سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

زمانی که شما یک موسیقی گوش می دهید، در واقع از هر اسپیکر صدای خاصی می شنوید، که این حالت استریو نام دارد. وقتی که بخواهید، در هر کدام از اسپیکرها، صوت ترکیب شده را گوش کنید، توصیه ما به شما این است که وضعیت استریو را به حالت مونو تبدیل کنید. 

 در حقیقت در این حالت، شما می توانید تمام صداها را ترکیب کرده و با یک گوشی و هدست گوش کنید. بیشتر اوقات که کاربران گوشی های هوشمند نیاز به این دارند تا فقط با یک هدست محتویات گوشی را گوش کنند، این وضعیت ایجاد می شود که دوست دارند آن چه را که می خواهند گوش دهند ترکیبی بشنوند.

در بسیاری از گوشی های اندرویدی این امکان فراهم است که استریو را به مونو و بالعکس تبدیل کنیم اما در گوشی پیکسل ۲ و با سیستم عامل اندروید ۸٫۱ این موضوع در زیر آموزش داده شده است.

برای شروع گام های زیر را طی کنید:

ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید. برای این منظور می توانید از بخش اپلیکیشن ها استفاده کنید یا اینکه نوتیفی بار را به پایین بکشید و آیکون مخصوص تنظیمات را که به صورت یک چرخ دنده است را باز کنید:

در بخش تنظیمات گزینه Accessibility را پیدا کنید.

Accessibility

در این بخش گزینه  Mono Audio را پیدا کنید و تاگل آن را بکشید و آن را روشن کنید ( ON کنید )

“Mono Audio

بدین صورت می توانید به راحتی صدای استریو را ترکیب کرده و به صورت واحد از طریق یک هدست گوش کنید.

اما اگر شما از جمله کاربران اندرویدی هستید که از سامسونگ استفاده می کنید رابط کاربری کمی متفاوت است. در بینابین مسیری که طی می کنید تا تنظیمات را انجام دهید، با گزینه Hearing روبرو می شوید.

گزینه Hearing

روی این گزینه تپ کنید تا وارد زیر گزینه های دیگر شوید که مربوط به حالت شنیداری در دیوایس های سامسونگ است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید گزینه ای به نام مونو وجود دارد که باید آن را مد نظر قرار داده و به عنوان آخرین مرحله از تنظیمات، آن را ست کنید:

گزینه Hearing

بدین صورت می توانید تنظیمات لازم را اعمال کنید. طبق شواهد کاربران از زمان اندروید ۵ ویژگی مونو را در اکثر دیوایس های خود مشاهده کرده اند اما کمتر توانسته اند به اهمیت آن پی ببرند. بنابراین این مقاله را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید تا کاربران بتوانند به راحتی از این ویژگی در مواقع خاص استفاده کنند. دیدگاه ها و تجربیات خود را در بخش نظرات بنویسید.


تگ ها :

نظرات




نماد