سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ وقتی شغل ها را می گردید، بهتر است به سراغ شغل هایی که قابلیت دورکاری دارند بروید.

 

گام ۲ بعضی شغل ها هستند که نیاز به داشتن تماس تلفنی ندارند. امروزه اغلب مردم چنین شغل هایی را ارائه می دهند. در نتیجه پیمانکار باید به این نکته توجه کند. نویسنده فری لنس (آزاد)، وبلاگ نویسی، ویرایش، غلط گیری، گرفتن عکس، وارد کردن داده ها و اطلاعات، ترجمه و غیره همگی جزو کارهایی است که نیاز به تلفن ندارند.

 

گام ۳ برای بعضی کارها باید تحصیلات مربوطه را داشته باشید. لذا شغل ها را با داشتن اطلاعات لازم انتخاب کنید.

 

گام ۴ اگر عاشق وبگردی و تحقیق در اینترنت هستید، وبسایت هایی پیدا کنید که از شما می خواهند که در اینترنت تحقیق کرده و به سوالات مردم پاسخ دهید.

 

گام ۵ شغل های تلفنی هم هستند که شما باید تله مارکت کرده و به مردم زنگ زده و محصولات مختلف را تبلیغ کنید. در وبسایت ها هزاران شغل از این دست وجود دارد.

 

گام ۶ می توانید فروشنده eBay شوید. هرچند درآمد آنچنانی ندارد، اما شاید شما به فروشندگی علاقه داشته باشید. به وبسایت های از این دست سر بزنید و ببینید طرز کار فروشندگی به چه ترتیب است.

 

گام ۷ از کارهایی که می توانید در بیرون انجام دهید می توان کترینگ (تهیه غذا)، تدارک عروسی و طراحی داخلی را نام برد.

 

نکات و هشدارها

بعضی از مشاغل واقعی نبوده و کلاه برداری هستند و به جای اینکه پولی نصیبتان شود، برعکس پول از دست خواهید داد. پس مراقب این گونه شغل ها باشید. شما دوست دارید شغل خانگی داشته باشید؟ تا حالا دنبالش گشتید؟


تگ ها : ۴ راه که یک کار پردرآمد با سرمایه کم داشته باشیم چگونه یک شغل خانگی مناسب خود بیابیم چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ لیستی از مشاغل با هزینه راه اندازی کم ۹۰ ایده کسب و کار با سرمایه گذاری کم چگونه با سرمایه کم کسب و کار خوب پیدا کنیم؟؟؟؟؟ هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی چطور شغلی مناسب برای خودمان پیدا کنیم؟ چگونه بعد از بازنشستگی شغلی مناسب بیابیم چطور یک کار پردرآمد پیدا کنیم چگونه مشتری پیدا کنیم؟ دفتر شما چگونه شغلی متناسب با شخصیت خود پیدا کنیم؟ ۳ ایده کسب‌وکار خانگی پولساز با سرمایه کم کسب و کار با سرمایه کم در منزل کسب و کارهای با سرمایه چگونه یک شغل خوب و مناسب پیدا کنیم؟ چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ بعد از فارغ التحصیلی چگونه کار پیدا کنیم؟ با مشاغل خانگی با درآمد بالا آشنا شوید 4 کسب و کار عالی با کمتر از 5 میلیون تومان سرمایه چگونه شغل مناسب انتخاب کنیم چطور کار پیدا کنیم؟ چگونه یک شغل نان و آب دار پیدا کنیم؟! پیشنهادهایی برای پول در آوردن! چگونه در کانادا شغل پیدا کنیم؟ ۹۷ بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان هویه‌کاری شغلی ناشناخته اما با درآمد مناسب چگونه بدون سرمایه‌ یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنیم چگونه از سرگرمی‌های خود یک کسب‌وکار سودآور بسازیم؟ بعد از بازنشستگی چه کنیم؟ Fars News Agency : 11 گام موثر برای راه‌اندازی و توسعه کسب کار در منزل: بهترین مشاغل خانگی چگونه از کسب‌وکار در فضای مجازی، درآمد خوبی کسب کنیم؟ کاسب شو همه چیز درباره کسب و کارهای خانگی آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، چگونه به یک نقاش خودرو تبدیل شویم کسب درآمد در منزل برای خانم های خانه دار چطور فرد مناسب را برای استخدام پیدا کنیم؟! کتاب چگونه شغل دلخواه مان را پيدا کنيم اثر رومن کرزناريک ۹۷ شغل خانگی پردرآمد برای زنان را بشناسید و کسب درآمد را كسب و كار خانگي انواع کسب و کار لیست مشاغل مورد نیاز در گرجستان چگونه شغل رویایی خود را پیدا کنیم؟ چگونه کسب و کار خانگی خود را مدیریت کنیم چگونه شغل مناسب خود را بیابیم؟ راه های پیدا کردن خواستگار مهاجرت به کانادا : ده شغلی که بدون تحصیلات بالا بین 60،000 کسب و کار با سرمایه کوچک مشاغل مورد نیاز گرجستان کسب و کار آنلاین 11 گام موثر برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار خانگی چطور بعد از یک دوره بیکاری، راحت تر به شغل بازگردیم؟ Mercedes ۳سوت جابز، کوتاه‌ترین راه برای استخدام فوری چگونه فرزندمان دختر شود؟ خبر مفید: آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران و آخرین خبرهای علمی و پزشکی از گفت وگو با دستگاه های امنیتی تا شأن از دست رفته سینما علی خرم، نماینده پیشین ایران در مقر اروپایی سازمان ملل گفت: هدست های واقعیت مجازی؛ مَجازستان دیجیتال هرآنچه که در مورد بوتاکس باید بدانید تست هوش اعداد ساخت برگ مصنوعی با نیمه رساناهای جدید جستجوهای مربوط به چگونه یک شغل خانگی مناسب خود بیابیم

نظرات




نماد