سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱: فروشگاه هایی که تخفیف می دهند را پیدا کنید

وقتی می خواهید مواد غذایی را خریداری کنید برنامه ریزی بسیار مهم است. بررسی سیاست تخفیف فروشگاه ها می تواند کمکتان کند که بیشتر پس انداز کنید. می توانید سیاست تخفیف فروشگاهها را با خواندن تبلیغات منتشر شده توسط فروشگاه یا پرسیدن از صندوقدار در هنگام پرداخت پول بفهمید. بروشورهای تبلیغاتی با اطلاعات بسیار زیاد، معمولاً در نزدیکی در ورودی فروشگاه توزیع می شوند. مواد لازم را لیست کنید و آن را به لیست خرید خود اضافه کنید. این کار کمک می کند که بتوانید به بهترین فروشگاه- حتی اگر از منزلتان دور باشد– بروید.

 

۲: عمده خرید کنید

خرید عمده مواد غذایی به صرفه است. عمده فروشان (بُنَک داران) مواد غذایی را در بسته بندی های اصلی کارخانه، می فروشند. با خرید عمده می توانید هزینه های خود را کاهش دهید. همچنین تعداد دفعات مراجعه به فروشگاه هم به این صورت کم می شود. با این حال از خرید عمده مواد غذایی فاسد شدنی خودداری کنید، مگر اینکه به سرعت آنها را مصرف کنید. دو گالن شیر را نمی توانید به مدت زیادی بیرون از یخچال نگه دارید. در عوض اقلامی که می توانید برای مدت طولانی نگهداری کنید –مثل روغن گیاهی- را خریداری کنید.

 

۳: فصلی خرید کنید

هر میوه و سبزی فصل خود را دارد و خرید آن در فصل خود می تواند باعث صرفه جویی در مخارجتان شود. میوه ها را زمانی خریداری کنید که فصل آنهاست و تازه تر و سالم تر هستند. چون میوه ها در فصل خودشان به دلیل فراوانی ارزان تر هستند و به این صورت بیشتر شانس خرید میوه رسیده را خواهید داشت. از خرید میوه ها و سبزیجاتی که طی حمل و نقل روی قسمتهایی از آنها لکه های قهوه ای ایجاد شده خودداری کنید، چون ممکن است این قسمتها به سرعت شروع به کپک زدن کنند.

 

نکات و هشدارها

گاهی اوقات می توانید از فروشندگانی که با وانت یا گاری در کوچه ها می چرخند یا مغازه هایی که میوه و سبزیجاتی را برای فروش ارزان تر بیرون از مغازه می گذارند؛ میوه و سبزی خوبی را با قیمت پایین تر بخرید.


تگ ها : چگونه تدابیری برای خرید مواد غذایی ارزان به کار بندیم چگونه مواد غذایی را ارزان تر بخریم میـلیـــــــونــــــــر m i l y o n e r خرید ارزان اما با کیفیت مواد غذایی چگونه عمده بخریم و خرده بفروشیم؟ فروش موفق برنامه ریزی برای خرید مواد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان هزینه های مواد اولیه برای رستوران جستجوهای مربوط به چگونه تدابیری برای خرید مواد غذایی ارزان به کار بندیم

نظرات




نماد