سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گام ۱ تصمیم بگیرید که می خواهید وسایل محل کارتان را بخرید یا در صورت امکان، امانت بگیرید یا اجاره کنید. امانت گرفتن یا اجاره کردن، هزینه های اولیه را کمتر می کند و می توانید این امکان را داشته باشید که اگر تجارت تان رونق گرفت، سپس شروع به خرید وسایل کنید. هزینه اجاره ماهیانه را یادداشت کنید.

 

گام ۲ فروشگاه های مختلف را برای خرید بهتر اجناس، مورد بررسی قرار دهید. هزینه های تاسیساتی چون وسایل آشپزخانه، همچنین تغییر ظاهری آشپزخانه، محل طبغ غذا، سرویس بهداشتی و دیگر وسایل ساختمانی است که باید قبل از باز کردن رستوران، آن ها را در نظر بگیرید.

 

گام ۳ هزینه های مربوط به مبلمان، طراحی داخلی، رومیزی و وسایل دستشویی را در نظر بگیرید. قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بعد اقدام به خرید کنید. اگر دقیقا می دانید که چه می خواهید، مدل های خاص را با هم مقایسه کنید تا هزینه ها دقیق تر باشد.

 

گام ۴ هزینه های مربوط به خرید مجوزهای لازم را نیز در نظر بگیرید. مجوزهای ساختمان احتمالا تنها مجوزهایی باشند که شما برای رستوران تان نیاز داشته باشید. هزینه مجوزها در هر استانی ممکن است متفاوت از هم باشد. هزینه های بیمه حوادث، آتش سوزی و یا سرقت را نیز در نظر داشته باشید.

 

گام ۵ هزینه های مربوط به دستمزد کارگران را در نظر بگیرید و البته با خود روراست باشید و آنچه که واقعا در توان تان است و می توانید خودتان کار کنید را در نظر بگیرید. اگر خودتان اصلا نمی توانید در رستوران حضور داشته باشید، باید یک مدیر مجرب برای آن انتخاب کنید.

 

گام ۶ ببینید که آیا رستورانی که می خواهید باز کنید، می توانید با رستوران های بزرگ شهر رقابت داشته باشد یا خیر. به رستوران ها سر بزنید، با صاحبان آنها صحبت کنید و از تجارب آنها استفاده کنید.

 

گام ۷ برنامه ای برای ساعات کاری خود در نظر بگیرید و روز تعطیلی رستوران را نیز لحاظ کنید. هزینه های متغیر مربوط به مواد اولیه غذایی برای رستوران را نیز از قلم نیاندازید.

 

نکات و هشدارها

سیستم نقطه فروش یک روش جدید تایید شده است که در آن به صورت نرم افزاری، به شما گفته می شود که بیشتر خریداران شما از چه نوعی هستند، چند بار به رستوران شما آمده اند و البته منوی موفق را برای شما تعیین می کند. هم چنین نسخه پولی آن به شما این امکان را می دهد تا کارت های اعتباری را نیز پذیرا باشید. به قول معروف، احتمال دارد که تا شش ماه از جیب خودتان بخورید. پس برای هزینه های مربوط، پیش بینی کنید و سرمایه اولیه داشته باشید. به نظرتون هزینه اولیه راه اندازی یه رستوران چقدره؟


تگ ها : هزینه راه اندازی و تجهیز رستوران چگونه هزینه راه اندازی یک رستوران را تخمین بزنیم برآورد هزینه راه اندازی رستوران -> چگونه هزینه راه اندازی رستوران را تخمین بزنیم؟ - گروه راه اندازی رستوران فست فود هزینه تقریبی و مراحل راه اندازی کافی شاپ حرفه ای طبق چگونه یک رستوران موفق را افتتاح کنیم ؟ هزینه های اولیه جهت راه اندازی یک رستوران هزینه راه اندازی یک oilmill چه مقدار تجهیزات هزینه برای تولید طلا بهترین تجارت در گرجستان بررسی وضعیت سرمایه‌ گذاری در تاسیس تالار پذیرایی / هزینه راه اندازی یک 60mt / هسته روز شکن تعریف انواع استیک آشنایی با نحوه راه اندازی نانوایی تجهیزات کارخانه هزینه متوسط ​​ واقعیت‌های راه‌اندازی کا‌فی‌شاپ کار در ترکیه آیس‌پک؛ از تلخی ورشکستگی تا شیرینی بستنی چقدر هزینه کوبیدن برآورد هزینه راه اندازی فست فود مدیریت کیفیت رستوران داری هزینه چرخ خوراک کوچک تاسیس تالار پذیرایی -> یک رستوران چگونه پروانه کسب دریافت می کند؟ - گروه خصوصی » Blog Archive » با سرمایه کم کسب و کار کنیم! با كاشت خيار در گلخانه 100 متري در 8 ماه درآمد 12 ميليون مدیریت تالارهای عمومی مشاوره و راه اندازی کارگاه و مغازه شیرینی فروشی چگونه مخ اسپانسرها را بزنیم؟ دوره مدیریت تالارهای عمومی آرشیو پرسش‌های شما و پاسخ‌های وکیل‌آنلاین/طرح پرسش در آیتم اول درآمد فست فودها چقدر است؟ کشتی یونانی کیش؛ مهمان ناخوانده خلیج فارس جستجوهای مربوط به چگونه هزینه راه اندازی یک رستوران را تخمین بزنیم

نظرات




نماد