بروز کنید تا از این قابلیت برخوردار شود. نا گفته نماند که شاید لازم باشد بعد از بروز رسانی گوشی خود را خاموش و روشن کنید!

نظر شما در رابطه با این آموزش چیست؟ تجربه های شیرین خود را از واتس اپ برای ما بنویسید و این مقاله را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.


تگ ها :

نظرات




نماد