سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

شما طراحان وب سایت باید همیشه به این مسئله توجه داشته باشید که بهترین طراحان اغلب بدترین فروشنده می باشند. اگر شما خیلی سخت روی مهارت های خود، کار کنید، قطعا طراح ماهری خواهید شد و می توانید تجارب خود را در اختیار طراحان در سراسر دنیا قرار دهید. شما به نوبه خود باید یاد بگیرید که چگونه محصولات وب سایت خود را به افراد مختلف بفروشید. اجازه بدهید تا با سابقه کاری در وب سایت شروع کنیم. شما باید روی این مسئله کار کنید که چگونه می توان سابقه کاری طراحی ها را به صورت بهینه در وب سایت نشان داد. متاسفانه بسیاری از طراحان ، به این قضیه اهمیت نمی دهند. شما طراحان باید به این نکته توجه کنید که آیا سابقه کاری شما ، کاربران را به سمت وب سایت جذب می کنند؟

به نظر من اگر شما طراح ماهری باشید و تجربه کاری زیادی داشته باشید، می توانید به این سوال پاسخ دهید. اگر هم که مهارت نداشته باشید، به طبع نمی توانید به پاسخ این سوال برسید. من در اینجا یک سری رمز و رازهایی را در اختیار شما طراحان وب سایت قرار می دهم تا خیلی غیرمنتظره بتوانید کاربران را به سمت وب سایت خود جذب کنید.

 

راز اول: ما باید استفاده از یک سری سرتیتر ها را نادیده بگیریم

اسم من Joe Freelancer است. ما روزهای یک شنبه هم کار می کنیم. من می توانم با صدای بلند بگویم که مهارت کافی در زمینه طراحی دیجیتال دارم. اگر من آخرین سرتیتر وب سایتی را چندبار نگاه کنم، گریه می کنم.

طراحان وب سایت و نمایندگان دیجیتالی، در حین جستجو، با سرتیتر های بسیار زیادی مواجه می شوند.

آیا شما وجه مشترکی بین افراد پیدا می کنید؟ از همان ابتدا می خواهم بگویم که این افراد خیلی مرموز هستند و راجع به کار اصلی شرکت خود، حرفی نمی زنند. آن ها فقط راجع به " ما" یا " من" و نه "شما" بازدید کنندگان وب سایت، حرف می زنند. این افراد به شما نمی گویند که چه کاری را می توانند برای شما انجام دهند و یا چطوری می توانند به شما کمک کنند تا مشکلات خود را حل کنید.

با توجه به تحقیقات برگرفته شده از Caples، کتاب Tested Advertising Method، ما برای رسیدن به موفقیت وب سایت خود، باید به دو سر فصل زیر توجه کنیم:

  1.    
  2. علائق کاربران وب سایت: کاربران با توجه به علاقه خود، از  وب سایت بازدید می کنند.
  3.    
  4. اخبار: اخبار جدید و به روز، توجه کاربران را به سمت وب سایت شما جلب می کنند.

شما می توانید برای تاثیرگذاری بیشتر وب سایت خود، هر دو قسمت را با هم ترکیب کنید.

ما قسمت سوم هم داریم: کنجکاوی

 نمونه وب سایت بالا بر مبنای کنجکاوی طراحی شده است. آن ها حرفی راجع به محصولات نزده و حتی نمی گویند که چه کسانی می توانند از این محصولات استفاده کنند. حتی کاربران هم نمی دانند که این محصولات، به چه کار می آیند. Caples می گوید:

اثربخشی سرتیتر ها بر مبنای کنجکاوی، بسیار چالش برانگیز است. خیلی از وب سایت هایی که بر این مبنا طراحی می شوند، موفق از آب در نمی آیند و بعضی دیگر، به موفقیت می رسند.

