سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ گذاشتن وقت بیشتر

فداکاری در جهت شغلتان می تواند برای اینکه ثابت کنید لیاقت ترفیع را دارید، یک روش بسیار خوب باشد. مثلا تا دیر وقت برای اینکه کاری را به انجام برسانید بیدار بمانید، اگر شما کار را ساعت ۵ و ۶ ترک کنید و کار تمام نشده باشد، شما به عنوان یک سبک کار دیده می شوید و می گویند که تیم به شما هیچ نیازی ندارد.

پیشگام بودن در شغل

2 خود را با تغییرات وفق دهید.
اصل ثابت در شغل ها، تغییر و تحول است و قابلیت شما برای وفق دادن خود با این تغییرات، به رشد شغلتان کمک می کند. کارکنانی که در برابر تغییرات مقاومت می کنند، شرایط را در محل کارشان سخت می کنند. تطبیق دادن خود و حتی پیشرفت در میان تغییرات، واقعا شایان تقدیر است.

 

۳ با همکارانتان متحد شوید

رقابت کردن با دوستان و همکاران، در دراز مدت کمکی به ترقی شما نمی کند، به جای رقابت کردن با یکدیگر، با هم متحد شوید و فکرهایتان را روی هم بریزید، سرپرستان به عنوان یک ابزار مدیریتی دیده می شوند.

 

۴ در سیاست های دفتر کارتان استاد شوید

استاد شدن در سیاست های دفترکار، به نظر غیر مهم به نظر می رسد، ولی ملاحظه کاری در این مبحث، کلید پیشگام شدن در شغل است. چه سیاست ها شامل چگونگی ارتباط با همکاران باشد و چه جلوگیری از پشت سر خنجر زدن، موفقیت در شرکت، شامل عبور از وضعیتی است که بیشتر با شخصیت آدم و توانایی های او و قدرتی بیش از مشارکت های معنی دار است، همچنین شامل این است که چگونه از مشاجره هایی که در نتیجه آن سودی نیست، جلوگیری کنید.

پیشگام بودن در شغل

5 به شرکت تان کمک کنید پول بیشتری در بیاورد
همه ی شرکت ها، سود را اولویت خود قرار می دهند. وقتی که شما به طرز فعالی به شرکت تان برای درآمد بیشتر کمک کنید، نشان می دهید که چقدر روی آن ها سرمایه گذاری کرده اید. ارتباطات جدید و نوینی داشته باشید تا درآمد شرکت را افزایش دهید این کار می تواند مانند کار کردن، راحت و یا مانند ساختن ایده ای جدید، سخت و پیچیده باشد.

 

۶ برای شغلتان لباس بپوشید.

همیشه سعی کنید حداقل مانند بقیه، برای شغل تان لباس بپوشید؛ ولی لباس پوشیدن بالاتر از حد، مدیرانتان را شگفت زده می کند. مهم ترین قانون برای اینکار، اینست که برای بخشی که می خواهید کار کنید، مناسب آن بخش لباس بپوشید. برای مثال، کسی که مباشر است و می خواهد مدیر شود، اول از همه باید به کیفیت کارش توجه کند، سپس کت و شلوارهای مناسب و تمیز و متناسب و بالاتر از بقیه بپوشد. با این شرایط، ممکن است سرانجام به نتیجه مورد علاقه تان برسید.

 

۷ به یک زبان خارجی حرف بزنید

هیچکس به زبان خارجی حرف نمی زند، اگر شما این کار را می کنید، حتما اطمینان حاصل کنید که شرکت تان از این موضوع اطلاع دارد.این کار زمانی نتیجه می دهد که شما در یک کشور خارجی نیز زندگی کرده باشید و یک سبک فرهنگ دیگر را تجربه کرده باشید. شهروندان خارجی شرکت های جهانی، ارزش بیشتری نسبت به خدمات و سرویس های شرکت دارند، همچنین، چگونگی انجام کار در کشور خارجی با فرهنگ خارجی، هم توانمند سازی و هم درخواست را شامل می شود.

 

۸ پیشگامی خود را اثبات کنید.

به طور مداوم رهبری خود را ثابت کنید، برای یک پروژه خاص که نیاز به دسترسی خاصی دارد داوطلب شوید و رهبری آن را به عهده بگیرید. همچنین می توانید پیشنهاداتی برای مشکلات آزاردهنده شرکت بدهید و یا زمانی که رییس شما کمک اضافی خواست داوطلب شوید.

