سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ برای راه اندازی یک فست فود، نیاز به سرمایه اولیه دارید. باید حداقل برای دو سال اول، تامین هزینه هایی چون اجاره محل، بیمه، تاسیسات، تجهیزات، مواد غذایی، دستمزد کارگران و تبلیغ را از جیب خود و سرمایه اولیه تان در نظر داشته باشید. موفقیت نیاز به زمان دارد. اگر وام گرفتید، باید از پس بازپرداخت ماهیانه آن برآیید.

 

گام ۲ شروع به تجهیز محل کنید. از قوانین محلی و بهداشتی اطلاع کسب کنید. مشارکت کنید و مجوز کسب و کار را دریافت کنید. طرح توجیهی خوبی برای خود بنویسید و هزینه های احتمالی را در نظر بگیرید. طرح های توجیهی مربوط را می توانید در اینترنت پیدا کنید.

 

گام ۳ امتیاز یک رستوران زنجیره ای را بخرید تا موفقیت تان تضمین شود (یکی از شعب، یک فست فودی معروف شوید). با این کار در واقع در تجارتی سرمایه گذاری خواهید کرد که سود خوبی دارد. خرید امتیاز هزینه برمی دارد، ولی سود آن بیشتر است.

 

گام ۴ اگر می خواهید رستورانی مستقل برای خود باز کنید، به این موضوع توجه کنید که می خواهید چه گروهی را به رستوران خود جلب کنید و آنچه را که می توانید انجام دهید تا رستوران تان منحصر به فرد شود. شما در واقع می خواهید با رستوران های معروف شهرتان و یا کشور رقابت کنید، پس باید رستوران تان ویژگی خاصی داشته باشد.

 

گام ۵ حال وقت آن رسیده که تصمیم بگیرید منوی رستوران خود را بنویسید. منویی که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت و نوع غذاها بتواند با دیگر رستوران ها رقابت کند. غذاهای مخصوص سرآشپز که ویژه رستوران خودتان باشد را در منو حتما لحاظ کنید.

 

گام ۶ اگر نمی خواهید رستوران را خودتان بگردانید، افرادی را استخدام کنید که با تجربه و البته سخت کوش و متعهد باشند. آموزش های لازم را به آنها بدهید. به آنها بفهمانید که انجام کار به نحو احسن، برای شما بسیار اهمیت دارد.

 

گام ۷ می توانید در روزنامه ها و یا مجله ها تبلیغ کنید و یا در سطح شهر برشور پخش کنید. از آنجایی که رقابت در این کار اهمیت ویژه ای دارد، باید به تبلیغات توجه زیادی داشت. مهم ترین چیز برای راه اندازی یک رستوران فست فود چیه؟


تگ ها : راه اندازی فست فود مقدماتی تا پیشرفته چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم چگونه یک رستوران موفق را افتتاح کنیم ؟ 7 نکته برای افتتاح و راه اندازی فست فود چگونه یک رستوران راه اندازی کنیم چگونه یک رستوران را بدون شکست راه‌اندازی کنیم؟ آموزش راه اندازی فست فود راهنما: برای راه اندازی تهیه غذای خانگی چه کنیم؟ چطور می توان یک منوی خوب برای رستوران فست فود درست کرد؟ چگونه یک مدیر موفق در رستوران باشیم سرآشپز فست فود مقالات چگونه به راه کارخانه فولاد کوچک و برآورد هزینه راه اندازی فست فود راه اندازی رستوران از صفر تا صد ویژگی های یک گارسون خوب نحوه اخذ مجوز فست فود گروه مشاورین مقاله مدیریت رستوران داری – راه اندازی فست فود IRANHFC چگونه یک رستوران را بدون شکست راه اندازی کنیم؟ مقاله مدیریت رستوران داری راه اندازی فست فود کوچک اغذیه ساندویچ وپیتزا فروشی طبس چگونه برای پیدا کردن بودجه راه اندازی یک کسب و کار سنگ خرد آموزش فست فود چگونه تهیه غذای خانگی راه اندازی کنیم! [PDF]بدون پول رشکت خود را راه اندازی کنید درآمد فست فودها چقدر است؟ با این مواد غذایی قدتان بلند می شود پورابراهیمی خبر داد: اصلاح 30 اشکال اجرایی در قانون مالیات جهانگیری: مردم نسبت به قیمت کالاهای اساسی نگران نباشند نکاتی درباره گردشگری غذا در ایران غذاهای حاضری و راحت که عاشقشان هستید! چه گوشی هایی بهترین دوربین را دارند؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک رستوران فست فود راه بیاندازیم

نظرات




نماد