سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

خیلی از ما از اینکه کاربران زیادی را از طریق لغو اشتراک در خبرنامه ایمیلی مان از دست می دهیم ناراحت می شویم. مسلما کاربرانی که در لیست ایمیل ما قرار دارند برای ما اهمیت فراوانی دارند. از این رو هر کسب و کاری دوست ندارد به سادگی کاربرانشان از لیست ایمیلشان خارج شوند. در این مقاله قصد دارم مواردی را عنوان کنم تا متوجه آن شوید که چرا کاربران از خبرنامه ایمیلی شما لغو اشتراک می کنند؟ تا با رعایت این نکات لغو اشتراک در خبرنامه ایمیلی خود را به حداقل برسانید.

چرا کاربران از خبرنامه ایمیلی شما لغو اشتراک می کنند؟

خیلی از دوستان ایمیل مارکتینگ را با ارسال ایمیل های تبلیغاتی اشتباه می گیرند. به خاطر همین هم در استفاده از این روش بازاریابی اینترنتی بسیار ضعیف عمل می کنند. فکر می کنند ایمیل تنها ابزاری است تا توسط آن می توانند فروش های چندین برابری ایجاد کنند. البته همینطور است ولی باید کاملا اصولی انجام شود.

در خبرنامه ایمیلی هم اگر می خواهید کاربران خود را حفظ کنید تا در آینده بتوانید پیشنهاد های ویژه خود را به آن ها بدهید باید نکاتی را رعایت کنید. در ادامه مواردی را عنوان می کنم که رعایت آن ها خالی از لطف نیست. پس از شما می خواهم که همراه من باشید.

 

1.ارسال بیش از حد ایمیل های تبلیغاتی

افرادی که ایمیل شان را در اختیار شما قرار می دهند انتظار دارند تا محتوای سودمندی برایشان ارسال کنید. معمولا کسانی که در خبرنامه ایمیلی سایتی عضو می شوند منتظر دریافت مقالات و دیگر محتوای به در به خور هستند. باید بدانید که ایمیل مارکتینگ فقط ارسال ایمیل های تبلیغاتی و ایجاد فروش نیست! باید سعی کنید در ایمیل های ارسالی خود ارزش افزوده ای را به کاربران خود بدهید.

اگر شما هم از طرف شرکت یا وب سایتی فقط ایمیل های تبلیغاتی دریافت کنید لغو اشتراک نمی کنید؟ کسانی که در خبرنامه ایمیلی شما عضو شده اند دوست دارند محتوای ارزشمند و مورد نیازشان را از شما دریافت کنند.

 

2.ارسال محتوای غیر هدفمند

افرادی که در خبرنامه ایمیل شما عضو شده اند به واسطه محتوایی که ارائه می کنید این کار را کرده اند. یعنی انتظار دارند محتوایی برایشان ارسال کنید که مرتبط به حوزه کاریتان است. نه چیز دیگری! از طولانی کردن محتوای ایمیل جدا خودداری کنید. امروزه وقت افراد در اینترنت بسیار ارزشمند است. سعی کنید هر پیشنهادی که دارید را خیلی کوتاه، مختصر و مفید مطرح کنید. از حاشیه رفتن پرهیز کنید و ایمیل هایی کاملا هدفمند بنویسید و ارسال کنید.

 

 

3.گرافیک ضعیف و کسل کننده

سعی کنید از قالبی استاندارد برای ارسال ایمیل های خود به کاربران خبرنامه ایمیلی خود استفاده کنید. ایمیل هایی که ارسال می کنید باید دارای هدر و لوگوی وب سایت شما باشد. جدا از برند سازی با این کار می توانید حس خوبی به کاربرانتان بدهید. سعی کنید در ایمیل های ارسال خود همه چیز سر جای خودش باشد.

از دکمه های فراخوان حرفه ای و زیبا استفاده کنید تا کاربران را ترغیب به دنبال کردن محتوای شما کند. تمام نوشته های ایمیل خود را یکنواخت ننویسید. هر جایی که مهم بود را بولد یا رنگش را عوض کنید.