پیشگام بودن در شغل

9 اگر یک پروژه را با موفقیت به پایان رساندید یا یک پیشنهاد بسیار خوب برای یک مشکل دادید یا هر کار دیگری برای بهتر شدن شرکت انجام دادید، اطمینان حاصل کنید که اعتبار می گیرید و نزد رییس تان معتبر می شوید. هیچ وقت اعتباری را که مال شماست، با دیگران به اشتراک نگذارید. شما برای آن تلاش کرده اید، و آن اعتبار باید برای شما تصدیق شده باشد.

پیشگام بودن در شغل

10 همیشه یاد بگیرید
برای اینکه همیشه پیشگام باشید، به طور مداوم یاد بگیرید. این کار می تواند در محل کار، در خانه و یا با ادامه تحصیل دادن در کالج دنبال شود. اگر نمی دانید که چگونه یاد بگیرید، یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید! همچنین وقتی که شما فردی هستید که توانایی هایتان خارج از توانایی های همکاران تان است، آن موقع است که شما یک سر و گردن بالاتر از بقیه هستید.


تگ ها : چگونه در شغل تان پیشگام باشید - چگونه در مصاحبه شغلی ظاهر شویم؟ - بازارکار راه هایی برای دانستن اینکه عاشق کارتان هستید یا خیر برای توسعه شغلی خود از این شش فن استفاده کنید چگونه به سوپراستار شغل مان تبدیل شویم؟ موفقیت شغلی چیست و چگونه بدست می‌آيد؟ چطور پرو رازهایی برای ارتقای شغلی در محل کار چگونه می شود کتابدار شد؟ – کتابدار 2.0 انسان‌های معمولی چطور می توانند نتایج فوق العاده ای خلق کنند؟ چگونه شغلی متناسب با شخصیت خود پیدا کنیم؟ خبرگزاری آريا کارافرینی در شغل کسـب و کار مختص خـود راه بینـدازید چگونه برای شغل دلخواه مان یک انگیزه نامه بنویسیم؟ آیا می‌ترسید که هوش مصنوعی، شغلتان را از شما بگیرد؟ [PDF]چگونه از وقت و انرژی خود بهتر بـهرهببـریم؟ چگونه یک مصاحبه شغلی موفق داشته باشیم؟ آرمیشا توسعه کارآفرینی راهنمای خرید آنلاین full time موفقیت شغلی چیست و چگونه بدست می آید؟ چگونه با رهنمود ۵۰/۲۰/۳۰ پول تان را بودجه بندی کنید کتاب شغل مناسب شما چگونه شغل مورد علاقه خود را پیدا کنیم؟ Bourse News 21 استراتژی موفق برای بازارهای آشفته و متحول بازسازی، تعمیرات، تغییرات، دکوراسیون چگونه شغلی مناسب، برای خود انتخاب کنیم؟ 11 ویزگی کارکنان برجسته آیا آنها را دارید « موفقیت وب سایت پیام آنلاین سئوی سایت ( SEO ) چیست و چگونه کار می کند؟ فیفا چگونه پرسپولیس را می بخشد شرکت پیشگامان هوا و انرژی http://www.aepioneer.com چطور اعتبار حرفه ای و کسب و کاری تان را افزایش دهید ؟ چگونه آیفون یا آیپد خود را برای دریافت iOS 11 آماده کنید؟ Farsi چگونه در میان متقاضیان یک موقعیت شغلی از دیگر پرتو حسابداری پیشگامان چرا هانس زیمر یک آهنگساز موفق است ایده های جدیدتان را این گونه سازمان دهی کنید آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه ای پرداخت موبایلی و کیف پول دیجیتال چگونه در حال دگرگونی کسب و کار [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺷﻐﻠﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار و ﻣﻮﻓﻖ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ 7 راه کسب درآمد اضافه، در کنار شغل تمام وقت 10راه برای این که از شغل مان لذت ببریم [PDF]مجله کسب وکار هاروارد دانلود کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ای سالار وب – چگونه ذهنیت خود را از کارمندی به کارآفرینی چرا کارآفرینی از کار سخت روزانه بهتر است / دو راهی زندگی فرصت های شغلی چطور در لینکد‌‌ین یک پروفایل حرفه‌ای داشته باشیم؟ چگونه به یک پرستار شوم? مطالب مدیریتی چگونه گویم چگونه گذشت؟ چگونه قبل از 30 سالگی میلیونر شویم؟ ظرف 4 ماه گوهرتراش شوید ماهانه 3 میلیون درآمد داشته باشید اگر کارآفرین هستید یا در جستجوی شغل، همین حالا نام خود را در [PDF]PDF: تحقیق فرصت های شغلی [PDF]PDF: فرصت های شغلی چگونه اینترنت در سال1396 با دیش ماهواره کار می کند [PDF]21 رمز موفقیت ملیونر ها ویژگی های یک انگیزه نامه خوب – گروه مشاورین پیشگام اپلای

نظرات




نماد