پس ما باید برای داشتن وب سایتی موفق، قبل از هرکاری، مبنای طراحی خود را مورد ارزیابی و آزمایش قرار دهیم. خوب، به نظر من ، سرتیتری که فقط راجع به "ما" صحبت می کند زا بهتر است کنار بگذاریم و بر روی دو سرتیتر دیگر تاکید کنیم که علائق کاربران را به وجد می آورند. به نظرمن شما طراحان باید در قسمت سابقه کاری وب سایت خود ، برای کاربران خود توضیح دهید که محصولات وب سایت شما ، به چه درد آن ها می خوردند. بدین معنا که هدف کاربران از استفاده از محصولات چیست؟

شما طراحان وب سایت باید از پیام ها و متن های قوی و واضح در وب سایت خود استفاده کنید. مثلا وقتی که من در وب سایتی دیدم  که پرداختی های بالایی را به کاربران پیشنهاد داده بود. واقعا، توجه من را به سمت خود جلب کرد. طراحان وب سایت باید پیام های واضح و چشمگیری را در اختیار کاربران خود قرار دهند تا آن ها بتوانند هدف وب سایت از گذاشتن این پیام را کشف کنند.

 

راز 2: ما به جای سر فصل های اشاره شده در بخش قبلی ، از این سرتیتر ها در طراحی وب سایت خود استفاده می کنیم.

ما در قسمت بالا، یک سری سرتیتر های مرموز دیدیم. اما چرا بعضی از سرتیتر ها ، بسیار متفاوت تر از آن چه که هستند، به نظر می رسند؟

طراحی شمی و خلاقانه UI، مطابق با خواسته های کاربران  طراحی شده که طراحی بسیار زیبا و برجسته ای می باشد و از کاربران می خواهد تا به داخل آن وارد شوند. بازاریابی های آنلاین هم خیلی چالش برانگیز بوده و فروش های زیادی دارند.

هدف وب سایت Agency Lunar Gravity، استفاده از سر فصلی است که کمی مبهم به نظر می رسد. طراحان با طراحی این وب سایت به کاربران نشان می دهند که در چه حوزه ای فعالیت دارند و کاربران می توانند با scroll کردن، کار آن ها را ببینند.

 

این نوع سرتیتر ها با کار شما ارتباط دارند و دقیقا نشان می دهند که شما در چه حوزه ای فعالیت دارید و کاربران ، چه استفاده ای از وب سایت شما می کنند. طراحی سرتیتر وب سایت شما ، مطمئنا مثل "Monkey Flips" یا "Cats Dance a Lot" خلاق و جالب نیست. این طراحی ها با شما صحبت می کنند و دلائلی را به شما نشان می دهند که چگونه یک فرد از همان ابتدا می تواند ، طراح گوگل شود.

Sprout، به اهمیت این نوع طراحی ها پی برده است:

وب سایت نمایندگی ما هم ، از این ساختار استفاده کرده و ما  این سرتیتر را از همان وب سایت قبلی گرفتیم و روی آن ، کار کرده و مجددا وب سایت خود را طراحی کردیم.

 

اما همه چیز به فروش و جذب مشتری ، ختم نمی شود. ما باید طراحی وب سایت خود را مطابق با خواسته های کاربران طراحی کنیم. اگر قرار است که شما طراحی واکنشگرا داشته باشید، باید با کاربران وب سایت خود، ارتباط برقرار کنید. اگر شما طراحان می خواهید تا وب سایت سریعی را طراحی کنید، باید بتوانید کاربران را با وب سایت خود ، ارتباط دهید. توجه داشته باشید که شما طراحان باید راجع به مشتریان و خواسته های آن ها و نه وب سایت، با آن ها صحبت کنید.

بیاید به مثال بالا برگردیم که درآن جا Joe به کاربران وب سایت خود گفت که می تواند مشکلات آن ها را حل کند. او به صاحبان وب سایت  گفت که  می تواند مارک تجاری آن ها را توسعه دهد . Joe با صدای بلند فریاد می زند و می گوید که من می خواهم به دنیا نشان دهم که شما چه کسی هستید و چرا در دنیای طراحی وب سایت، بسیار عالی درخشیدید.

توجه داشته باشید که هریک از ابن سرتیتر ها، احساسات مختلفی را به وجود می آورند. بعضی از آن ها ، خواسته های کاربران را درک کرده و به آنها کمک می کنند تا به صورت بهینه از وب سایت موردنظر خود استفاده کنند. البته ممکن است این سرتیتر ها، خیلی با حال نباشند و شما فکر کنید که یک طراحی خوب ، با حال تر از یک سرتیتر خوب است.

