سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ هزینه های میزبان بودن

اکثر مردم بودجه برگزاری مهمانی را ندارند. بهتر است قبل از اینکه با یک لیست به خرید بروید، بودجه آن را فراهم کنید. فکر کردن در مورد محدوده بودجه یک مهمانی، هزینه ها را کنترل می کند و باعث می شود با ملاحظه تر سبد خرید تان را پر کنید.

 

۲ هزینه حمل بار در سفر با هواپیما

اگر با هواپیما سفر می کنید، هزینه حمل بار را در بلیت تان فاکتور می کنند. گاهی اوقات با انتخاب بلیت گران تر فکر می کنید حمل بار تان به صورت رایگان انجام می شود اما ممکن است به خاطر وزن یا اندازه بیش از حد بارتان جریمه شوید و متحمل هزینه پیش بینی نشده ای شوید. قبل از بستن چمدان قوانین خطوط هوایی را بخوانید و اگر می توانید سبک تر سفر کنید.

 

۳ غذا و سرگرمی های سفر جاده ای

وقتی مردم می خواهند به مسافرت بروند، اغلب فقط در مورد سفر و اقامت فکر می کنند و هزینه های غذا و سرگرمی را فراموش می کنند. برای کاهش هزینه ها می توانید در صورت امکان با خودتان غذا ببرید یا از سوپر مارکت خرید کنید و تعداد دفعات رفتن به رستوران را کاهش دهید. هزینه های سفرهای جاده ای قبلی تان را به یاد بیاورید و براساس آن بودجه را تعیین کنید تا دچار شگفتی نشوید.

 

۴ استهلاک ماشین

اگر یک مسافت طولانی را رانندگی می کنید تا به خانه اقوامتان بروید، هزینه های استهلاک ماشین را هم حساب کنید. به عنوان مثال در مسافرت های بین شهری، چندین کیلومتر بر کارکرد موتور ماشین افزوده می شود و لاستیک های ماشین فرسوده می شود. اگر در تعطیلات ۱۶۰۰ کیلومتر را با ماشین تان طی می کنید، به این معنی است که باید ماشین تان را ۱۶۰۰ کیلومتر زودتر عوض کنید و لاستیک های ماشین به اندازه تقریباً یک ماه کارکرد، فرسوده تر می شوند و باید ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بودجه برای استهلاک ماشین در نظر بگیرید.

 

۵ بیمار شدن

گرفتن زکام اصلاً جالب نیست! به خصوص وقتی بخواهید در تعطیلات آجیل و شیرینی های خوشمزه بخورید و وقت تان را با عزیزان تان سپری کنید، در اوایل بهار هنوز هم احتمال ابتلا به سرماخوردگی وجود دارد و نیز در تعطیلات بیشتر از همیشه با دیگران دست می دهید و خرید می کنید و رفت و آمد می کنید و احتمال بیمار شدنتان بیشتر است. برای هر نفر به طور متوسط برای دکتر رفتن و درمان آنفولانزا با بیمه حدود ۳۰ هزار تومان در نظر بگیرید.

 

۶ افزایش صورت حساب قبض ها

آب و هوای سرد زمستان هنوز کاملا بارو بندیلش را نبسته و این به معنای به معنای مصرف برق یا گاز است. همچنین ممکن است در طول تعطیلات بیشتر پخت و پز کنید و در نتیجه بیشتر از ماشین ظرفشویی استفاده کنید. استفاده از ماشین لباسشویی هم که جای خود دارد. حواستان به قبض گوشی تلفن همراه و تلفن منزل نیز باشد چون دائم برای تبریک های عید به کار هستند. این هزینه ها به طور کلی قابل مدیریت است.


