سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ طرح یک کسب و کار را بنویسید.

از ابزارها و منابعی که در دسترس دارید طرح کسب و کار مورد علاقه تان را تهیه کنید. این طرح نقشه راه و مسیر حرکت موفقیت آمیز کسب و کار را نشان می دهد.

 

۲ آموزش ببینید.

از مزیت آموزش رایگان و خدمات مشاوره از مرحله آماده سازی طرح کسب و کار و تامین منابع مالی تا توسعه و تغییر کسب و کار بهره ببرید.

 

۳ یک تیم تشکیل دهید.

هیچ چیز مانند یک تیم خوب و منسجم نمی تواند به موفقیت یک کسب و کار جدید کمک کند. سعی کنید یک تیم با انرژی تشکیل دهید تا بتوانید راحت تر از پیچ و خم مشکلات عبور کنید.

 

۴ مکان کسب و کار خود را انتخاب کنید.

مکان مناسبی را با در نظر گرفتن شرایط فعالیت خود و نیازهای مشتریان انتخاب کنید. موقعیت نامناسب برای یک کسب و کار منجر به عدم موفقیت آن خواهد شد.

 

۵ منابع مالی کسب و کار خود را تامین کنید.

وام های بانکی، سرمایه گذاری ها و امتیازات تحقیقاتی را بیابید و برای شروع کار خود از آنها بهره ببرید.

 

۶ ساختار قانونی کسب و کار خود را تعیین کنید.

در مورد بهترین شکل مالکیت برای خود تصمیم بگیرید: مالکیت فردی، مشارکت، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، سازمان مردم نهاد یا شرکت تعاونی و … .

 

۷ کسب و کار خود را به ثبت برسانید.

کسب و کار خود را در سازمان های دولتی و یا مراکز مرتبط ثبت کنید و اقدامات لازم را برای موضوعات مالیاتی انجام دهید همچنین مجوزهای مورد نیاز کار خود را از مراجع صاحب صلاحیت بگیرید.

 

۸ در مورد مسئولیت های کارفرمایی و کارگری اطلاع حاصل کنید.

در مورد قوانین مورد نیاز برای استخدام کارمندان بیشتر بدانید. لازم است برای جلوگیری از اشتباهات ناخواسته با قانون کار و تامین اجتماعی آشنایی کافی داشته باشید و یا از مشاوران مجرب استفاده کنید.


تگ ها : چگونه با پول کم یک کسب و کار راه بیندازیم 4 کسب و کار عالی با کمتر از 5 میلیون تومان سرمایه کسـب و کار مختص خـود راه بینـدازید ۱۰۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم ۹۰ ایده کسب و کار با سرمایه گذاری کم چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ چگونه با سرمایه کم کسب و کار خوب پیدا کنیم؟؟؟؟؟ چگونه در خانه کسب و کار راه بیندازیم؟ پنج گزینه برای کارآفرینی با کمترین سرمایه اولیه چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم؟ کسب و کار با سرمایه کم سود بسیارعالی با 15 میلیون تومان چه کسب و کارهایی می‌توان راه اندازی کرد؟ چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ راه اندازی 3 مدل کسب‌ و کار خانگی ارزان چگونه یک کسب و کار آنلاین راه بیاندازیم؟ چگونه یک کسب و کار راه بیندازیم راز موفقیت کسب و کارهای کوچک چگونه یک کسب وکار راه بیندازیم ؟ چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ چگونه کسب و کاری در حوزه گردشگری راه بیندازیم؟ چگونه کسب و کاری دانشجویی راه بیندازیم؟ مشاوره کسب و کار: درباره راه اندازی کسب و کار جدید مشاوره کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار چگونه کسب و کار کوچک راه اندازی نماییم؟ چگونه با غلبه بر ترسهایمان کار و کاسبی خود را راه بیندازیم؟ ایده ‌های راه ‌اندازی کسب و کار چگونه یک کسب و کار فروش اینترنتی تی‌شرت چاپی راه مارتین ریویز: چگونه کسب و کاری را ایجاد کنیم که ۱۰۰ سال ایده های درآمدزایی در خانه با کمتر از ۱ میلیون تومان (بخش اول) چگونه یک کار جدید راه بیندازیم چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ چگونه در حین تحصیل، کسب و کار خود را راه بیندازیم (دوبله) بدون پول، کسب و کار راه بیندازیم! چگونه کسب و کار خانگی راه بیاندازیم! چگونه کسب و کار اینترنتی راه بیندازیم؟ چگونه در کانادا کسب و کار خود را راه انداختیم ۷ گام که یک کسب و کار الکترونیک راه بیندازیم کسب و کار با سرمایه کم چگونه کسب و کار راه بیندازیم (کار هایی که قبل از شروع باید چگونه و چه کسب و کاری در خانه راه بیندازیم؟ آموزش کسب و کار مدیریت و کارآفرینی چطور یک کسب و کار را شروع کنیم چگونه یک کسب و کار کوچک راه بیندازیم؟ چگونه برای پیدا کردن بودجه راه اندازی یک کسب و کار سنگ خرد آموزش کسب و کار الکترونیکی چگونه ورشكست شويم !!! چطور یک ایده جدید برای کسب و کارمان خلق کنیم؟ چگونه برای کارهای هنری خود یک کسب و کار راه بیندازیم! اگر در فکر درآمد زایی از کسب و کار مبلمان هستید این مقاله را چگونه کسب‌وکار هنری راه بیندازیم؟ چگونه در مغازه پدری کسب و کار راه بیندازیم ؟ چگونه کسب و کار موفق راه بیندازیم بایگانی چگونه کسب و کار خانگی راه بیندازیم چگونه یک کسب و کار آنلاین در فضای مجازی راه اندازی کنیم داستان کسب و کار یک نفره: پیتزاهای ناپولی در بروکلین چگونه کسب و کار کوچک خود را راه اندازی نماییم؟ [PDF]همه چیز درباره راه اندازی کسب و کار موفق از صفر تا صد چگونه یک آژانس مسافرتی راه بیندازیم؟ الف 10 اصول موفقیت در کسب وکار چرا بهتر است قبل از 40 سالگي؛ يك كسب و كار راه‌ بيندازيم؟‌ چگونه کسب و کاری دانشجویی راه بیندازیم؟ کسب و کاری پر رونق از درون مغازه پدری چگونه می‌توانیم یک استارت‌آپ راه بیندازیم؟ کسب و کار با سرمایه کوچک چگونه یک شغل خانگی برای خود راه بیندازیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه یک کسب و کار راه بیندازیم

نظرات




نماد