شما طراحان وب سایت باید از این قضیه اطمینان حاصل کنید که سرتیتر ها ، کار شما را نشان می دهند و به کاربران وب سایت شما کمک می کنند. اگر شما هر دو سرتیتر بالا را با هم در طراحی سایت خود به کار ببرید، مطمئنا کاربران، از کار با وب سایت شما لذت خواهند برد.

به طور مثال ، ما طراحان برنامه ای را طراحی می کنیم که دقیقا مورد پسند کاربران وب سایت است و طراحی وب سایت ما را به موفقیت می رساند.

استفاده از مطالب خنده دار و کاملا شفاف، کاربران را از همان بازدید اول، به سمت وب سایت شما جذب می کند و کاربران وب سایت دقیقا می فهمند که این وب سایت مطابق با خواسته ها و نیاز های آن ها طراحی شده است.

به سوال زیر توجه کنید: شما فکر می کنید که سرتیتر و یا وب سایت شما، چه مزایایی را برای کاربران شما به همراه دارند؟

 

راز 3: شما فکر می کنید که سرتیتر و یا وب سایت شما، چه مزایایی را برای کاربران شما به همراه دارند؟

کاربران با خود فکر می کنند که چرا باید از وب سایت شما استفاده کنند؟

شما باید مزایای وب سایت خود را به صورت مجزا برای کاربران وب سایت خود توضیح دهید. شما طراحان نباید همه مزایا را یکباره در اختیار آن ها قرار دهید. چرا که ممکن است کاربران وب سایت نتوانند مزیت وب سایت شما را درک کنند. شما باید توجه کاربران را به قسمت های اصلی وب سایت خود جلب کنید.

اما شما باید چه مزیتی را برای وب سایت خود انتخاب کنید؟ خوب، مطمئنا این کار، کار شما نیست. بازار شما می تواند این مزیت ها را به کاربران نشان دهد.

شما طراحان باید از کاربران خود بپرسید که از کار، با چه قسمتی از وب سایت لذت بردند و به چه نتایج بهینه ای در وب سایت رسیدند؟ اگر کاربران با خواندن مطالب وب سایت شما، به مشکل برسند ، پس وظیفه شما طراحان برای حل مشکلات آن ها چیست؟ طراحان وب سایت باید نگاهی به کتاب های Amazon بیاندازید که به شما کمک می کند تا مشکلات تجاری کاربران خود را حل کنید و کاربران بیشتری را به سمت وب سایت خود بکشانید.

زمانی که شما این کار انجام دادید ، با یک سری از الگوها برخورد می کنید. شما باید مشکلات وب سایت خود را برطرف کنید که بارها و بارها بر سر راه شما قرار می گیرند. این الگوها، در اصل، کپی از وب سایت شما می باشند. شما با ارزیابی میزان رضایت کاربران و با توجه به تجارب خود، می توانید به نقاط ضعف و قدرت وب سایت خود پی ببرید. شما با انجام تحقیقات خارج از وب سایت، یاد گرفتید که بازار به دنبال چیست وچه هدفی را دنبال می کند. پس حالا می توانید همه این پارامترها را در کنار هم قرار داده تا وب سایت موفقی را طراحی کنید.

به طور مثال، Spotify، به شما یاد داد که بازار و تجارت، خواستار سادگی ، آزادی و یک معامله خوب می باشند. به سرتیتر های اصلی و فرعی این وب سایت، نگاهی بیاندازید.

