سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

خرید ارزان تر مواد غذایی

1 پیدا کردن حراجی ها
دقت کنید، وقتی چیزی را حراج می کنند، وقتش است که پولتان را ذخیره کنید. قبل از اینکه خرید کنید، حراجی ها را چک کنید تا بدانید امروز کجا حراجی دارد. برخی از فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای اینکه هر روز اجناس تازه داشته باشند در ساعات بامداد مواد غذایی خود را با درصدی تخفیف عرضه می کنند.

خرید ارزان تر مواد غذایی

2 خرد کردن و فریز کردن
اگر چیزی که همیشه می خورید، حراج شده است، از آن بخرید و فریز کنید. بسیاری از میوه ها و سبزیجات ها، مخصوصا آنهایی که آب کمتری دارند، توانایی فریز شدن زیادی دارند ،پس از فضای فریزر استفاده کنید. هر چیزی که از قبل خرد شده باشد کلی از وقت شما را ذخیره می کند، سبزیجات خرد شده ی یخ زده، در غذاهای سرخ شده، خورش ها و سوپ ها و خوراک ها خیلی مورد استفاده قرار می گیرند. میوه های یخ زده نیز برای دسرها خوب هستند.

خرید ارزان تر مواد غذایی

3 محیط فروشگاه
تمام علاقمندان سلامتی و غذای سالم، به شما می گویند که از سالن های داخلی فروشگاه ها عبور نکنید، آنجا جایی است که تنقلات و گوشت های یخ زده وجود دارند. از وسوسه خود برای خرید از آنجا با خرید از محیط فروشگاه جلوگیری کنید، جایی که لبنیات، گوشت ها و غذاهای سالم حضور دارند.

خرید ارزان تر مواد غذایی

4 قیمت واحد را چک کنید.
در بعضی موارد، خرید چندین بسته ی کوچک از یک مورد، به صرفه تر از خرید یک بسته ی بزرگ آن است، در حالیکه در بعضی موارد خرید یک بسته ی بزرگ بهتر است. برای مثال خرید یک بسته ی بزرگ پنیر، بهتر از خریدن چندین بسته ی کوچک مکعبی، خرد شده یا ریز شده آن است.

خرید ارزان تر مواد غذایی

5 لیست بنویسید.
همیشه قبل از اینکه به مغازه سر بزنید، لیستی از موارد مورد نیاز را بنویسید. این کار به شما اجازه می دهد تا قشنگ یخچال و فریزرتان را بگردید و بدانید که چه چیزی مورد نیاز است و برای غذایتان برنامه ریزی کنید. همچنین خرید از روی لیست، به شما این امکان را می دهد تا اشتباها، موادی را که در فریزر دارید نخرید و نیز خرید اضافی و بی مورد (به این معنی که با دیدن چیزی آن را بخرید) نداشته باشید.

خرید ارزان تر مواد غذایی

6 غذاها را از اول درست کنید.

به روش هایی فکر کنید که میتوانید از اول غذا درست کنید(منظور اینست که تمامی موارد غذا را خودتان درست کرده باشید)، غذا درست کردن از اول، ۹۹ درصد اوقات هم ارزان تر و هم سالم تر است. برای مثال به جای خرید خودتان سس درست کنید و مواد اولیه را تهیه کنید، ممکن است این کار باعث سالم تر، ارزان تر و خوشمزه تر شدن غذا شود


