سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

حرفه‌ای بودن یکی از مهمترین جنبه‌های موفقیت در کار شماست. حرفه‌ای بودن در کارتان می‌تواند موقعیت‌های شغلی،ارتقا مقام و یا حتی ترفیع برایتان به ارمغان بیاورد.رفتار شما نسبت به رئیستان،همکارانتان و مشتریانتان باید در تمام مدت مودبانه و حرفه ای باشد، از نحوه معرفی کردن خودتان و ارتباط برقرار کردن تا اینکه با همکارتان چطوری رفتار می‌کنید.

در زیر مختصرا به چند موضوع اشاره می‌کنیم که حتما برای شما مفید خواهد بود:

بخش اول: ارائه کردن خود با روشی حرفه ای

۱. لباس های مرتب و تمیز بپوشید
۲. به قوائد رسمی و معمول شرکت احترام بگذارید و آنها را دنبال کنید
۳. برای جلسه‌ها و قرار ملاقات سروقت حاضر باشید
۴. رفتار حرفه‌ای خود را ادامه بدهید

بخش دوم: برقراری ارتباط موثر

۱. همیشه در ملاقات‌ها و نشست‌ها، دفترچه و خودکار به همراه داشته باشید
۲. واضح صحبت کنید و در صورت لزوم حرف بزنید
۳. از ایمیل و تلفن استفاده کنید، مگر اینکه بخواهید رو در رو مسئله‌ای را حل کنید
۴.یاد بگیرید که انتقادات را گوش بدید و به آنها عمل کنید

بخش سوم: تعامل حرفه ای

۱.اجتناب از سیاست‌های دفتر و شایعات بی اساس
۲.به همکارانتان حس خوبی القا کنید و با آنها مودب باشید
۳.به رئیستان مثل یک مربی نگاه کنید


تگ ها : چگونه در محل کار موفق باشیم؟ ۲۰ عادت غیر‌ حرفه‌ ای در محیط کار چگونه در محل کار حرفه‌ای باشیم؟ چگونه در محیط کار محبوب و مورد احترام باشیم؟ 10 کلید برای اینکه در محیط کار بدرخشید نحوه رفتار با همکاران در محیط کار رفتار خانم ها با آقايان در محيط كار چگونه در کار خود یک حرفه ای باشیم؟ چگونه در محل کار مهربان باشیم؟ چگونه در محل کار مثبت باشیم؟ چگونه در محیط کار همیشه خوش اخلاق باشیم جام جم سرا روشهای برخورد با همکاران حسود و اضطراب در محیط کار،غلبع بر عصبانیت چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم؟ اینجوری محیط کارتان را بی حاشیه کنید رفتارهای غیرحرفه ای و نامناسب در محیط کار چگونه در محل کار پیشرفت کنیم و موفق باشیم چگونه در محیط کار خود شاد و پرانرژی باشیم؟ چگونه در محل کار مورد احترام واقع شویم چگونه در محیط ، آرایش حرفه ای مناسب داشته باشیم برای داشتن همکارانی با ادب و با نزاکت چکار کنیم؟ چگونه در محل کار آرام باشیم؟ – رسانه دکتر سلامت چگونه در محیط کار اعتماد به نفس داشته باشیم چگونه تعامل با شخصیت های منفی در محیط کار داشته باشیم؟ چگونه محیط کاری ایمن داشته باشیم؟ چگونه محیط کار سالمی داشته باشیم؟ چگونه در محیط کاری خلاق باشیم؟ چگونه در محل کار، بهترین باشم؟؟؟ غریبانه چگونه محیط کار را بهینه کنیم؟ چگونه در کار خود یک حرفه‌ای باشیم؟ چگونه بر استرس در محیط كار غلبه كنيم؟ محیط کار استاندارد چه ویژگیهایی دارد؟ چگونه یک محیط کار با نشاط داشته باشیم. چگونه در محیط کار شادی آفرین باشیم؟ وبلاگ جابینجا چگونه در محیط کار نگرش مثبت داشته باشیم آرایش مناسب برای محل کار چه سبک آرایش است ؟ / آرایش برای حضور در چطور یک رهبر و مدیر قاطع باشیم؟ – تسکولو چگونه فردی قابل احترام باشیم؟ چگونه یک محل کار منظم داشته باشیم؟ چگونه اپیلاسیون کار حرفه ای شویم چگونه کارمندانی با وجدان کاری بیدار داشته باشیم؟ چگونه در اولین برخورد با مشتری تاثیر گذار باشیم چگونه یک اپیلاسیون کار حرفه ای باشیم چگونه حرف بزنیم تا شخصیت جذابی داشته باشیم با همکار بدجنس چه باید کرد؟ جولین ترژر: چگونه سخن بگوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن بشوند احسان یار شاطر در گفتگو با ماندانا زندیان: Ehsan Yarshater in چگونه در شغل خود رفتار حرفه ای داشته باشیم؟ ۱۰ رفتار نادرست در محل کار / 263786 چطور در محیط کار شاد باشیم؟ – کسب و کار مدرن ۲۵ نکته برای اینکه در محل کار کارآمدتر و شادتر باشیم محیط کار خانه دوم است، چگونه در آن آرامش داشته باشیم؟ چگونه در محل کار محترم باشیم؟ چگونه در محیط کار اعتماد به نفس داشته باشیم « آسمونی خانم های شاغل! آیا می دانید در محل کار چگونه آرایش کنید و لباس بپوشید؟ تربیت نااهل را: Educating the illiterate چگونه در محیط کار انتقادپذیر باشیم؟ مواجهه با انسانهای سمی چگونه در محیط کار با همکاران روابط خوبی داشته باشیم چگونه کارمند خوبی باشیم؟ چگونه بیشترین بازدهی را در ساعات کاری داشته باشیم چگونه در محیط کار اعتماد به نفس داشته باشیم؟ چگونه با سیاست باشید و رفتاری دیپلماتیک داشته باشید چگونه یک کارمند نمونه باشیم؟ – کسب و کار موفق دریچه ای به سوی چگونه تبلیغاتی موثر داشته باشیم؟ جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ اهمیت وجود پارتیشن در محل کار ایرنا Searches related to چگونه در محل کار حرفه‌ای باشیم؟

نظرات




نماد