در طراحی وب سایت خود،  خیلی اغراق آمیز صحبت نکنید و خیلی ماهرانه عمل کنید و به نکته طراحی توجه کنید. برای طراحی وب سایت خود، از زبان ساده استفاده کنید. چرا که وب سایت شما، وب سایت جالب و خیلی شخصی است. شرکت اپل، از روش کنجکاوی استفاده کرده و طراحی این شرکت، مزایای مختص به خود را دارد. این شرکت بر این باور است که خلاقیت، بزرگترین خریدار Mac Proمی باشد. آن ها بر این باورند که Mac Pro، به خلاقیت طراحی شما کمک می کند تا طراحی بسیار ماهرانه ای را داشته باشید. شرکت اپل به مزیت خلاقانه combo خود افتخار می کند. ما از Caples یاد گرفتیم که رسیدن به نتایج خوب، کار سختی است. اگر شما این سبک طراحی را دوست دارید، پس باید اصول را در نظر گرفته  و وب سایت خود را برمبنای این اصول ، طراحی کنید. شما طراحان وب سایت ، وظیفه ندارید تا مزایا و معایب را  در طراحی وب سایت انتخاب کنید. چرا که در نظر گرفتن مزیت ها برای طراحی وب سایت، بسیار مهم است و شما باید این مزایا را برای طراحی وب سایت خود مورد توجه قرار دهید. هریک از مزیت ها، ویژگی های مختص به خود دارند. شما باید مهم ترین مزیت را در سرتیتر وب سایت خود و در مرحله اصلی، مدنظر قرار دهید. بقیه مزایا به پاراگراف ها و سرتیتر های فرعی، اختصاص داده می شوند. شما می توانید جزئیات بیشتری را به مزایای سرتیتر وب سایت خود، اضافه کنید. شما طراحان وب سایت باید از این قضیه مطمئن شوید که مزایا به خوبی در طراحی وب سایت ، بیان شدند. به طور مثال، شما می توانید سریع بعد از سرتیتر Spotify، scroll  کنید. Spotify، مزیت پخش هر آهنگی را مکررا برای شما توضیح می دهد.

 

راز 4: طراحی وب سایت خود را با توجه به استاندارد ها و قواعد، طراحی کنید

برای درست کردن سرتیتری عالی، همیشه از قواعد و استانداردهای آن استفاده نمایید و سعی کنید که در این سرتیتر ها ، از کلمات زیر استفاده کنید:

  • جدید  
  • اعلام کردن
  • نتیجه کار 
  • بله
  • چگونگی
  • کشف کردن
  • نمایش اطلاعات

 

من خودم به شخصه و بر مبنای تجارب، به این مسئله رسیدم که کاربران وب سایت، کلا به دنبال 2 فرآیند هستند:

  1. آن ها دوست دارند تا به تصاویر خود افتخار کنند و در نتیجه زیبایی طراحی را مدنظر قرار می دهند.
  2. کاربران وب سایت، سریعا به دنبال نتیجه هستند و دقیقا می دانند که چرا وارد عرصه تجارت شدند.کاربران وب سایت هم همانند من و شما ، یک سری رویاها در ذهن خود می پرورانند و در وب سایت، به دنبال فروش و برقراری ارتباط می باشند.

کار شما طراحان وب سایت این است که به کاربران خود کمک کنید تا هر دو پارامتر بالا را با هم استفاده کنند. شما با تبلیغ وب سایت خود، می توانید با نیازهای کاربران، ارتباط برقرار کنید. همچنین سبک طراحی وب سایت شما، بسیار مهم است. شما طراحان وب سایت باید بدانید که از چه طریقی باید برای رسیدن به اهداف خود، با کاربران وب سایت ، ارتباط برقرار کنید.

 

راز 5: صفحه اصلی وب سایت خود را خیلی ساده انتخاب کنید

صفحه اصلی وب سایت ما،option  های زیادی دارد.شما می توانید آخرین کارهای خود را در آن جا ببینید. ما در صفحه اصلی وب سایت خود ، قبلا ازیک سری تصاویر،slider و  stuff های باحال و جالب استفاده کردیم. الان از شر همه ی آن ها خلاص شدیم و یک سرتیتر بزرگ و برجسته با پاراگراف های کوچک طراحی کردیم و با انجام این کار به نتایج بهتری رسیدیم. به نظر من، بهترین صفحه اصلی وب سایت، صفحه ای است که بتواند مطابق با نیاز های کاربران مختلف ، با آن ها ارتباط برقرار کند . به طور مثال، ما در اینجا، صفحه اصلی Reliable PSD را به شما نشان می دهیم.