 

4.عدم ارسال پیشنهاد های ویژه

همانطور که می دانید برای وفادار سازی کاربران باید هر چند وقت یک بار پیشنهاد های ویژه ای به آن ها بدهید. پیشنهاد های ویژه می تواند شامل هدایایی مانند یک ای بوک ارزشمند یا کد تخفیف محصولات باشد. خیلی از کاربران به خاطر یک نواخت بودن ایمیل ها ممکن است از همراهی با شما انصراف دهند. سعی کنید همیشه از طریق دادان پیشنهاد های ویژه کاربرانتان را حفظ کنید تا همیشه شما را دنبال کنند.

 

5.ارسال ایمیل بدون اجازه

اصل اول در بازاریابی ایمیلی این است که با اجازه فرد مورد نظر برای او ایمیل ارسال کنید. ارسال ایمیل های بدون اجازه باعث می شود تا افراد با عصبانیت شما را اسپم کنند و به سرعت ایمیلشان را از لیست شما حذف کنند. گاهی وقت ها هم پیش می آید از لیست دیگری برای ارسال ایمیل ها استفاده می کنیم. مثلا افرادی که مشتری ما هستند لزومی ندارد که ایمیل های خبرنامه ما را نیز دریافت کنند. به این توجه کنید که ایمیل های ارسالی شما باید مختص افرادی باشد که در لیست مورد نظر وجود دارند.

 

 

6.عدم شخصی سازی در ایمیل های ارسالی

ایمیل های شخصی سازی شده همیشه حس خوبی را به کاربران انتقال می دهد. البته این به این معنی نیست که حتما و در هر حالی باید ایمیل های خود را شخصی سازی کنید. اما سعی کنید در بازه های زمانی مختلف حتی یک بار هم که شده است ایمیل های خود را طوری ارسال کنید که کاربر مورد نظر فکر کند ایمیل دقیقا برای او ارسال شده است. سعی کنید زمانی که پیشنهاد شگفت انگیزی داشتید از شخصی سازی در ایمیل استفاده کنید.

 

7.تغییر نام و ایمیل فرستنده

بعضی از دوستان فکر می کنند با عوض کردن نام و ایمیل ارسال کننده می توانند نرخ باز شدن و کلیک در ایمیل های خود را بالا ببرند. در صورتی که اینطور نیست. به یاد داشته باشید هر کاربری که از طرف شما ایمیل دریافت می کند می داند که شما کی هستید. اگر شرکت هستید از اسم فرستنده که شرکت شما است می فهمد. اگر هم شخص هستید از روی نام فرستنده ایمیل که اسم شما است می فهمد.

از این رو کاربران شما به حساب اینکه از طرف شما ایمیل دریافت می کنند آن را باز می کنند. پس به خاطر همین به هیچ وجه نباید نام یا ایمیل فرستنده ایمیل های ارسالی خود را عوض کنید. چون با این کار ممکن است شما را نشناسند و به سرعت ایمیل ارسالی شما را اسپم و لغو اشتراک کنند.

 

جمع بندی و صحبت پایانی

در این مقاله سعی کردم به موارد مهمی که باعث می شوند کاربران از خبرنامه ایمیلی شما لغو اشتراک کنند اشاره کنم. سعی کنید از این به بعد با رعایت این نکات در ایمیل های ارسالی خود به کاربرانتان لغو عضویت ها را کاهش دهید. فراموش نکنید مهمترین سرمایه ای که دارید کاربرانتان هستند. پس سعی کنید کاری نکنید که آن ها از همراهی کردن شما پشیمان شوند. امیدوارم از این مقاله نیز استفاده کافی را برده باشید.


