سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

 

تنظیم مبانی کسب و کار جدید

1 ایده داشته باشید.
این ایده باید محصولی باشد که همیشه دوست داشتید تولید کنید و یا خدمتی باشد که فکر می کنید مردم نیاز دارند، حتی ممکن است چیزی باشد که مردم خود ندانند که به آن نیازدارند، ولی هنوز اختراع نشده باشد! دعوت کردن افراد خلاق و متفکر و درخشان به نشست های فکری و غیررسمی می تواند هم کمک کننده و هم شاد باشد. با سوالات ساده ای مانند: “چه چیزی باید درست کنیم؟”، نشست باید در مورد ایجاد ایده باشد نه برنامه ریزی برای کسب و کار. بسیاری از ایده ها تقریبا عادی و بد هستند و اولویتی ندارند ولی بعضی ایده ها واقعا پتانسیل بالایی دارند و به درد بخور هستند.

 

۲ هدف هایتان را مشخص کنید.

استقلال مالی می خواهید؟ مثلا کسب و کارتان را به بالاترین قیمت بفروشید؟ یا اینکه یک حقوق کوچک و قابل تحمل ولی به طور ثابت را داشته باشید؟ این ها چیزهای خوبی هستند که اگر بدانید به زودی به درد شما خواهند خورد.

تنظیم مبانی کسب و کار جدید

3 یک نام تجاری و کاری برگزینید.
حتی می توانید این نام را قبل از به دست آوردن ایده انتخاب کنید، اگر نام شما خوب باشد، می تواند کمک کند که ایده ی کسب و کار خود را مشخص کنید و آن را رونق دهد. وقتی که برنامه ها خوب پیش می رود و همه چیز شکل خود را گرفته، ممکن است یک نام عالی برای کسب و کارتان به ذهن تان بیاید، ولی به آن اجازه ندهید که شما را از مراحل و فازهای بعدی بازدارد، نامی انتخاب کنید که در هنگام برنامه ریزی می توانید استفاده کنید، و اهمیتی ندهید که بعدا تغییر کند. برای مقداری شادی، از گروه “بیتلز” (گروه موسیقی معروف خارجی) الهام بگیرید که معمولا اسم های جالبی قبل از نهایی شدن اسم انتخاب می کند، مثلا اسم اولیه “yesterday” برای نام اصلی آهنگ در حال کار “Scrambled Eggs”

تنظیم مبانی کسب و کار جدید

4 تیم خود را مشخص کنید.
این کار را تنها انجام می دهید یا از دو سه دوست برای عضویت در گروه دعوت می کنید؟ این کار همکاری بیشتری را به وجود می آورد، درحالیکه مردم، نظرات و ایده های یکدیگر را مورد توپ و تشر قرار می دهند و انتقاد می کنند. دو نفر می توانند چیزهایی را درست کنند که اغلب اوقات بهتر است از مجموعه دو قسمت مجزا برای ساخت ایده. به چند داستان موفقیت افراد موفق در گذشته فکر کنید، مانند داستان جان لنون و یا پل مک کارتنی و یا بهتر، بیل گیتس و پل آلن، استیو جابز و استیو وزنیاک، و یا لَری پِیج و سِرگِی بِرِین همگی گزینه های خوبی برای مطالعه داستان موفقیت هستند. در همه ی موارد، مشارکت بهترین نتیجه ها را برای هر دو طرف معامله داشته است و هر دوی آن ها میلیاردر شده اند. ولی آیا مشارکت، گواهی و ضمانت میلیارد شدن را می دهد؟ خیر! ولی ضرری ندارد!

تنظیم مبانی کسب و کار جدید

5 عاقلانه انتخاب کنید.
وقتی می خواهید کسی را انتخاب کنید که با او یک کسب و کار بسازید، مراقب باشید. حتی اگر بهترین رفیق شما هم باشد، معنایش این نیست که می تواند یک شریک خوب در کسب و کار، برای شما باشد. مواردی که باید در انتخاب همکار و نیروی حمایتی رعایت کنید شامل این چیزها می شود: آیا آن شخص دیگر، نقاط ضعف شما را کامل می کند؟ یا هر دوی شما یک سری مهارت های یکسان دارید؟ اگر دومی درست است، مراقب باشید، ممکن است شما چندین آشپز داشته باشید که همگی یک کار انجام دهند و بقیه کارها بدون مراقبت بماند.آیا به تمامی جزئیات کاری که پیش رو دارید دقت می کنید و همه آن ها را می بینید؟ بحث در مورد جزئیات است که اصل موضوع را روشن می کند و بسیار مهم است.ولی نادیده گرفتن جزئیات در هدف واقعی کسب و کار شما، شکافی ایجاد خواهد کرد که می تواند جبران ناپذیر باشد.


