سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم

1 محصولات را بشناسید.
این برای یک بانکدار خوب ضروری است که حساب ها، کارت های اعتباری و حساب های پس اندازی که بانک در داخل و خارج ارائه می دهد را بشناسد. مشتریان بانک به شما اعتماد می کنند تا اطمینان حاصل کنند که پول شان را با توجه به نیازشان در حساب درستی پس انداز می کنند. برای اینکه مشتریان را راهنمایی کنید و بانکدار موفقی باشید، باید با پیچیدگی های هر کدام از محصولات بانکی آشنا شوید و تعیین کنید که بهترین آنها برای هر مشتری کدام است. اگر از قبل برای این کار آماده شوید می توانید به میزان زیادی در وقت خود و مشتریان صرفه جویی کنید، در عین حال بانکدار مورد اعتمادتری به نظر برسید.

چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم

2 توجه کنید.
شما نیاز دارید که برای دادن راهنمایی های مناسب و درست، از مشتریان تان بخواهید که تمام جزئیات را به شما بگویند. کوچکترین سوء تفاهم یا مقدار کمی اطلاعات می تواند باعث شود که مشتری حساب نادرستی باز کند. حساب های اشتباه می تواند باعث شود مشتری سودی به دست نیاورد یا برایشان هزینه داشته باشد؛ چرا که از حساب درستی استفاده نمی کند.

چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم

3 خلاق بودن را یاد بگیرید.
همه مشتری ها قصد ندارند حساب کاملی انتخاب کنند. این برای شما به عنوان یک بانکدار خوب است تا خلاقانه به مشتریان تان کمک کنید تا حسابی انتخاب کنند که شاید قصد آن را نداشته باشند، اما به هر حال به کارشان می آید. برای اینکه یک بانکدار تأثیرگذار باشید، نیاز دارید که راه های سازگار کردن حساب های بانکی مشخص و کارت های اعتباری را با نیاز هر مشتری که از در وارد می شود، یاد بگیرید.

چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم

4 در جریان روند جاری باشید.
جهان مالی همیشه در حال تغییر است و بنابراین به عنوان یک بانکدار موفق نیاز دارید که در جریان تغییرات و نوسانات مالی سراسر کشور باشید. باید بتوانید پیشنهاداتی به مشتریان تان بدهید که منعکس کننده وضعیت فعلی بازار مالی باشد. ارائه دادن اطلاعات قدیمی به مشتریان، می تواند یک اشتباه پر هزینه برای خودتان و مشتریان تان باشد.

چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم

5 قابل نزدیک شدن باشید.
امور مالی افراد می تواند برایشان یک موضوع بسیار شخصی باشد. نیاز دارید که در مقابل مشتریان تان جذاب و با شخصیت باشید تا احساس کنند که می توانند در مورد امور مالی شان با شما صادق باشند. باید تاریخچه امور مالی شان را بدانید تا بتوانید به آنها کمک کنید و یک بانکدار بزرگ باشید. و شخصیت تان این اجازه را به آنها می دهد.


تگ ها : چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم چطور یک بانکدار حرفه ای باشیم؟ چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟ چطور در بانک استخدام شویم؟ چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ چگونه رهبری بزرگ و بی نقص در تجارت باشیم چگونه بانک ملت یک کمپین تبلیغاتی خلاق و موفق خلق کرد؟ ۵ نکته که شما را در زندگی موفق می‌کند بازاریابی بانکی با شگفت زده کردن مشتری آشنایی با شغل کارمند بانک چگونه به یک مدیرعامل تبدیل شویم؟ چطور از یک کارمند ساده به یک مدیر موفق تبدیل شویم؟ چگونه یک شخصيت کاریزماتيك داشته باشيد؟ روث چانگ: چگونه تصمیم های سخت بگیریم؟ چگونه یک برند تجاری منحصر بفرد داشته باشیم؟ پرسشهای رایج جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ نمايش مطلب چگونه یک حراجی آنلاین موفق داشته باشیم چگونه یک رمز عبور مناسب داشته باشیم؟ چگونه خانه‌ای ایمن داشته باشیم؟ [PDF]راهکارهای عملیاتی دستیابی به اهداف چشم انداز بانک رازهای موفق ترین آدم های دنیا را در یک دقیقه بخوانید صندوق اجاره ای چگونه یک پیج موفق و پر فالوور در اینستاگرام داشته باشیم؟ چگونه تبلیغاتی موثر داشته باشیم؟ فرهيختگان چگونه يك فروشنده موفق باشيم؟ چگونه 700 میلیارد تومان به حساب یک نوجوان واریز شد؟/ چطور در مدت ۹۰ روز میلیاردر شویم؟ چگونه یک مشتری خوب باشیم بانک کتاب ناهید بانک پارسیان چگونه می‌توانیم یک انسان بزرگ باشیم؟ [PDF]ﻫﺎ ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﮐﺎﻓﻲ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﺍﺯ ﺳﻮﻱ ﺑﺎﻧﮏ تجربه بانکداری اسلامی در مالزی چگونه پولدار شویم؛ ۱۶ راه پولدار شدن که باید بدانید لذت یک مصاحبه شغلی چگونه برنامه مطالعه بسازیم چگونه انسان بزرگی شویم؟ چگونه شغل خوب داشته باشیم؟ متصدی امور بانکی و مسئولیت هایش چگونه یک مدیر موفق باشیم؟ چگونه یک فروشنده حرفه‌ای خودرو باشیم؟ بانکداری بدون بانک پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک چگونه یک کارآفرین پاره‌وقت موفق باشیم؟ روشهای بزرگ کردن آلت چگونه مجرد باشیم چگونه یک کارمند موفق باشیم؟ معجزه‌ی سود مرکب، چگونه پول‌هایمان چندین برابر می‌شوند. چگونه سایت پربازدید تری داشته باشیم چطور جذاب به نظر بیاییم چگونه شماره شبای حساب بانکی را به دست آوریم؟/نحوه محاسبه .. چگونه بزرگ اندیش باشیم؟؟؟؟ چگونه یک سخنرانی اثر بخش داشته باشیم شبا چیست و شماره IBAN چه کاربردی در سیستم بانکداری بانک صادرات ایران کارگاه چگونه فروش عالی داشته باشیم ؟ آیا می‌شود بدون ریسک کردن، یک کارآفرین موفق و خلاق باشیم؟ سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان چگونه قدرتمند شویم Lahzehnama.ir چگونه یک وای فای امن داشته باشیم چگونه یک رئیس قدرتمند باشیم ؟ چگونه شروعی موفق در کسب و کار شخصی‌مان داشته باشیم؟ بازاریابی و موضع یابی موثر در نظام بانکی ایران » اخبار چگونه در یک ماه شکمی صاف داشته باشیم؟ چگونه یک زندگی موفق داشته باشیم؟ فناوری، عنصر جدانشدنی از بانکداری امروز و آینده است جستجوهای مربوط به چگونه یک بانکدار بزرگ باشیم

نظرات




نماد