سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ آنچه که می خواهید انجام دهید و دلیل انجام آن را درک کنید. امروزه افراد بسیاری هدف های زیادی دارند که در واقع به چیستی خواسته های خود واقف نیستند. نباید فکر کنید که از زندگی چه می خواهید، بلکه باید بدانید که در زندگی چه می خواهید. اگر به این نتیجه رسیدید که آنچه که شما نیاز دارید احساسات و افکار درست هستند و نه هوس های آنی و زود گذر، این چگونه هم با تمرکز بر آنچه که شانس موفقیت در زندگی را افزایش می دهد، مفاهیم را به شما خواهد آموخت.

چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

گام ۲ وضعیت کنونی خود و مشکلاتی که دارید را به صورت ستونی بر روی کاغذ بنویسید. البته نوشتن هر آنچه که می خواهید، به تنهایی کاری از پیش نخواهد برد. همیشه از اطرافیان کمک و مشورت بگیرید. دستیابی به رویاها چیزی است که همه به آن افتخار می کنیم. بعضی افراد همیشه رویاها را در خود زنده نگه می دارند و برخی دیگر، متاسفانه با یک شکست، دیگر به آن توجهی نخواهند داشت.

چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

گام ۳ ستونی دیگر درست کرده و هر آنچه که باعث می شود به آن خواسته ای که نوشته اید نرسید، را در آن ستون بنویسید. کاملا صادق باشید؛ اگر نداشتن پول و یا نداشتن وقت دلیل انجام ندادن آن کار است، حتما بنویسید. اگر واقعا دلیلی برای انجام ندادن آن کار ندارید، در لیست متذکر شوید که دلیلی ندارد. تشخیص محدودیت ها و موانع، مهم ترین گام در راه دستیابی به خواسته ها است. از این لیست دو هدف دنبال می شود: نخست اینکه تمام چیزهایی که می توانید انجام دهید ولی تا به حال به دلیل تنبلی انجام نداده اید را خواهید شناخت و دیگر اینکه این لیست می تواند ایده هایی به شما بدهد که برای دستیابی به این خواسته ها به چه چیزی نیاز دارید. مهم ترین هدف در این مرحله این است که بفهمید که تنبلی اساسی ترین مشکل شما برای نرسیدن به خواسته هایتان بوده است.

چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

گام ۴ در ستون سوم، برنامه و راه حلی برای انجام آن کار بنویسید. حقیقت این است که حال باید وارد عمل شوید و بدون برنامه، این امر ناممکن است. اگر یکی از مشکلات شما بی پولی است، راه حل های شما می تواند راه های کسب درآمد بیشتر و یا کمتر خرج کردن باشد. اگر مشکل شما این است که نمی توانید موتور برانید و دلیل تان برای آن این باشد که موتور ندارید، در راه حل های خود بنویسید که دوستی موتورسوار را پیدا کن و یا برای خرید موتور پول جمع کن. هر آنچه که به عنوان راه حل به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید.

چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

گام ۵ پس از نوشتن راه حل ها و برنامه ها، آن ها را عملی کنید. فایده تمام این چگونه که خواندید داشتن یک برنامه برای عمل کردن به آن بود و در غیر این صورت برنامه چه ارزشی خواهد داشت؟

چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

نکات و هشدارها

سریع ترین راه ثروتمند شدن، قناعت در زندگی است. به آن چیزی که واقعا می خواهید فکر کنید، به آینده نظری بیافکنید و تصور کنید که پس از انجام آن کار چه چیزی می خواهید و چه احساسی خواهید داشت. آیا خوشحال خواهید بود؟ آیا مطمئن هستید؟ خوشحالی از درون بر می آید و متاثر از دید انسان نسبت به پیرامون می باشد. می توانید این جهان پیرامون را تغییر بدهید و یا طرز فکر خود را. تصمیم بگیرید که کارهایی که در زندگی می خواهید را انجام دهید. در این مسیر ناامید نشوید. برنامه ریزی خود را بازبینی کنید و تغییرات لازم را انجام دهید. راه های جدید برای انجام کار را در لیست خود یادداشت نمایید. منابع بیرونی را به کار ببندید. اگر می خواهید وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشید، کمک یک مشاور اقتصادی را در نظر داشته باشید. منابع زیادی در خارج از زندگی ما وجود دارند که می توانند رایگان تجربیات خود را در اختیار ما قرار دهند. دقت داشته باشید که هیچ چیز یک شبه به دست نمی آید. همه کارها نیاز به زمان دارند، اما هیچ کاری وجود ندارد که در انجام آن مصمم باشید و از پس آن برنیایید.


