سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ خود و یا اموال تان را بیمه کنید. از شرایط و خدمات بیمه آگاه شده و بیمه ای که می خواهید را انتخاب کنید.

نجات از بحران مالی

2 تنها یک بار در هفته به خرید بروید. سعی کنید چیزهایی را که لازم دارید بخرید. قبل از خرید لیستی تهیه کنید و از خرید بی مورد و گران بپرهیزید.

نجات از بحران مالی

3 در مصرف انرژی صرفه جویی کنید تا قبض های آب، برق و گازتان زیاد نشود. وقتی اتاقی را ترک می کنید، وسایل برقی و چراغ ها را در حد امکان خاموش کنید. اگر به وسیله ای نیاز ندارید، با وجود اینکه خاموش است، آن را از برق جدا کنید، چرا که اندکی برق در خود نگه می دارد و لذا برق مصرف می شود. به این مصرف برق، مصرف برق خون آشام می گویند که درحقیقت ۵۰ درصد قبض برق ما را شامل می شود. از لامپ های کم مصرف استفاده کنید.

نجات از بحران مالی

4 مسیرهای کاری خود و یا کوتاه را پیاده بروید و یا با دوچرخه طی کنید. هم برای سلامتی جسم خوب است و هم جیب!

 

نکات و هشدارها

هیچ تضمینی نیست که بتوانید خود را از ورشکستگی نجات دهید، اما انجام نکات این چگونه، در شرایط سخت به شما کمک خواهد کرد. راهکارهای شما برای نجات از بحران مالی و شرایط سخت اقتصادی چیه؟


تگ ها : چگونه از بحران مالی نجات یابیم اگر بدهکار هستید، این راهکارها می تواند شما را نجات دهد ؟ راه های رهایی از بدهکاری چیست و چگونه می توان از ان نجات یافت از فقر، ناداری و قرض چگونه نجات پیدا کنم؟ چگونه از بدهی های سنگین و ورشکستگی امروزمان نجات یابیم؟ چگونه می توانیم بحران های مالی کسب و کارمان را مدیریت کنیم؟ ۱۰ رهنمود برای خروج شرکت ها از بحران نجات از ورشکستگی با تغییر فرهنگ‌ سازمانی 12 راه نجات از بحران‌ مالی آشنایی با 5 راهکار برای کاهش استرس مالی راه‌های نجات از بحران طرح نجات مالی چگونه شرکت خود را از ضرر نجات دهیم مدیریت پویا تنها راه نجات از گرفتاری ها در قرآن چگونه کسب و کاری را که رو به ورشکستگی است نجات دهیم؟ جمعبندی در مورد بحران اقتصادی سال 2008 مهارت غلبه بر فقر مالي در قرآن چگونه می‌توان به بحران مهاجرت پایان داد؟ بحران مالی آمریکا نجات اقتصاد ایران در گرو انقلاب اقتصادی Alex Tabarrok: چگونه ایده ها باعث موفقیت در بحران ها می شوند؟ راه‌حل بحران مالی اروپا آوا :: بحران بدهی سال ۲۰۰۸؛ ریشه‌ها، پیامدها و راهکارها شبکۀ جامع روزنامه اعتماد91/3/20: بحران مالي سال 2008 چگونه ايجاد شد؟ کسب و کار موفق در دوران رکود بحران اقتصادي دنيا چيست و چگونه شكل گرفت؟ بحران نقدینگی، برنامه حل و فصل و نقش مدیریت اطلاعات چگونه لحظات بحرانی را مدیریت کنیم؟ اقتصادی درخواست کشف معمار اقتصادی برای نجات کشور از بحران‌های فرهيختگان دلایل بحران،ابعاد و پیامدهای احتمالی آن از زیر صفر تا میلیونر: چگونه این 6 کارآفرین ورشکسته مجددا فروش چیپ و نمایشگر، سامسونگ را از بحران مالی نوت 7 نجات آمریکا با خروج از "معاهده پاریس" از بحران اقتصادی نجات یافت sapidadam سقوط صادرات: چه کشورهایی در صادرات شکست خورده‌اند؟ » [PDF]هاي مالي هاي مالي و پيشگيري از بحران سياست در کشورهاي بحرانهای مالی برای درک بهتر سرمایه گذاران مهم هستند، چرا؟ تلاشها برای نجات یونان از بحران مالی دشت میناب باید از وضعیت بحران زده نجات یابد [PDF]بحران ومديريت بحران آمریکا چگونه صنایع اتومبیل سازی را نجات داد؟ بحران مالی اروپا فناوری چگونه به نجات از بحران بیکاری می آید نجات اقتصاد اير ان در گرو انقلاب اقتصادي است [PDF]ها بر اقتصاد های مالی و اثرات تخریبی آن چگونگی وقوع بحران دو راه نجات صندوق های اجتماعی از بحران ورشکستگی چگونه مدیریت مالی داشته باشیم؟ گذری کوتاه بر ادامه بحران مالی د چگونه بر افسردگی در دوران بارداری غلبه کنیم جنگ ویتنام پایان بخش رکود تورمی دهه ۷۰ نجات با «نجات مالکیت» / حسین عبده تبریزی از وضعیت ویدئوی دیدنی از تلاش سگ مهربان برای نجات بچه گوزن از غرق کلانتري: براي نجات از بحران آب بايد تصميمات بزرگ اتخاذ شود عملکرد مدیریت بحران در کشور های حادثه خیز چگونه است؟/ جدایی احتمالی هشت ستاره پرسپولیس در پی بحران مالی gptt.ir طرحی برای نجات افغانستان چگونه کشورما از بحران فعلی اصلاحات ساختاری در اقتصادهای اروپایی، چرا و چگونه؟ مدیریت بهره‌وری در بحران چگونه انجام می‌شود؟ بحران ساختاری سرمایه تسهیل مقداری؛ واکنش مدیریت کلان اقتصادی آمریکا به بحران آمادگی برای زمین لرزه آگهی‌هایی سرشار از شغل و جوان‌هایی در سودای یافتن آن/چگونه از بررسی ابعاد مختلف بحران مالی در آمریکا دوره مالی حسابداری :چگونه شرکت در این دوره‌ها آینده‌ی شغلی شما جستجوهای مربوط به چگونه از بحران مالی نجات یابیم

نظرات




نماد