تگ ها : چگونه هزینه های پنهان تعطیلات را مدیریت کنیم 21 نکته مهم برای مدیریت هزینه های زندگی چگونه برای خرج کردن بهترین برنامه ریزی را داشته باشیم؟ یک خانم خانه چگونه هزینه های زندگی را مدیریت کند؟ حقوق ماهانه مان را چگونه مدیریت کنیم؟ چگونه هزینه های خود را مدیریت کنیم ؟ بیست ایده برای کاهش هزینه ها چگونه هزینه های اضافی سفر خود را کاهش دهیم؟ ۵ پرسش کلیدی برای صرفه جویی در هزینه های سفر بهترین روش خروج از کسب و کار های کوچک چیست ؟ صرفه جویی برای زندگی با ماهیانه 400 هزار تومان کسر درآمد چگونه در تعطیلات کمتر هزینه کنیم؟ هزینه های پنهان سفر و مدیریت بودجه آن راهکارهای کنترل هزینه‌های پنهان قبوض برق در شب عید چگونه خرید کنیم؟ چگونه پول دار شویم چگونه پول در بیاوریم چگونگی سرمایه هزینه فرصت زوایای پیدا و پنهان بودجه ۹۶ با مدیریت دیدگاه های آریانا میهمان مرموز مراسم تحلیف/هزینه تعطیلی دیروز تهران چقدر بود؟ مدیریت پول و مدیریت بدهی را می 15هزار بنگاه در این دولت تعطیل شد/ بانک تولید را قفل کرد/ آموزش مخفی کردن عکس و فیلم و فایل و برنامه در اندروید چطور اضطراب صبح گاهی را مدیریت کنیم؟ توصیه های احمد روستا به شرکت های کوچک و مردم برای فرار از .. TimeTec چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ چگونه پول خود را برای یک تعطیلات رویایی پس انداز کنید؟ چگونه با استارتاپ های تازه کار پول پارو کنیم؟ دعوای زن و شوهر، چگونه زندگی را مدیریت کنیم؟ ۲۰میلیارددلار قاچاق راچگونه پول کنیم؟/ لیست کالاهای اقتصاد روزنامه ايران96/9/9: زور كسي به برداشتن تعطيلات مي رسد؟ چگونه در مصرف آب‌های پنهان صرفه‌جویی کنیم؟ – میدان درمان ولخرجی مثل آب خوردن! ژاپن فقیر چگونه تبدیل به اقتصاد برتر جهانی شد؟ [PDF]چرا باید درباره تغییرات آب و هوا صحبت کنیم؟)قسمت پایانی( [PDF]English چگونه تعطیلات ملی کشورمان ایران را به تقویم گوگل اضافه چگونه هوش مالی خانواده خود را افزایش دهیم؟ باهمتا فرهيختگان چگونه با سرطان مقابله کنیم؟ – رسانه دکتر سلامت ری پولدار بشم چطور پولدار شوم چطور پولدار شویم چه کار کنیم نماینده لارستان تعطیلات را چگونه گذراند؟ ارائه گزارش سه ماه به مردم/ 23هزار و 500 میلیارد تومان میزان آلودگی هوا چگونه معدن چگونه کاهش هزینه ها را با مدیریت هزینه ها به سرانجام رسانیم ؟ اسدی برخی دست های پنهان آشکار می خواستند مانع از وحدت ملی سفر ارزان به اروپا طرح ادعای اینکه پروژه های عمرانی تعطیل شده [PDF]بدون پول رشکت خود را راه اندازی کنید مهاجرت به کانادا : چگونه از بدهی درآمد کسب کنیم کاهش هزینه‌های پنهان سازمان‌ها با اجرای مدل جهانی «دیسک» چگونه می‌توانیم یک استارت‌آپ راه بیندازیم؟ چگونه می توان NAS را در برابر چشم مجرمان پنهان کرد؟ [PDF]Syndej مدیریت هزینه ها با ۱۱ اپلیکیشن رایگانی که امکان پس‌انداز چگونه سطل زباله درست کنیم آشنایی با فرآیند تصمیم گیری و انواع مدل های تصمیم گیری [PDF]Willkommen in Deutschland – Informationen für سوالات متداول آنچه مدیران باید بدانند درعرصه ی رقابت حرفه ای، چگونه توجه درمان‌خواهان دندان‌پزشکی پرسش و پاسخهای مرتبط با بحث مدیریت توجه و اقتصاد توجه هزینه برگزاری اجلاس کشورهای غیرمتعهد چقدر است؟ رادیو ایران را بشنویم ، خانه وخانواده جلوی دیکتاتور شدن اسنپ را بگیریم راهنمای اخذ ویزای شینگن هلند چگونه خساست در خرید نرم افزارهای قانونی می تواند کیف جستجوهای مربوط به چگونه هزینه های پنهان تعطیلات را مدیریت کنیم

نظرات




نماد