اطمینان حاصل کنید که تیم شما به کار اهمیت می دهد و برای رسیدن به هدف هم همان قدر که شما تلاش می کنید، تلاش می کند.اگر با مردم مصاحبه میکنید، مقداری مطالعه کنید تا بدانید چگونه یک استعداد و توانایی واقعی بدون گواهی نامه، بدون مدرک و ….. را بدست آورید. استعدادهای ذاتی مردم چیزی کاملا متفاوت از تحصیلات عادی که آن ها دنبال کرده اند می باشد، (یا موفق نشده اند)، پس بسیار مهم است که به دنبال یک تلنگر باشید، (همراه آنها شوید) و استعدادهای پنهان، همان قدر اعتبار دارند که کاغذ اعتبار دارد و به دردی نمی خورد.


تگ ها : چگونه مبانی یک کسب و کار جدید را تنظیم کنیم 8 قدم تا راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک مشاوره کسب و کار: درباره راه اندازی کسب و کار جدید [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ مبانی فروش برای راه اندازی کسب و کار اصول جهانی برای راه اندازی کسب و کار موفق [PDF]همه چیز درباره راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد چگونه یک کسب و کار آنلاین شروع کنیم fa:تازه کار هستم تحلیل کسب و کار چیست چگونه بدون سرمایه‌ یک کسب و کار پر درآمد راه اندازی کنیم سه اصل کلیدی برای رشد کسب و کار آموزش نوشتن طرح تجاری ( Business Plan ) یا اوّلین گام در راه بنگاه خودتنظیم [DOC]مدل کسب و کار چیست؟ چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنیم؟ میگنا برنامه ریزی برای کسب و کار را چگونه انجام دهیم کسب و کار هوشمند 4 گام راه اندازی یک کسب و کار مناسب چطور یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم بیت کوین چگونه کار می کند؟ اشتباهات رایج در شروع کسب و کارهای جدید قدم 7 اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی آموزش اصول و مبانی کسب و کار موفق بازاریابی از طریق ویدیو، روشی سودمند برای کسب و کار شما • سمینار هوشمندسازی کسب و کار [PDF]آشنایی با نمونه طرح های توجیهی کسب و کار ( جلد اول ) [PPT]Slide 1 [PDF]محسن اصفهانیان: بنیان گذار برند گراد نرم افزارهای طرح کسب راه اندازی کسب و کار درمنزل چگونه برای کسب و کار خود یک صفحه در فیس‌بوک ایجاد کسب و کار های کوچک و ۵ ویژگی برای افزایش مهارت خدمت به [DOC]سيستم اثربخش ارزشيابي عملكرد؛ مباني، رويكردها و روشها برنامه‌ریزی راهبردی انواع طرح کسب و کار کدامند کسب و کار موفق شراکت در کسب و کار مدرسه کسب و کار baladshow کسب و کار قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران کسب و کار اینترنتی‌‌ام رو باید از کجا و چطوری آغاز کنم؟ قرارداد مشارکت را چگونه تنظیم کنیم؟ [PDF]اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق تنظیمات وی پی ان آیفون و آیپد به دو روش خودکار و دستی [PDF]آموزش گام به گام بورس.pdf [DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به ۱۰گام برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک 3 ابزار قدرتمند طراحی گرافیکی [PDF]مدل های کسب و کار؛ مبانی، ارزیابی، نوآوری [PPT]روش تحقيق كسب و كارهاي كوچك 50 مرحله تا ایجاد یک کسب و کار موفق [PDF]مبانی اصول و ارتباطات جمعی تنظیم موتور خودرو ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی سئو حدادعادل:از ترس ساواک اجازه نفس کشیدن نداشتیم/ردپای مرجع فایلهای آموزشی حداد عادل: غرب پس از فتنه سال 88 سناریوی تحریم را آغاز کرد عکس پروفایل لینکدین وب سایت تخصصی فناوری اطلاعات ایران پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مفاهیم و تعاریف ارائه «قانون‌سپاری، رویکردی نوین در فرایندهای تقنینی» مقصر تولید خانه‌های نوساز فرسوده و غیرایمن کیست؟ فرهيختگان مهمترین اخبار ایران و جهان وبلاگ فارسی پاورپوینت در مورد مجموعه، تابع، دنباله و تجمیعساختمان جستجوهای مربوط به چگونه مبانی یک کسب و کار جدید را تنظیم کنیم

نظرات




نماد