تگ ها : چگونه مواد غذایی را ارزان تر بخریم چگونه تدابیری برای خرید مواد غذایی ارزان به کار بندیم چطور خرید ارزان تری برای خونه انجام بدم؟ • دونفره خرید ارزان اما با کیفیت مواد غذایی تمام شگردهای خرید از بازار مواد غذایی از ترکیه چه بخریم؟ چه نخریم؟ میـلیـــــــونــــــــر m i l y o n e r چگونه در هنگام خرید، بهترین مواد غذایی را بخریم؟ فوت و فن‌های خرید مواد غذایی درج قیمت از روی مواد غذایی حذف می‌شود چند گام برای ارزان زندگی کردن داتیس 10 روش برای کاهش هزینه خرید مواد غذایی تان چگونه یک فودتراک بخریم؟ + راهنمای راه‌اندازی کافه رستوران صرفه جویی برای زندگی با ماهیانه 400 هزار تومان کسر درآمد تقلب تکان‌دهنده در بازار مواد غذایی در مشهد سوغات و چیزهای دیگر را از کجا بخریم؟ کاهش هزینه مواد غذایی با ۱۰ راهکار ایرانی از دهلی چگونه خرید خوب و ارزان داشته باشیم؟ مهاجرسرا چطور لوازمِ حیوانات خانگی را در تهران ارزان بخرم؟ چگونه یک مهمانی آبرومندانه برگزار کنیم؟ (تجربه یکی از گرانولا چیست و چطور می توان بهترین گرانولای خانگی را بازار پر رونق مواد غذایی "ته‌لنجی" چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع نکاتی درباره رژیم غذایی سالم اما کم هزینه و ارزان • نوآورد خرید در چین (در چین چه چیزی بخریم و چگونه خرید کنیم) اگر می خواهید به مالزی سفر کنید، این مطلب را بخوانید پیتزا و فست‌فود چگونه سرطان‌زا می‌شود؟ در سفر به تایلند تور بگیرم یا خودم بروم؟ مراکز خرید قشم و درگهان (راهنمای جامع) زرگران: ایرانی‌ها ۴ برابر آمریکایی‌ها برای غذا هزینه می‌کنند SafarYab.Com آشنایی با خرید ماهی چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ جزیره کیش ****همه چیز درباره قشم **** صفحه 5 بهار نیوز راهنمای سفر به بالی؛ اندونزی گوشت منجمد برزیلی بخوریم یا نخوریم؟ چگونه مواد غذایی را نگهداری کنیم ؟ پشت پرده جوجه کباب 4500 تومانی فلایتیو 13 روش برای سفر ارزان به آمریکا «اتوماسیون» چیست و آیندۀ آن کجاست؟ قیمت لپ تاپ و موبایل، 20% ارزانتر از بازار خرید عمده مواد غذایی چطور از مواد غذایی نگهداری کنیم؟ ریحون: سفارش آنلاین غذا از بهترین رستوران و فست فود های راه تشخیص نان جوی تقلبی از اصل تغذیه مرغ بومی/ غذای ارزان مرغ / غذای مرغ تخمگذار با ضایعات صفر تا صد سفر به روسیه/ بهترین و ارزانترین زمان سفر به بسته بندی محیط ز یست، طبیعت و پایداری اکولوژ یک کرم های خاکی مواد غذایی زنده در ایران چگونه یک خودرو صفر بخریم؟ هشدار به مصرف کنندگان ظروف پلاستیکی رنگی ۲۰۰۰تومانی نگهداری مواد غذایی آیا ممکن است به میگویی که می‌‌ خورید ژل صنعتی تزریق شد غذاهای که چندبرابر باعث چاقی می شوند [PDF]PDF: پاورپوینت مواد غذایی مورد ضرورت برای تاکها کم خونی:چه غذاها و موادی خون ساز هستند هزینه‌ های سفر به ارمنستان چند پیشنهاد برای صرفه جویی در خرید مواد غذایی ایرنا مجله الکترونیکی نوروزانه چگونه با هزینه ی کم خوشتیپ باشیم؟ 10 نکته برای داشتن تشخیص عسل طبیعی با 7 روش ساده ! ارزان‌ترین مراکز خرید تهران را بشناسید خرید سوغاتی در تور استانبول چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم جستجوهای مربوط به چگونه مواد غذایی را ارزان تر بخریم

نظرات




نماد