تگ ها : چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم چطور فکر کنیم، تا به خواسته هایمان برسیم با ۶۸ ثانیه تمرکز به آرزوی خود برسید هدف! چگونه سریعتر به خواسته‌هایمان برسیم یازده راهی که "قانون جذب" می تواند زندگی شما را بهبود بخشد قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها چگونه به خواسته هایتان در زندگی می رسید؟ چگونه به هدفی که می خواهیم برسیم؟ چگونه به خواسته های خود برسیم ؟ – رسانه دکتر سلامت نگرش مثبت به زندگی راز رخ دادن معجزه 6 چطور به آنچه می‌خواهیم سریع دست یابیم؟ چگونه به آرزوهای خود برسیم؟ قانون جذب و رسیدن به خواسته‌ها ۸ چیزی که آدم‌های موفق برای رسیدن به موفقیت از آن می‌گذرند کتاب آنگونه که انسان می اندیشد؛ چطور با قدرت ذهن به هر چه می چگونه به خواسته های واقعی خود برسیم قانون جذب پورعلی.نت؛ تفکر مثبت، موفقیت، قانون جذب، زندگی، قانون جذب (جاذبه) 5 راه ساده برای جذب پول و ثروت از طریق قانون جذب چگونه از طریق قانون جذب به آرزوهایمان برسیم؟ چگونه به هدف مان برسیم؟ کنترل رفتار دیگران چگونه به خواسته های خود برسیم چگونه به هر آنچه خواستم، در زندگیم رسیدم چرا به خواسته هايمان نمي رسيم قانون جذب چیست؟ چگونه از قانون جذب استفاده کنم؟ پارت اول secret استفاده از قدرت ذهن بخش دوم راز موفقیت در زندگی چگونه ترس را کنار گذاشته و به آنچه می خواهیم برسیم رسیدن به آرزوها با قانون جذب چگونه رسیدن به اهداف را 100درصد عملی کنیم؟ دلیل رسیدن به خواسته به محض بی خیال شدن آن آرامش ذهن و روان مایکل گرین: چطور میتوانیم دنیا را تا سال ۲۰۳۰ به جای بهتری زندگی و باور من راه های رسیدن به هدف چيست داستانهای واقعی از "راز" راز زندگی چگونه عشق از دست رفته را برگردانم؟ چگونه بر زندگی خود مسلط شویم ؟ راه رسیدن به موفقیت چیست؟ چگونه موفق شویم؟ چه شرایطی موفقیت در تحصیل با چرخ یادگیری چگونه اتفاق می‌افتد؟ چگونه در زندگی مان ثابت قدم باشیم؟ چطور به زندگی مان لذت شادی را ببخشیم؟ تربیت ضمیر ناخوداگاه ۵ نکته که شما را در زندگی موفق می‌کند 6 عامل ساده برای رسیدن به موفقیت در زندگی اصول مذاکره : چگونه مذاکرات موفق‌تری داشته باشیم – بخش سوم چگونه به اهداف برسیم؟ هدف از زندگی؛ چیزهایی در مورد پیدا کردن هدف در زندگی و اینکه چگونه به خودباوری برسیم؟ راز ثروت راز‏ سبکهای رسیدن به آرامش درون چگونه یک زندگی شاد و سعادتمند داشته باشیم؟ آیا قدرت اندیشه انسان فراطبیعی است؟ – موفقیت در زندگی با آشکار کردن کبالا قسمت چهارم 6 مانع در راه رسیدن به اهداف امسال و راه غلبه بر آنها مراحل قانون جذب موفقیت شخصی چگونه به آرزوهایمان برسیم؟ چگونه به موفقیت برسیم؟ راهنمای استیو جابز: چگونه مردم را اغوا کنیم و آنچه می خواهیم به چگونه آرامش داشته باشیم و شاد زندگی کنیم کلمات قصار چگونه جاه طلب باشیم و به اهداف خود برسیم؟ Tag هدف گذاری شغلی تماشا جستجوهای مربوط به چگونه به هر آنچه که در زندگی می خواهیم برسیم

نظرات




نماد