سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه میلیاردر شویم

1 باهوش باشید. انسان تصادفی میلیاردر نمی شود. قبل از شروع هر کاری، برنامه ریزی کنید. مطالعه ای از مسائل و مفاهیم مالی داشته باشید. از تجارب افراد پولدار و موفق استفاده کنید.

چگونه میلیاردر شویم

2 پس انداز را شروع کنید. پول، پول می آورد، همان طوری که حرف حرف می آورد. همیشه مقداری از پول خود را پس انداز کنید تا در شرایط اضطراری از آن استفاده کنید و یا در بانک بگذارید و سود بگیرید. اگر می خواهید سرمایه خود را در کاری بگذارید و ریسک کنید، ببینید که آیا می توانید در صورت ضرر، آن درآمد را دوباره کسب کنید یا خیر.

چگونه میلیاردر شویم

3 یک برنامه ریزی حداقل پنج ساله داشته باشید. مقدار پولی که در ۵ سال می توانید پس انداز کنید را تخمین بزنید. ببینید که بهترین راه استفاده از پول تان چیست، آیا باید آن را پس انداز کنید و یا در کار آن را استفاده کنید تا سود بیشتری کسب کنید. ایده های خود را یادداشت کنید و در زمان حیاتی از آنها استفاده کنید. اگر ممکن است یادتان برود که این یادداشت ها را کجا گذاشته اید و به آنها نگاهی بیاندازید، می توانید به عنوان یادآوری روی در یخچال یا جایی، نصبش کنید. سرمایه گذاری

چگونه میلیاردر شویم
4 سرمایه گذاری در املاک و مستقلات، از بهترین سرمایه گذاری هاست. ارزش خانه و مسکن روز به روز افزایش می یابد. خرید یک زمین به صورت کامل و یا فروش آن به صورت اجاره و یا رهن، خود نوعی سود است.

چگونه میلیاردر شویم

5 در پروژه ای مشترک سرمایه گذاری کنید. می توانید روی کاری به صورت یک نفره و یا مشترک سهیم باشید. مناقصه ها و مزایده ها را از دست ندهید.

چگونه میلیاردر شویم

6 خرید و فروش سهام در بورس یکی از راه های سرمایه گذاری است. قبل از شروع به خرید سهم، اطلاعات مالی و بورسی خود را بالا ببرید و هر روز به بورس سر بزنید و یا این کار را با یک فرد امین انجام دهید.

چگونه میلیاردر شویم

7 ازدواجی موفق داشته باشید. از ثروتی که کسب کرده اید، برای زندگی زناشویی خود خرج کنید. داشتن همسر می تواند شما را بهتر در خرج کردن و مدیریت اموال یاری کند.

 

نکات و هشدارها

مثبت اندیش باشید و اعتقاد داشته باشید که به آن نقطه خواهید رسید. یاد بگیرید که حساب شده ریسک کنید. پول تان اگر در بانک بماند، سود کسب خواهید کرد اما سود بیشتری عایدتان می شود، در صورتی که از آن درست و هوشمندانه استفاده کنید. خلاقیت داشته باشید. کاری کنید که دیگران انجام نداده باشند. از بنگاه های دروغین “با ما پولدار شوید” دوری کنید. آنها چیزی جز افراد کلاهبردار نیستند. ایده های شما برای شروع یه کسب و کار موفق و کسب ثروت چیه؟ چقدر ریسک پذیر هستید؟ تا حالا اقدامی هم کردید؟


تگ ها : چگونه میلیاردر شویم؛ ۷ راهکاری که با آن می‌توانید پول پارو چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ چطور در مدت ۹۰ روز میلیاردر شویم؟ چگونه میلیاردر شویم ؟ چگونه از نقطه صفر میلیاردر شویم ؟ چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی چگونه یک مرد ایرانی از هیچی به یک میلیاردر تبدیل شد چگونه میلیاردر شویم ؟ کسب درآمد با حد اقل سرمایه اگر فرصت چطور میلیاردر شویم؟ آپارات چگونه در جوانی تبدیل به یک میلیاردر شویم؟ چگونه ظرف یک‌سال پولدار شویم؟ چگونه پولدار شویم بابک زنجانی چگونه میلیاردر شد؟ چگونه میلیاردر شویم الان وقتشه 18 – چگونه میلیاردر شویم ؟ پردرآمدترین ش دانلود کتاب چطور می توانم میلیاردر شوم داستان موفقيت اسدالله عسگراولادی/چگونه پولدار شويم/چگونه الان وقتشه 18 – چگونه میلیاردر شویم ؟ پردرآمدترین شغل نتیجه جستجوی تگ "چگونه چگونه میلیاردر شویم؟ در سال جدید چگونه ثروتمند شویم؟ بایگانی‌ها چگونه میلیاردر شویم مرجع فایلبایگانی‌ها چگونه میلیاردر شویم چگونه پولدار شویم: 8 روش هوشمندانه و موثر برای پولدار شدن در كتاب چگونه ميلياردر شويم – pesarepuldar.com چگونه "سوپر میلیاردر " شویم + اینفوگرافی چگونه میلیاردر شویم؟ – اینفو چگونه میلیاردر شویم Archives چگونه ثروتمند شویم ‌چگونه با لایک و فالوئر میلیاردر شویم؟ چگونه میلیاردر شدم نظر دهید / چگونه یک شبه میلیاردر شویم ؟ Video: الان وقتشه 18 – چگونه میلیاردر شویم ؟ پردرآمدترین شش نکته مهم برای یادگیری اینکه چگونه میلیاردر شویم چگونه میلیاردر شویم؟ – فروشگاه اینترنتی [PDF]چگونه در ده دقیقه میلیاردر شویم )ویژه مجردها چگونه میلیاردر شویم – بزرگترین مرجع خرید و فروش ایده ایران بایگانی‌های چگونه میلیاردر شویم جزوه چگونه در اینترنت میلیونر شویم؟ چگونه می توانیم فردی میلیاردر شویم رشته کامپیوتر خوب است یا بد ؟ چگونه میلیاردر شویم ؟ کسب چگونه میلیاردر شویم؟ از زبان ناپلئون هیل. واریته91 چگونه به یک میلیونر خود ساخته تبدیل شویم ؟! چگونه ميلياردر شويم چگونه میلیاردر شویم – مخزن مقالات دانشجویی اموزش بورس چگونه در بورس میلیاردر شویم؟چگونه در بورس "همه چی تموم" دانلود رایگان کتاب چگونه ثروتمند شویم ؟ چطور میلیاردر شویم جزوه چگونه در اینترنت میلیونر شویم؟ چگونه به یک میلیونر خودساخته تبدیل شویم؟ چگونه ثروتمند شویم؟ ؟ ؟ کار کار کار جستجوهای مربوط به چگونه میلیاردر شویم

نظرات




نماد