سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. به عنوان مثال دوست دارید خانه زیبایی دور از شهر داشته باشید یا یک خانه با فضای کمتر در مرکز شهر. برخی از جنبه های کلیدی در هنگام انتخاب محل باید در نظر گرفته شوند.

گام ۲ اشخاصی که خانه دور از شهر را ترجیح می دهند باید راه های ارتباطی آن محل را بررسی کنند. مترو، اتوبوس یا اتوبانی که از طریق آن بتوانید در زمان مناسبی به محل کارتان بروید و برگردید، باید وجود داشته باشد.

گام ۳ اگر قصد دارید خانه را اجاره دهید، پارک ها و دفاتر در اطراف خانه برای آن یک امتیاز محسوب می شود.

گام ۴ سعی کنید محلی را انتخاب کنید که بیمارستان ها و مدارس خوب در دسترس باشند.

گام ۵ از تحولات محلی شهر آگاه باشید. چک کنید که در آن محل برای ایجاد یک مجتمع تجاری یا پروژه های مترو و بزرگراه برنامه ریزی نشده باشد.

گام ۶ از پتانسیل آن محل در طولانی مدت آگاه شوید. این که چقدر به بهای خانه تان افزوده می شود؟ آیا شرکت ها و صنایع در نزدیکی آن محل وجود دارند؟

 

نکات و هشدارها

قیمت: میزان پول خود را بر اساس درآمد و هزینه های خانواده بررسی کنید. نیازهای نقدی آینده انتخاب هایتان را محدود می کند. از انتخاب خانه ای که قیمتش فراتر از بودجه مالی شماست و تحت فشار قرارتان می دهد، اجتناب کنید. بررسی بازار: نرخ حال حاضر بازار را در نقاط مختلف بررسی کنید. این به شما برای مذاکرات بهتر در معامله کمک خواهد کرد.


تگ ها : چگونه محل مناسب برای خانه مان انتخاب کنیم فرش پهن کردن هم قوانینی دارد چگونه محل مناسب برای تتو را انتخاب کنیم مهارت های زندگی چگونه بیمه مناسب، انتخاب کنیم؟ تنظیم دکوراسیون پذیرایی خانه های کوچک • دونفره چگونه مبل مناسب خانه انتخاب کنیم؟ چگونه قفل مناسب منزل خود را انتخاب کنیم ؟ 6 قانون ست کردن رنگ ها در دکوراسیون منزل! چگونه ست رنگ مناسب خانه مان را انتخاب کنیم چگونه فرش مناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنیم ؟ چگونه یک باشگاه ورزشی مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه یک محیط مناسب برای مطالعه ایجاد کنیم؟ چگونه مناسب ترین پارکت را انتخاب کنیم؟ چگونه کفپوش چوبی مناسب انتخاب کنیم؟ مقالات اسپوتا نوین چوب بایگانی‌های رنگ دیوار نشیمن چگونه کاغذ دیواری مناسب برای خانه یا محل کارمان انتخاب کنیم آچاره: سامانه هوشمند درخواست خدمات منزل تاثیر انتخاب پارکت لمینت مناسب در دکوراسیون داخلی چگونه چوب مناسب برای کفپوش انتخاب کنیم؟ چگونه نامی مناسب برای کسب و کار خودم پیدا کنم؟ راهنمای انتخاب کاشی کف چگونه هتل مناسب انتخاب کنیم؟ جام جم آنلاین چگونه لنت ترمز مناسب را انتخاب کنیم چگونه روشنایی مناسب برای خانه خود انتخاب کنیم داتیس چگونه کت و شلوار مناسب انتخاب کنیم برای آنهایی که به دنبال پناهندگی در سوئد هستند برقی نو دات کام چگونه گیاه مناسب را برای هر یک از اتاق‌های منزل انتخاب کنیم چگونه یک کولرگازی مناسب انتخاب کنیم؟ چگونه ساز خود و فرزندمان را انتخاب کنیم؟ (قسمت دوم) دامپزشک مناسب برای حیوان‌ خانگی مان را چگونه انتخاب کنیم؟ چگونه در تهران محله ای مناسب را برای زندگی انتخاب کنیم؟ طراحی منزل چگونه یک جشن تولد صمیمی برگزار کنیم روث چانگ: چگونه تصمیم های سخت بگیریم؟ دکوراسیون خانه رویایی شقایق دهقان و محراب قاسم خانی چگونه قهوه خوش‌طعم و مناسب سلیقه‌مان انتخاب کنیم؟ روش انتخاب لباس در موقعیت های مختلف ۱۰ جمله‌ای که افراد باهوش در محل کار هرگز نمی‌گویند ایده هایی برای ایجاد جالباسی های کمجا در منزل پیش از نصب کاغذدیواری این مطلب را بخوانید! چگونه سایز تلویزیون را انتخاب کنیم چگونه هشداردهنده گاز منوکسید کربن مناسب را انتخاب کنیم؟ چگونه رنگ کنیم چگونه عطر مناسب انتخاب کنيم؟ (Nurse Forum): روش رگ گیری ده نکته مهم براي سرمايه گذاري در بازار ملک و مسکن چيست؟ چگونه شیرآلات مناسب برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی 10 نکته ضروری برای فروش خانه چگونه پارکت یا لمینیت خود را انتخاب کنیم؟ هاستل چیست، برای چه افرادی مناسب است و چگونه یک هاستل چگونه از ماهی قرمز نگهداری کنیم؟ چگونه یک میزبان وب سایت مناسب انتخاب کنیم ؟ آمادگی برای زلزله : هنگام زلزله چه کار کنیم؟ بوفه یا ویترین مناسب برای تزیین خانه خود را چگونه انتخاب چگونه لباس عروس مناسب برای عروسی انتخاب کنیم؟ انتخاب و استفاده از گاوصندوق خانگی چگونه انتخاب رشته کنیم؟ کولر گازی خوکچه هندی و تکنیک های خاص نگهداری آن چگونه یک کفش مناسب انتخاب کنیم؟ آموزش نقاشی ساختمان ومراحل آن قدم به قدم چه نوع مبلی بخریم ؟ (راهنمای خرید مبل )+ تصاویر آموزش گام به گام رنگ کردن مو در خانه چگونه فرز مناسب انتخاب کنیم؟

نظرات




نماد