تگ ها : 6 راز برای ارائه رزومه کاری طراح وب سایت رازهای طراحی وب سایت حرفه ای و بازسازی آن اگر یک چیز باشد که اکثریت قریب به اتفاق کارکنان صنعتی بایدها و نبایدهای یک رزومه کاری برتر [PDF]نمونه پروژه های انجام شده طراحی تخصصی وب سایت های مدرن (@webtanan) رزومه طرح های خدماتی [DOC]طراحی وب سایت ، طراحی سایت مقالات دانشگاهی طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی وب [PDF]دریافت رزومه شرکت راز و رزومه داوینچی [PDF]رزومه شرکت گرین وب سامانه نوین چگونه یک رزومه حرفه ایی بنویسیم؟ + دانلود نمونه رزومه مقالات مدیریت و موفقیت طراحی سایت،بهینه سازی سایت بایگانی‌ها رزومه رزومه چگونه يك رزومه جالب توجه بنويسيد رهاورد صبح وصال: طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت کمپ‌های آموزشی مرکز طراحی اسپیرال رزومه آنلاین نادیا گشتی طراحی وب سایت دانلود آموزش ایجاد کردن سریع و ساده وب سایت با سرویس 10 اشتباه در رزومه که شانس استخدام را کم می کند 64 ایده سازنده برای انفجار موفقیت در کسب و کار خود ده چیزی که نباید در رزومه خود قرار دهید طراحی وب سایت آتلیه تهیه رزومه کاری رزومه چیست؟ نکاتی مهم در خصوص نگارش رزومه گرافیست سایت رزومه شركت مشك استخدام طراح وب سایت مسلط به css ،html ،wordpress و php نیلی وب: طراحی وب سایت رویداد کارآفرینی اسباب بازیهای دریایی آریا سیستم نمونه کارهای اجرایی غرفه 9 راز جوانی از زبان ستاره های هالیوود رزومه کاری رازهای موفقیت فروشگاه اینترنتی چیست 10 گام موثر برای موفقیت در مصاحبه استخدامی طراحی فروشگاه اینترنتی یک رزومه کاری خوب باید شامل چه چیزهایی باشد؟ به روز ترین شرکت طراحی سایت ایران طراحی گرافیک بعد چهارم ایجاد یک رزومه عالی برای طراح چگونه یک رزومه ی موفق بنویسیم ؟ – سرزمین زبان فریلنسر یا آزاد کار چیست؟ Images about #طراح قالب لایه باز رزومه برای طراحی سایت شخصی سه نشانه برای اینکه مشاور بازاریابی اتلاف وقت می باشد [PDF]رزومه فارسی950213 .docx طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و ابنیه لوکس – تفاوت در چگونه تبلیغات پرفروش بسازیم ؟ طراحی سایت و اینترنت طراحی وب سایت، بهینه سازی وب (@nivdata) [PDF]مشروح فعالیت ها و تولیدات استخدام ۳ ردیف شغلی با مزایای بسیار عالی در تهران شرکت داروسازی اسوه ویدیو مارکتینگ کسب و کارهای نوپا درباره ما – مجتمع تخصصی صنعتی کاجاران بهترین برندهای کیف چرم با کیفیت در ایران و دنیا – الگوریتم جدید گوگل 5 راز بزرگ در ویدیو مارکتینگ پيش فاکتور وب سايت طراحی لوگو کاغذی rubenghanipour دکتر مهدی حمزه نژاد استخدام گرافیست وب(UI DESIGNER) مدیرپروژه شرکت مهارت فردی بعنوان مبحث عظیم شجاعت که هر فردی باید دارا 21 راز استخدام شدن در ایران پر درآمدترین مشاغل ایران کدامند؟ آشنایی با دارک وب (Dark Web) پروفایل شرکت چگونه استخدام شویم کارآموز طراحی پرزانته معماری. تکنیک های حرفه ای پرزانته و شیت بندی نمونه قالب ها و فرم های مستندات مدیریت پروژه روش تبلیغ در گوگل استخدام طراح مسلط به کرل و فتوشاپ جهت کار در چاپ یاقوت دانلود GX Resume Pro v2.1 نرم افزار ساخت نمونه رزومه کاری سازمان ارزیابی مدارک مهندسین استرالیا سعید گل محمدی دانلود کتاب ماه مه آلود جلد يک جاوا سرزمین هنرهای دیجیتال [PDF]PDF: بخش های اصلی کامپیوترهای شخصی NET 26 دانلود پرزنتیشن پاورپوینت

نظرات




نماد