تگ ها : چرا کاربران از خبرنامه ایمیلی شما لغو اشتراک می کنند؟ لغو اشتراک در خبرنامه ایمیلی ۳ اشتباه بزرگی که لغو اشتراک در خبرنامه را به کابوس تبدیل می‌کند نکات مهم در لغو اشتراک خبرنامه ایمیلی قبل از لغو اشتراک خبرنامه بخوانید لینک لغو اشتراک در بازاریابی ایمیلی روشهای کاهش لغو عضویت از بازاریابی ایمیلی عضویت و عدم عضویت خبرنامه چگونه یک صفحه بهتر، برای لغو اشتراک خبرنامه خود داشته باشید؟ اعتبار خود را با قرار دادن لینک لغو اشتراک بالا ببرید همیار وب (hamyarewebco) sur Pinterest همیار وب (hamyarewebco) en Pinterest ۳۰ نکته طلایی در ایمیل مارکتینگ — آکادمی ای‌نتورک پنل ایمیل بایگانی‌ها بازاریابی دیجیتالی خودآموز ایمیل مارکتینگ:مقاله2 CAN هر گردی ات ساین @ نیست … – کانتنت برگر 19 نکته برای دست یابی به ایمیل مارکتینگ موفق که باید بدانید راهکارهای پیامکی پرسش‌های متداول راهنمای کامل استفاده از سرویس MailChimp در وردپرس 191 best بازاریابی اینترنتی images on Pinterest فروشگاه اینترنتی آسمان شاپ » سوالات متداول چرا نباید از وردپرس برای ارسال خبرنامه استفاده کرد 7 روش برای افزایش تعداد مشترکین خبرنامه سایت مقالات ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل هدفمند استفاده از وردپرس برای ارسال خبرنامه و عدم استفاده از افزونه ها برای ارسال 5 دلیل تنفر کاربران از ایمیل های شما پرسش های متداول جیمیل خود را تکمیل کنید آموزش کامل بازاریابی ایمیل Mailchimp (میل چیمپ) در وردپرس راهنمای جامع: ۱۳ نوع ایمیل که باید برای مشترکان فهرست بازاریابی سئوالات متداول اخبار از طريق ايميل سوالات متداول افزونه خبرنامه وردپرس mymail آشنایی با 5 افزونه خبرنامه جهت فرستادن ایمیل به کاربران چگونه از اسپم شدن ایمیل‌ها جلوگیری کنیم؟ 7 نکته سرویس دهی به مشتریان از زبان مدیر عامل آمازون تماس با ایران با بهترین نرخ ها آموزش ایمیل مارکتینگ : بازاریابی ایمیلی چیست؟ ۷ چالش کسب‌وکارهای کوچک و ۷ راه‌حل+یادگیری رایگان در کالج تپسل چرا برندها باید پیج اینستاگرام بسازند؟ اشتراک خبرنامه خبرنامه حرفه ای ایمیل و موبایلی با Gravity Forms چرا کمپین ایمیل مارکتینگ شما شکست می خورد؟ هر ایمیل ناخواسته ای را لغو اشتراک نکنید ! ۳۰ نکته طلایی در بازاریابی ایمیلی Roga E ایمیل مارکتینگ چیست؟ نکات مهم برای شروع و ادامه کمپین ایمیل مارکتینگ تأثیرگذار ایمیل مارکتینگ چیست و چگونه موجب رشد کسب و کار اینترنتی می شود تعرفه تبلیغات خبرنامه [PDF]@. . . تسین هر گردی، اَتساین [PPT]خبرنامه الکترونیک Semalt توضیح می دهد چرا شما باید از کلیک بر لغو اشتراک در پوشه افزونه خبرنامه وردپرس Mymail Mailster فارسی نسخه 2.2.16 چگونه دریافت ایمیل‌های ناخواسته را متوقف یا Unsubscribe کنیم؟ کمپین بازاریابی ایمیلی را چگونه طراحی و موفق برگزار کنیم؟ راهنمای کامل پیاده‌سازی تبلیغات ایمیلی حفظ حریم خصوصی ۷ روش برای به دست آوردن ایمیل چرا باید همین حالا لیست ایمیل بسازیم عضویت در فرهنگ نیوز ۱۰ کاری که در ″فیس‌بوک″ نباید انجام داد 20 نکته برای توسعه یک فعالیت موفق بازاریابی از طریق ایمیل [PDF]ﺧﱪﻧﺎﻣﻪ ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت ( رﻩ ) ﮐﻤﻴﺘﻪ اﻣﺪاد اﻣﺎم ﲬﻴﻨﯽ

نظرات




نماد